Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #73 presidential elections

+6
Doctor
Den Bever
Miejster
Tachondar
Kauna
Plop
10 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Ronde #73 presidential elections Empty Ronde #73 presidential elections di 06 nov 2012, 19:09

Plop


Aankomend spammer

Deelnemers:

MonkeyLord
Wooglepuff
Den Bever
Miejster
Debby
DrWho
Kauna
Tachondar
Djali

Rollen die mee doen zijn de normale rollen beschreven op de speluitleg.
Het is het begin van de moordloze nacht, de nachtrollen kunnen hun stem geven tot 07 November 2012



Laatst aangepast door Plop op do 08 nov 2012, 07:09; in totaal 1 keer bewerkt

2Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections di 06 nov 2012, 20:40

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik ben benieuwd wat de uitslag gaat zijn.

3Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections di 06 nov 2012, 21:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ben benieuwd naar mit romney en barack obama uitslag :p

4Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections di 06 nov 2012, 21:38

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mit Romney en Barack Obama? Wie zijn dat?

Ik ben er zeker van dat Miejster de president zal worden!

5Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections di 06 nov 2012, 22:14

Plop


Aankomend spammer

Er zijn blijkbaar nog problemen met de blokken, ik zal dit nog proberen oplossen en desnoods vraag ik het even aan dorien of stefan

6Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections wo 07 nov 2012, 17:10

Plop


Aankomend spammer

Ik heb de spelers uit de gebruikersgroepen gehaald dus als iemand eens zou kunnen kijken wat er nog niet juist is achter de schermen kan die de rollen niet zien.

7Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections wo 07 nov 2012, 18:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

pff wat een hoop commotie is dat altijd zeg, je zou toch denken dat ondertussen ( het forum bestaat al 2 jaar) daar geen problemen meer mee zouden zijn, maar nee hoor, telkens weer van dat.
Zijn de extra mods dan nooit deftig uitgelegd hoe ze wat moeten doen ofzo?

8Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections wo 07 nov 2012, 21:10

Miejster

Miejster
Senior spammer

Plopje, stuur eens een pm met wat het probleem juist is...

Het enige wat ik gevonden heb is dat er iemand anders een subgroep aangemaakt had met de naam 'Debby'. Heeft het daarmee te zien of is er nog een ander probleem? de rest zag er volledig normaal uit.
Indien dat het probleem is, dan is het probleem weg. Als iedereen vanaf nu de hierboven ergens beschreven manier gebruikt, dan komen we dat probleem niet meer tegen.

Tach,

Het feit dat verschillende mensen op een verschillende manier proberen alles in orde te maken zorgt voor het probleem... De verschillende manieren lukken perfect, maar als de andere dat niet weet...

9Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections wo 07 nov 2012, 21:54

Plop


Aankomend spammer

Die subgroep Debby was er ook al de vorige ronde, dus ik denk niet dat dit het probleem is.
De wolven krijgen een bericht dat ze toegevoegd zijn bij de wolven groep maar zien die niet, idem voor de ziener.
Voorlopig doe ik voort en kunnen ze per pm berichten tot het opgelost is.

Verhaal:
De winnaar en president van Amerika is Barack Obama.
Romney belt naar Obama om zijn gelukwensen door te geven en even later start die aan zijn verliezer speech.
Obama maakt zich klaar om naar de zaal te gaan waar duizenden genodigden zitten te wachten op hun president.
Buiten Obama zijn hotelkamer staan zijn 8 bodyguards op wacht.
Zij staan in voor de begeleiding en beveiliging van de President en zijn handmatig uitgepikt door Graafoto zelf.
Ze zijn de beste van de beste, geven desnoods hun leven als dit nodig zou zijn.
Nog 1 uur voor we in het congres centrum moeten zijn krijgen ze te horen in hun oortjes.
De moordloze nacht is voorbij en het is nu dag tot 08/11 22u00

Door het probleem van de gebruikersgroepen mogen de nachtrollen 1 malig hun nachtstem nog doorgeven tijdens deze dag.

10Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections wo 07 nov 2012, 23:52

Miejster

Miejster
Senior spammer

Er heeft er blijkbaar eentje zitten klooien in de permissies... Eer ik dat gevonden had!

Je kan nog eens kijken of het nu lukt. Ik heb eens een voorbeeld uitgeprobeerd met Miejster en dit lukte alleszins bij mij nu wel.

11Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 00:22

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem op monkeylord omdat die bovenaan de lijst staat, dus gewoon random Ronde #73 presidential elections 953470

12Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 07:09

Plop


Aankomend spammer

Djali, de 9e bodyguard komt uit de kamer met Obama, het is tijd om te vertrekken.

Met andere woorden, djali doet ook mee Smile

13Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 09:35

Kauna

Kauna
Junior spammer

dan ga ik maar verder in het rijtje: Wooglepuff

14Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 13:18

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Kauna zoals gewoonlijk

15Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 13:52

Gast


Gast

Miejster omdat hij als eerste stemt.

De subgroep Debby ontstaat zo af en toe automatisch wanneer Debby mod is geweest van alle blokken, evenals de subgroepen Tachondar, Graafoto, Mattio en weet ik wat voor subgroepen ik niet allemaal langs heb zien komen en heb verwijderd de afgelopen 2 jaar ^^ Dit is niet het probleem.

16Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 16:35

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Djali

reden: nomineer de persoon boven je

17Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 16:45

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

den bever omdat ik het kan

18Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 17:55

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

DrWho

19Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 19:39

Debby

Debby
Senior spammer

Tachondar,omdat hij er nog geen heeft

20Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 21:57

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Djali

21Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 22:06

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Wow, ronde 73 al! Dat gaat hard! Very Happy

Misschien dat ik nog een keertje terugkom, nu eerst tijd maken voor nota's, tentamens, nanowrimo, leren, werk en een klein beetje voor mezelf... XD

Veel plezier wolfjes! Smile

22Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 22:16

Plop


Aankomend spammer

Barack, michelle, Maila en Sasha Obama staan in de lift, vergezeld door hun 9 Bodyguards.
Aangekomen op het gelijkvloers gaan de deuren open en in een cirkel rond hun president en familie.
Volgens plan stappen ze naar de klaarstaande Limo en net als de president wilt instappen gaat er een schot af.
Djali word dodelijk geraakt in het voorhoofd.
De president en familie springen in de wagen en deze stuift weg.
Djali was de ketter.
Het is nu nacht tot 09/11 22u00

23Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 22:29

Debby

Debby
Senior spammer

Yes,yes yes.

Soms pakt de theorie van Miejster wel goed uit.
Meteen een slechte eruit.

Goed gedaan.

24Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 22:47

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

oew, goed zo, kom op mede-burgers, we pakken ze Razz

25Ronde #73 presidential elections Empty Re: Ronde #73 presidential elections do 08 nov 2012, 23:14

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby schreef:Yes,yes yes.

Soms pakt de theorie van Miejster wel goed uit.
Meteen een slechte eruit.

Goed gedaan.
Vind ik leuk Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum