Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #74 Trip langs gekende locaties

+9
hans
Debby
Doctor
Den Bever
Miejster
Natjuh89
Hank1705
Tachondar
Plop
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

Plop


Aankomend spammer

Deze dag gaat er niemand dood,
Het is nu nacht tot morgen 22u00

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry sorry sorry,ik kon niet stemmen.
Internet op mobiel deed het niet.

Plop


Aankomend spammer

1974
Eeen vrouw roert met een houten lepel in een pannetje kokende was..deze was gebruikt ze om maskers mee te maken.
Vredig kijkt de vrouw naar haar zoon in de kinderstoel.
Hij eet netjes zijn boterham en kijkt zijn mama met een glimlach aan.
Plotseling kijken ze verschrikt op van het geluid van een schreeuwend kind.
De vader komt komt binnenlopen met een jongen onder zijn arm die heftig schopt en slaat.
Het agressief schreeuwende kind wordt naast zijn broertje in een kinderstoel gezet en met riemen vastgebonden.

Heden

Drie autos rijden achter elkaar op de snelweg...af en toe halen ze elkaar joelend en toeterend in.
De groep van 12 vrienden is op weg naar een groot sport evenement.
In de autos zitten Debby en haar vriend Moustache, Turtwig en haar vriend Miejster,Natjuh en haar vriend Morkreb, V8 en haar vriend Graafoto.Ze worden vergezeld door de 4 vrienden, Hans, Hank, Tachondar en DrWho.
Aan het eind van de middag besluiten ze de snelweg te verlaten en binnendoor te rijden.
Dat hadden ze misschien beter niet kunnen doen want ze raken hopeloss verdwaald.
Gezamelijk besluiten ze om op een groot veld te kamperen. Debby en V8 verkennen het terrein en lopen een heuveltje op.
Eeen windvlaag strijkt langs hun haren en neemt ook een verschrikkelijke stank mee.
De meiden voegen zich snel bij de groep...die bezig zijn 6 kleine tentjes op te zetten.
Ze maken een vuur en gaan bij elkaar zitten om te eten.
Moustache maakt vrolijke filmpjes van iedereen met zijn camera.
Ineens stopt een pick-up met koplampen op hen gericht. Niemand stapt uit en de bestuurder weigert de lichten uit te doen.
Dr Who, die al meerdere keren heeft gevraagd of de bestuurder zijn lampen wil doven, pakt een grote steen en gooit één van de lampen stuk.
De auto rijdt hard weg.
Na dit incident besluiten de vrienden om hun tenten op te gaan zoeken.
Moustaches camera blijft achter bij het zacht brandende vuur.

Diep in de nacht komt iemand in het kamp binnen, hij loopt langs de tentjes en het vuur en raapt de videocamera op en drukt op record...


Zo begon de House of Wax.
We zitten in de bioscoop en kijken naar de verfilming van het waargebeurde verhaal.
Zoals altijd als het spannend begint te worden is het pauze.
Hank en Hans gaan samen naar het toilet en de rest gaan snel nog wat popcorn kopen.
10 minuten later zitten ze weer in hun zetel en de film start weer, enkel Hank en Hans zijn nog niet terug.
MonkeyLord had net teveel cola gedronken en moest dus toch nog even snel naar het toilet, hij ging hen wel even zeggen dat de film terug gestart was.
Nog eens 10 minuten later waren ze nog steeds niet terug, ook MonkeyLord was spoorloos.
Ze spreken af om samen naar het toilet te gaan om te kijken wat er aan de hand was.
Het mannentoilet was bedekt met bloed.
In de 3 urinoirs lagen 3 afgehakte hoofden.
Hank was Leugenwolf
Hans was de ziener
MonkeyLord was weerhamster.

Pffff wat een bloedbad Smile
Het is nu dag tot morgen 22u00

Debby

Debby
Senior spammer

Hmmm,ik weet niet of dit goed of slecht is.
1 slechte eruit en 2 goeie.

Maar de volgende slechte komt eraan.

Miejster

Miejster
Senior spammer

De volgende slechte is Woogle Ronde #74 Trip langs gekende locaties - Pagina 3 86336

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

silent ik mag niets zeggen

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

debby

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik win Wink kutkoppel :p

Plop


Aankomend spammer

O, my GOD,
Debby, wat heb je nu gedaan????

Tijd voor een blik achter de schermen...
Debby had de rol van Cupido met als extra power dat ze na haar gekoppel veranderde in de Mythomaan.
Ze koppelde zichzelf met Miejster...
Hans de Ziener zag de eerste moordloze nacht direct Debby en die werd toegevoegd aan het burgerblok.
Daardoor wist Debby wie de ziener was, ze zag Hans en werd zo ook een ziener.
Met 2 zieners ging het zien tijdens de nacht dus dubbel zo snel en zo vonden ze al snel Hank de leugenwolf.
Miejster die heks was hield zijn levensdrankje enkel voor zichzelf en voor zijn geliefde Debby.
Doordat Miejster in de 2e nacht gezien werd is hij toegevoegd bij het burgerblok en wist zo dat Hank "slecht" was en zette zijn drankje in op Hank.
De zieners zagen Wooglepuff en MonkeyLord en de wolven aten Hans.
Daarom 3 doden in 1 nacht.
Miejster die gebeten was tijdens de moordloze nacht werd nu wolf.
Nu was de koppel overwinning al binnen want enkel Woogle schoot nog over.

Miejster stemt op Woogle terwijl hij al wist dat hij wolfje was dus het koppel was bekend ...
Woogle stemde net op tijd Shocked op Debby maar Debby vergat te stemmen.

Nu kan het alle kanten opgaan maar zeker is dat de wolven gewonnen zijn.
Of ik pas de regels toe en laat Debby sterven aangezien het de 2e kanarie is...
Of Woogle eet Debby op wat het zelfde resultaat opleverd.

Wooglepuff is hierbij de grote overwinnaar....
En eigenlijk ook Natjuh aangezien Woogle haar rol over genomen heeft.

Proficiat Woogle en Natjuh

Foei Debby, volgens mij gaat Miejster nu de echtscheiding aanvragen Rolling Eyes

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik heb toch op Woogle gestemd, dus het is toch 1 - 1?

Maar die kanarie telt, dus maakt eigenlijk verder niet uit... Verdorie toch, ik kon niet verliezen als koppel.

Plop


Aankomend spammer

Ik vind het zo erg voor Miejster, maar wel een spannende ronde tot het einde.
Woogle zat hier tot de laatste second te wachten op Debby haar stem en wou dan op zichzelf stemmen omdat ze jullie de koppel overwinning gunde.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Joehie we hebben gewonnen !!! Jmmr dat ik miejster heb gebeten en dat ie koppel was!!! MAAR GOED GEDAAN WOOGLE!!

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry,het is mijn schuld.
Ik heb door alle drukte in het weekend vergeten dit bij te houden.
Anders hadden we zeker gewonnen.

Ik had nog gevraagd meteen voor Woogle te gaan,maar dat telde niet als stem hier.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum