Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 77: Apocalypse Now

+13
wooglepuff
Miejster
Telemachus (killer)
graafoto
Hank1705
Reivaxx
Roel
Kauna
Tachondar
Boet
Doctor
Тхенекаъ
Den Bever
17 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 14]

126Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 18 feb 2013, 23:08

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

er zal mss zelfs iemand sterven dusja... we zullen zien hoe vredevol het er vannacht aan toegaat hé

127Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 18 feb 2013, 23:10

Boet

Boet
Aankomend spammer

Ik blijf bij het ziekemhuis Smile

128Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 18 feb 2013, 23:12

Boet

Boet
Aankomend spammer

En hoe lang zit je al op de site?

129Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 18 feb 2013, 23:13

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

nu bijna een jaar... tot voor kort was ik een van de nieuwste leden Very Happy

130Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 18 feb 2013, 23:15

Boet

Boet
Aankomend spammer

Is er zo lang niemand bij gekomen? :S

131Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 18 feb 2013, 23:40

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

er is nu een plotse ledenstroom Very Happy

132Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now ma 18 feb 2013, 23:48

Boet

Boet
Aankomend spammer

Dat komt omdat de andere site plat gaat :p voor een tijdje dan

133Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 00:52

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Volgens mij is MonkeyLord achter jou gekomen hoor bevertje.
Proficiat Djali.

134Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 00:53

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Niet lang erna dan ^^

Achja Very Happy nog leuke suggesties om in het volgende verhaaltje te verwerken?

135Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 01:12

Boet

Boet
Aankomend spammer

Eeeee dat er niemand sterft omdat we zo lief zijn Smile

136Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 06:55

Kauna

Kauna
Junior spammer

Spammen is erg leuk maar zouden jullie het in het cafetaria kunnen doen? Ik kom niet meer door de blz heen.

137Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 13:25

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ben ik het mee eens, ik zal zelf ook proberen hier alleen nuttige pots te plaatsen vanaf nu Wink
Gefeliciteerd Djali trouwens met BM-schap Smile

138Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 14:24

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik dacht dat spam inherent bij dit spel hoorde? Maar 3 posts achter elkaar van een persoon zijn idd net iets te veel van het goede imo :p
Go dooooo!!!

En over aluminiumpapier: Houdt alleen alfa straling tegen als ik het goed heb :p De andere en meer schadelijke heb je toch wel enkele centimeters nodig, of gewoon een loden pak :p Tis maar dat je het weet en geen illusies koestert. In ieder geval, ik hoop maar dat ik geen lijdend voorwerp wordt van het volgend verhaaltje, ik heb veel vertrouwen in onze burgemeester, maar toch :p

139Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 16:53

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Theneka schreef: een loden pak
denk ik ook... maar van waar zou je dat nu plots halen e? en zie je do al in een loden pakje wandelen? kdenk dat er niet veel wandelen meer zal gebeuren Laughing

140Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 17:23

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik denk dat ik nog ergens zo'n pak liggen heb...
Heb dat ooit nog moeten dragen in een ver verleden.

141Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 18:23

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Der liggen containment suits op mijn school, dus :p En op de unief zal je die ook wel kunnen vinden, welke stad bevinden we ons?

142Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 18:56

Boet

Boet
Aankomend spammer

Ik vraag me af wie er zal sterven Sad

143Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 20:10

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik heb genoeg scifi films gezien om te weten naar waar dit gaat. Ik ga rantsoenen opslaan en een shotgun zoeken. De turk gaat niet als eerste sterven door gebrek aan black guy.

144Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 20:19

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Katana >>>>>>>>>>> All in post apocalyptische survival shit. Tis maar dat je het weet.

145Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 20:45

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ja maar de katanagast maakt meestal gruwelijke nest mee, dat wil ik niet.

146Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 22:30

Boet

Boet
Aankomend spammer

Waar i de speleider het is 22:00 geweest

147Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 22:32

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Op het gemak boet Very Happy het verhaaltje komt er zo aan Very Happy

148Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 22:45

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

NU!

149Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 22:52

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Onze groep vertrok nietsvermoedend van de samenkomst om zo Jodiumtabletten te bemachtigen. Hier nemen we het verhaal terug op.

"HUMPF!", Zucht Graafoto,"ik ben dat wandelen niet meer gewoon!"
"we zijn nog maar 150 meter verderop hoor..." Reageert Djali.

Na wat gekavel komt de groep in de buurt een enorme krater tegen.
"vast een van die meteorieten, wacht even ik ga wat afdalen!" Zegt DrWho.
Nietsvermoedend daalt hij verder en verder af tot op de bodem waar hij een klein steentje opraapt.
"Hee jongens kijk eens wat ik hier voor moois vind!" Zo blij als een klein kind spurt hij de krater terug uit, maar struikelt vlak voor hij de top haalt en tuimelt terug de krater in.
Snel duikt Djali de krater in. "voor hem kan geen hulp meer baten jongens!"
Aangedaan neemt de groep DrWho's lichaam mee op weg naar het ziekenhuis om hem daar een gepaste begrafenis te geven.

Plots wordt DrWho terug wakker, schuimbekkend, duistere ogen, verwoed met zijn armen zwaaiend.
"How jongens geef hem wat ruimte!" Stelt Theneka voor terwijl hij probeert DrWho te kalmeren.
In enkele flitsen gebeurde het... DrWho's plots vlijmscherpe tanden rondom Theneka's hals! Even snel als het voorbij is lijkt de mutatie zich ook over Theneka te verspreiden, zo begint hij ook te schuimbekken en zwarte ogen te krijgen. Miejster reageert meteen en slaat beide groepsleden bewusteloos neer met een tak.
"We moeten hen meteen verbranden voordat ze ook maar iemand anders besmetten! Ik heb genoeg zombiefilms gezien om dat te weten!" Zegt Killerboth.
Dit doet de groep dan ook meteen.

De wandeling naar het ziekenhuis gaat door. Onderweg naar het ziekenhuis steken ze enkele kruispunten over waar ze nog meer duistere zombie-achtige wezens tegenkomen. Deze blijven echter op voldoende afstand.

Bij het oversteken van een plaatselijke brug over een kanaal hoort de groep plots een plons. Reivaxx bleek vermist.
"Hij hield enorm veel van Drwho... Ze waren al enkele jaren beste vrienden." Wist Moustache.

Paniekerig zet de groep hun reis door naar het ziekenhuis, hopend op minder ellende.

Drwho stierf als Jager. Hij koos ervoor Theneka te doden. Theneka was de Stalker. Cupido Koppelde Drwho aan Reivaxx die samen met hem sterft. Reivaxx was de Hacker.

Het is nu dag tot morgenavond 22:00. Veel succes met lynchen!

150Ronde 77: Apocalypse Now - Pagina 6 Empty Re: Ronde 77: Apocalypse Now di 19 feb 2013, 22:55

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Dafuq. Dus, 3 doden? Op een nacht? Waw. Fuck this shit. Waarom altijd ik? :'(

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 14]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum