Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde # 40 : De Kermis.

+11
Tachondar
hans
artishocking
Maestro
Natjuh89
Kauna
laura
v8power
Moustache
Miejster
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

1Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 13:40

Debby

Debby
Senior spammer

De vriendengroep van studentenvereniging Ypsylon Charlie,wonen in 1 studentenhuis,die onderverdeeld is in een vrouwengedeelte en een mannengedeelte.
Deze vriendengroep bestaat uit de volgende personen: Artishocking,Laura,Hans,Miejster,Natjuh,Kauna,V8power,Moustache,Turtwig,Graafoto en Wooglepuff.

De groep besluit gezamelijk naar de Roze maandag op de Tilburgse Kermis te gaan.
Na een korte treinreis arriveren zij op de plaats van bestemming,alwaar het feest kan beginnen.


De deelnemers voor deze ronde zijn:

Artishocking
Laura
Hans
Miejster
Natjuh
Kauna
V8power
Moustache
Turtwig
Graafoto
Wooglepuff


We beginnen met de moordloze nacht.
Deze nacht duurt tot vanavond 22:00 (mits de nachtrollen hebben gereageerd,anders verschuift de deadline naar morgenavond 22:00,maar dat horen jullie van mij)

Veel plezier op de Kermis.

2Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 13:55

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb nog geen moderatorrechten,dus ik kan de blokken nog niet indelen.
Zodra ik deze heb,worden ze ingedeeld.

3Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 15:54

Miejster

Miejster
Senior spammer

Lieve Debs, kijk je eens of je nu wel de rechten hebt? Ik heb het aangepast, dus het zou goed moeten zijn!

4Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 15:55

Miejster

Miejster
Senior spammer

Joepie, naar de kermis!!! Maar Roze Maandag klinkt echt wel gay hoor... Ik zal me dan maar in een vrouw verkleden met roze jaretels en een roze pruik! Jihaaaaaaaaaa Spelronde # 40 : De Kermis. 17387

5Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 16:07

Debby

Debby
Senior spammer

Nee,lieve Gert.
Ik heb de rechten nog niet.

Denk jij dat jullie in jullie gewone kleding naar de kermis gaan?

6Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 17:51

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kijk je nu eens?

7Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 18:00

Moustache

Moustache
Junior spammer

Wauw, wa's die kermis groot hier. Hoe doen we het? Iedereen op eigen gelegenheid of blijven we bij elkaar? En je weet het, als je die gasten van Gamma Delta Foxtrot Hottentot ziet, wrijf het hun nog maar lekker in dat ze zo smadelijk verloren hebben bij de wedstrijd bierzuipen van afgelopen week.

8Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 18:21

v8power

v8power
Spammer i.o.

gezellig feest op de kermis

hottentotten zijn dan niet van die kleine mannetjes met een bosje schaamhaar op hun hoofd???
(komt uit een show van urbanus heb er blauw om gelegen toen in de jaren 80)

9Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 18:46

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ze noemen zich Gamma Delta Foxtrot, en hun nick is hottentot, omdat dat er zo leuk op rijmt. Niet dat zij dat zo leuk vinden (maar wij wei....)

Die aflevering van Urbanus heb ik blijkbaar gemist. Maar volgens mij zijn er ook wel kleine hottentotvrouwtjes (de hottentottinnen?) en niet alleen hottentotmannetjes.
Je had toen ook van die woordgrapjes. De hottentotvrouwjes hadden namelijk nog geen bh, dus die liepen met blote hottentottinnentieten. Helemaal grappig was natuurlijk de hottentottentententoonstelling.....

10Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 21:24

v8power

v8power
Spammer i.o.

weet zo niet waar het op staat maar hij legt uit wat een hottentot is
en waar je ze goed voor kunt gebruiken
ze komen ongeveer tot je middel hun bosje schaamhaar is vrij stug en je kunt ze dan ook prima in het cafe als statafel gebruiken voor je pul bier
en idd de woordgrapjes waren toen hilarisch vooral met een borrel op en dan snel opzeggen

11Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 21:43

laura

laura
Spammer i.o.

hej ja! ik heet hottentot van mijn achternaam! maak mij niet belachelijk (vraag maar aan debby)
en hottentot dat is een afrikaanse stam en ze heten hottentot omdat hottentotisme spraakgebrek betekent en aangezien die afrikaanse stam niet te verstaan was heette ze hottentotten...

(ik ben trouwens blank met blauwe ogen haha)

12Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 22:08

Kauna

Kauna
Junior spammer

nou genoeg over hottentotten en zo, wie gaat er mee het reuzenrad in?

13Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 22:59

Debby

Debby
Senior spammer

Jullie hebben inmiddels wel begrepen dat de deadline wordt verlegd naar morgenavond 22:00.

Ik heb nu wel de beheerdersrechten,maar op de een of andere manier kan ik de blokken nog niet zien,laat staan indelen.
Overigens vraag ik de mensen met een nachtrol te reageren,voor morgenavond 22:00.

14Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 23:10

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hey btw... Je hebt ook nog hottentottentententoonstellingskoopvrouwtje Smile

15Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 23:14

v8power

v8power
Spammer i.o.

@laura heet jij echt hottentot Shocked
wist niet dat het een achternaam kon zijn en wilde je niet belachelijk maken maar was toen hele leuke humor

@kauna reuzenrad vind ik niks hoogtevrees maar de botsautos lijken me heel leuk en de cakewalk zie ik ook wel zitten spookhuizen ook leuk zweefmolens ook grappig

het lijkt me het leuks om allemaal bij elkaar te blijven en samen van de attrakties te genieten

16Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 23:31

Maestro


Beginnend spammer

Debby schreef:Jullie hebben inmiddels wel begrepen dat de deadline wordt verlegd naar morgenavond 22:00.

Ik heb nu wel de beheerdersrechten,maar op de een of andere manier kan ik de blokken nog niet zien,laat staan indelen.
Overigens vraag ik de mensen met een nachtrol te reageren,voor morgenavond 22:00.

Voor mij is het beheersrecht nog nieuw, dus ik moest nog even wat rondklooien om alles te vinden. Je kan opnieuw even kijken of alles nu werkt. Dan log ik deze weer af en wordt ik weer gewoon miejster Spelronde # 40 : De Kermis. 17387

17Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. do 28 jul 2011, 23:54

Moustache

Moustache
Junior spammer

Oja, het hottentottententententoonstellingskoopvrouwtje verkocht de hottentottententententoonstellingstoegangskaartjes.

18Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. vr 29 jul 2011, 00:24

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

wahahahhahah die is ook goed Smile

19Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. vr 29 jul 2011, 01:31

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Neeej ik wil in de crazy loop die heeft 5 loopingen Very Happy

20Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. vr 29 jul 2011, 09:28

Debby

Debby
Senior spammer

Ik zie nu de blokken,maar ben nu het gedeelte gebruikersgroepen kwijt.
Die moet ik hebben zodat ik ze in kan delen.

Ik weet dat het je eerste keer is,neem je ook niks kwalijk,lieve Gert.

21Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. vr 29 jul 2011, 09:44

Maestro


Beginnend spammer

Klopt inderdaad, dit zou nu ook in orde moeten zijn... Het zal wel ooit eens in orde komen hoor! Spelronde # 40 : De Kermis. 829688

22Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. vr 29 jul 2011, 11:37

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik dacht al, het blijft zo stil hier. Maar uiteraard gaat de kermis maar in de namiddag open he. tot straks. En ja ik wil wel mee met Natjuh in de Crazy loop! Is het plaatsje naast jou nog vrij?

23Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. vr 29 jul 2011, 11:58

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,nu heb ik alles.
Kan gaan indelen.
Dank je wel.

24Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. vr 29 jul 2011, 12:16

Miejster

Miejster
Senior spammer

okido, dan ga ik vanaf nu niet meer op Maestro-account

25Spelronde # 40 : De Kermis. Empty Re: Spelronde # 40 : De Kermis. vr 29 jul 2011, 12:34

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahahahah zekers is het plaatsje naast mij nog vrij in de crazy loop Smile Wou je samen gaan dan ?Smile ik vind alles best hoor ; )

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum