Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij

+12
Backslide
Kauna
Miejster
Debby
v8power
Natjuh89
Telemachus (killer)
daniel
Stephen
Tachondar
δόριεν
artishocking
16 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 21 van 24]

Gast

Gast

haha, ik wilde net zeggen: je suggereert dus dat... maar het is niet meer suggereren, je zegt het nu direct. Jeetje, dus dan zou ik of daniel zowel geconverteerd als gekoppeld zijn... ik zou bijna zeggen dat het me spijt maar zoveel eer is mij nog nooit ten deel gevallen in een potje.

En wat kan ik verder zeggen? Nu kan ik wel jammeren dat ik het niet ben en geloof me geloof me, maar misschien is het beter als we eventjes een rekensommetje gaan maken: stel daniel/djali wordt eruit gestemd vandaag, dan zijn we nog met 5 spelers over, en.. wat blijkt? er zit dus helemaal geen geconverteerde wolf in het koppel! is dat eventjes een zure tegenvaller.
Dan wordt het nacht en brengen de overgebleven 2 of 3 slechten (V8's vaagheid is ook te interpreteren als hulpje zijn, en dan is er nog een 3e persoon, de geconverteerde, hoewel ik niet denk dat dit geval is gezien het eerdere stem-gedrag) iemand om, waarna er in de dag een gelijke stand of meerderheid van slechten is en het is gedaan met de burgers.

Twee vliegen in één klap voor de wolfjes! Die vervelende geliefden eruit die maar niet dood willen, en nog de winst op een presenteerblaadje ook... ja miejster/morkreb, ik zou ons ook verdacht maken als ik jullie was.

v8power

v8power
Spammer i.o.

even een weekend druk en ik moest een hoop bijlezen
en nadat ik alles heb nagelezen kom ik op het volgende
djali en daniel zijn geliefden nu open in het spel
daniel vertrouwd op de wolvenvindkunst van zijn djali
dan vraag ik me af hoe djali ineens die wolven kan vinden?????
mijn stem gaat naar

djali

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik realiseer me dat ik gisteren te veel heb gezegd, spijt me. Ga het echter niet weg halen wat dat is niet eerlijk voor de gene die het niet hebben gelezen ten opzichte van degene die het wel hebben gelezen. Kijk maar wat jullie er mee doen.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

@miejster / morkreb

ik ga mee met djali & daniel WANT
1/ ik hoop dat het een goed - goed koppeltje is
2/ van de rest (buiten debs miss) weet ik totaal niet wie wie is dus die zijn al verdachter
3/ moest ik die 2 eruit stemmen dat zijn de 'goeden' wrs in de minderheid waardoor de burgertjes toch verliezen nu ...

DUS als we ons koppeltje eruitstemmen nu is de kans te groot dat we verliezen

ALS we nu we wolfjes bijna dood hebben en er nog 2-3 burgers over zijn en et koppeltje begint verdacht te worden, dan zijn we nog redelijk veilig
(want de wolfjes moeten het koppeltje sowieso meer vrezen dan ons burgertjes dus dan is het : het wolfje (liefst maar 1 xD) + de burgertjes (wie er overblijven) tegen 'het verdachte koppeltje' (max 2)
dus we hebben nog kans nu

morkreb

morkreb
Junior spammer

je vergeet dat waarschijnlijk niet 2 maar 3 slechtjes nog in het spel zitten.
Tenminste, als mijn theorie klopt.
Maar meer durf ik niet te zeggen want anders krijg ik weer op m'n donder Razz

Gast

Gast

V8power, als jij niet snapt hoe ik wolven vind, dan moet je mijn posts lezen Wink daar is een term voor, en dat is: logisch redeneren. Iedereen kan het! Probeer het ook eens, en je zult zien dat het niet zo moeilijk is Wink

v8power

v8power
Spammer i.o.

hahahhaah djali goed geprobeert
de burger komen er nog wel achter hoe het zit
de strijd is nu beslist

Gast

Gast

v8power schreef:de burgers komen er nog wel achter hoe het zit

*mentale notitie*: V8power deelt zichzelf openlijk bij het andere kamp in.

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik deel mij op geen enkel kamp in de term logisch denken die jij gebruikt had ik al toegepast
en ik heb alleen maar aangegevn dat de strijd beslist is
en ik ben nog steeds burger maar wel een burger die jou niet vertrouwt

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Volgens mij is dit zowel de ronde met de meeste posts als met de meeste letters Razz

ik vind dit een leuke ronde, lekker chaotisch Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 21 17387 , echt toppie Very Happy
voor de toeschouwer ligt het spel nog helemaal open, wie gaan er winnen: burgers? wolven? geliefden?

tip:wat mij wel opvalt is dat er een bepaalde woordkeus is.. niet 'to the point' maar een beetje er omheen dwalen, let er maar eens op Wink

morkreb

morkreb
Junior spammer

Niet alleen voor de toeschouwers ligt het nog open henk Ronde # 31 Lente op de vakantieboerderij - Pagina 21 129977
Ik ben echt zo benieuwd wat jullie straks gaan doen als jullie miejstro's rol zien.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

das waar bas Razz

maar als je het beleeft is het toch weer iets anders als je begrijpt wat ik bedoel Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Damn,nu ben zelfs ik aan het twijfelen. Crying or Very sad

Gast

Gast

/me denkt dat dat de bedoeling was Debby
maar twijfel jij maar raak, ik heb geen reden je te willen doden dus je mag best voorzorgsmaatregelen treffen als dat je geruster maakt. Wink

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Moeilijk moeilijk om een keuze te maken...
Wat djali zegt zit iets in.. En wat miejster/morkreb zegt zit ook wat in...
Maar wat is de goeie keuze om te maken..

Na veel vijven en zessen ben ik tot een besluit gekomen...
Mijn stem gaat naar Djali

Kauna

Kauna
Junior spammer

kom op wolfje en V8, er is al één burger om, nog één te gaan.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

k mij logica kan fout zijn hoor maar:
7 leven nog (na vandaag OF 6 (miejster dood) OF 5 als djali en daniel echt een koppeltje zijn)
waarschijnlijk:
3 slechteriken
4 goeden

situatie A: Do en daniel zijn goed-slecht koppel --> gedood -> 1 goede + 1 slechte minder
(nog 2 slechten - 3 goeden over--> moeilijk te winnen)
als ze een burgertje (waarvan ze het weten )zouden doden nu: 3 slechten - 3 goeden
na deze avond 3 slechten - 2 goeden --> wordt voor hun ook moeilijker om nog te winnen DUS ze zouden ons hier zelfs het best nog helpen 1 - 2 slechterikken eruit te spelen

situatie B: Do en daniel zijn goed-goed koppel --> gedood 2 goeden minder
(nog 3! slechten -2 goeden over --> onmogelijk te winnen)

in beide gevallen moeten de burgertjes het koppeltje alleen maar volgen bij de 'verdachte gevallen'

levenden:

v8
Natjuh
Miejster
Debby (jager?)
Killerboth (heks)

koppeltje
Djali
Daniël

doden
Hank Priester
kauna verhullende wolf
Stephen Sjamaan
Tachondar conversiewolf
Backslide Niet te weten wat hij is..
Laura Beschermengel

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Kauna schreef:kom op wolfje en V8, er is al één burger om, nog één te gaan.

wat is dit?? een stille hint uit het dodenrijjk van de wolfjes??

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jah dat weet ik ook niet :S maby om ons op een dwaalspoor te zetten... :S ik heb geen idee :S

Gast

Gast

één om, één te gaan... kan ik alleen maar interpreteren als, burger natjuh is om, nu is er nog maar één burger om om te praten? wat in zou houden dat debby een wolf is? of zo? scratch snapputnie.
Of ze bedoelt dat als er nog iemand omgaat, miejster en v8power en die 2 burgers samen een meerderheid hebben om mij en daniel eruit te stemmen, waarna het eerder genoemde scenario zal optreden met een meerderheid van de wolven en een dagdag voor de burgers...

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ killer en debby

Ik heb alles nog is goed nagelezen en ben er denk ik achter hoe het zit...
Ik denk dat we een goed slecht koppel hebben...
Ik heb gelezen dat kauna een opoffering was...
Na dat kauna dood is gegaan is er een wolf in de nacht uit gegaan.. en is het koppel gered... dankzei de heks.. en ze hebben na mijn idee de heks op een dwaalspoor gebracht zodat hij zijn levensdrankje kon inzetten.. door hun te laten leven.. Ik denk dat dit juist de bedoeling was van het koppel...!!
De koppel kan alleen winnen... als ze samen overblijven winnen hun het spel..
Dus denk goed er over na wie je er uit stemt....!!!!!!

Gast

Gast

Lieve Natjuh, en wat denk je dat er gebeurt als deze te verwachten maar niet minder slimme opzet slaagt, jullie ons eruit stemmen, en oh oh wat jammer nou je theorie niet blijkt te kloppen en je bent opeens 2 goeden kwijt? Vergeet niet dat zelfs als een van ons wel was geconverteerd DE GELIEFDEN NIET KUNNEN WINNEN, door de rol van een van de overgebleven burgers, terwijl de wolven dit nog wel kunnen als miejster er vandaag niet uitgaat. Debby kan niet op twee tegelijk mikken, of denk jij van wel?

daniel

Aankomend spammer

Huh, hoe kunnen Djali en ik slecht zijn?
Ik ben genezen, en Djali heeft een vrij sterke claim.
Ik weet nu niet meer zeker wie de wolf is, omdat wel heel veel mensen op ons stemmen opeens :+ Wat ik dus echt niet snap, volgens mij stemmen wij 2 bijna elke stemming goed. Neutral
Of zijn de wolven opeens in de meerderheid ofzo?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

De geliefden kunnen alleen winnen als ze met z'n tweeen over blijven.. Goed of slecht maakt niet uit!!! Heb je een goed/slecht koppel dan zorgen ze er voor dat ze de wolven op het einde er ook uitspellen.. Met een goed/goed koppel zorgen jullie er ook voor dat iedereen dood is !! Dus de geliefde kunnen altijd winnen maakt niet uit of ze goed of slecht zijn

daniel

Aankomend spammer

Geliefden:
De geliefden zijn twee spelers (kunnen dus zowel burger als weerwolf zijn) die door Cupido aan elkaar zijn gekoppeld. Hun liefde overstijgt hun weerwolf- of burger-zijn. Sterft de één, dan sterft ook de ander.
De geliefden winnen wanneer zij aan het einde van het spel nog in leven zijn (bij een goed-slechtkoppel betekent dit dus; iedereen dood behalve zij. Bij een goed-goedkoppel betekent dit; alle weerwolven dood).

...

We hoeven dus slechts alle wolven te doden. En ik hoop dat we daar aardig mee opweg zijn.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 21 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Permissies van dit forum: