Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 103 - Heroes

+4
Miejster
Djali
graafoto
Tachondar
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Ronde 103 - Heroes - Pagina 3 Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 12 nov 2018, 23:14

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Sad

52Ronde 103 - Heroes - Pagina 3 Empty Re: Ronde 103 - Heroes di 13 nov 2018, 11:28

Djali

Djali
Spammer i.o.

Sorry Hank, falend burgerblok vannacht pale
Snuffles it is

53Ronde 103 - Heroes - Pagina 3 Empty Re: Ronde 103 - Heroes di 13 nov 2018, 17:49

Debby

Debby
Senior spammer

Schuldige, vermoed ik.
Nogmaals Snuffles

54Ronde 103 - Heroes - Pagina 3 Empty Re: Ronde 103 - Heroes di 13 nov 2018, 18:04

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ik ben absoluut onschuldig, maar heb ook geen idee hoe ik dat kan bewijzen of wie er wel de schuldige is. Kan alleen zeggen dat ik een hele duidelijke hint heb gegeven over wat ik ben.

Ik heb wel een idee, maar ben daar niet zeker van. Ik stem Debby.

55Ronde 103 - Heroes - Pagina 3 Empty Re: Ronde 103 - Heroes di 13 nov 2018, 22:25

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Dorien had van Hank een noodmechanisme gekregen waarmee ze op tijd weg konden teleporteren wanneer dat nodig was. Die omklemde ze nu steeds stevig in haar broekzak.
Binnen zagen ze meteen waar de controlekamer zich bevond, zodat ze alles op konden blazen. Toen ze de controlekamer hadden overmeesterd en sloten, zodat de zoekende monsters hen niet konden lastigvallen, veranderde Snuffles zelf in een wezen.
'What the fuck!' riep Debby geschrokken uit.
'De wereld wordt van ons!' riep Snuffles uit. Ze haalde met klauwen uit en schramde Debby.
Debby pinde Snuffles vast tegen de muur, terwijl Dorien snel de nodige fouten in het moederbord bracht.
'Vaarwel, Snuffles,' kondigde Dorien aan. Ze greep Debby beet en zag de teller nog net op 1 seconde staan toen ze Hanks bediening indrukte. Ze zoefde door de tijd, terug over het pad die ze had genomen, en stond tussen vernietigde straten van Vaduz.
'Is het mislukt?' vroeg Debby onzeker.
'Nee,' verklaarde Dorien. 'De ondergrondse explosie moet een groot zinkgat hebben gemaakt. Er is geen fort, zie je? Vaduz is als gevolg vernietigd, maar de monsters zijn uitgeschakeld. We hebben gewonnen.'

Snuffles was de schaapswolf - groenteboer!

De burgers hebben gewonnen.

56Ronde 103 - Heroes - Pagina 3 Empty Re: Ronde 103 - Heroes di 13 nov 2018, 22:31

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk twists te brengen in dit spel door een witte weerwolf toe te voegen en 2 grafdelvers (dat MOEST toch voor ontzetting en verbazing zorgen? 0_o) Ter compensatie gaf ik de burgers toch 3 sterke rollen, mochten ze elkaar niet vinden konden de 2 burgers ook zichzelf desnoods beschermen.
Helaas slaagde ziener Dorien erin om meteen Debby in het burgerblok te loodsen. De wolven en grafdelvers leken geen schijn van kans te maken, terwijl ik toch nog steeds denk dat het spel evenwichtig genoeg in elkaar zat :/

Rollen

Natjuh - grafdelver 1
Miejster – leugenwolf (witte weerwolf)
Hank - beschermengel
Dorien - ziener
Debby - slotenmaker
Graaf - grafdelver 2
Snuffles - schaapswolf (groenteboer)


Moordloze nacht

Ziener Do vraagt meteen Debby op.
Schaapswolf Snuffles wilt meteen de rol van groenteboer voor zich houden.

Dag 1

De ziener en slotenmaker zijn samen een sterk duo, maar ze stemmen nog niet samen die dag.
Ook beide wolven geven elk een andere stem. Het is duidelijk dat niemand de aandacht op zich wil vestigen deze eerste dag.

Nacht 1
Helaas besluiten de wolven graaf als mals hapje te verorberen. Gelukkig stak ik er voor de verrassing 2 grafdelvers in, anders was dit leuke onderdeel al voorbij ^^
Nog iets wat ik liever niet zag gebeuren, maar de ziener vraagt miejster op.

Dag 2
Meteen wil Do haar informatie gebruiken (oh nee, en ik had zo graag een soloslim van de witte weerwolf gezien). Ze besluiten dat Do als eerste zal stemmen en zo het risico neemt om aandacht op haar te trekken, terwijl debby haar moet opsluiten in de nacht. De overigen stemmen braafjes mee, aangezien ze toch geen hint hebben. Snuffles en miejster stemmen zelf niet deze dag.

Nacht 2
Hank beschermt Debby, want hij is niet zeker dat dorien de ziener is, maar heeft wel een goed gevoel bij debby.
Debby sluit ziener Dorien op. Snuffles probeert Debby te eten, maar dit mislukt natuurlijk.
Dorien vraagt Hank op. Natjuh wilt een lijk maken.

Dag 3

Helaas gaat de 2e grafdelver dood. En ze kon vorige nacht geen lijk maken, aangezien niemand stierf :’(

Nacht 3

In feite kan het spel hier al stoppen, want de 3 goedjes zitten in 1 burgerblok en Snuffles is als enige de wolf. Ze maakt al geen kans meer, maar voor de gein laat ik het toch nog op zijn beloop. Ze besluit Hank te eten. Debby en Dorien zijn inactief deze nacht en blunderen, waardoor Hank dit met zijn leven bekoopt.

Dag 4

Snuffles gelyncht. De burgers winnen.

57Ronde 103 - Heroes - Pagina 3 Empty Re: Ronde 103 - Heroes di 13 nov 2018, 23:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Gaaf, een bijna foutloze ronde van de burgers Very Happy
Dank voor het leiden Tachondar, en de rest voor weer een ronde Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum