Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #72 : So You Think You Can Dance

+9
twannie4
Moustache
Hank1705
Maestro
Miejster
Kauna
Tachondar
graafoto
Debby
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 5]

twannie4


Poging tot spammer

ik stem op den bever

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

kauna zoals gewoonlijk

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Monkeylord omdat het kan Spelronde #72 : So You Think You Can Dance - Pagina 2 86336

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Hank want als hij weg is, valt het niet op dat ik niet kan dansen. Ik ben dan de enige moderne danser.

Gast


Gast

DrWho, omdat hij nu al betrapt is op een leugen: ik dans ook modern.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

maar jij bent een danseres xD

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik stem op Tachondar geen verrassingen.



Laatst aangepast door Kauna op vr 19 okt 2012, 21:33; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stemaanpassing)

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik dans hip hip, gewoon omdat het hip is!
Zoals je van mij gewend bent stem ik niet op iemand zonder stem, maar volg ik zomaar iemand. Kauna
Voor wie dat niet gewend is : als iedereen 1 stem zet op een andere persoon en er zit een leugenwolf in, dan sterft 100% zeker een burger. Door willekeurig te gokken zal dit al minder dan 100% kans zijn dat ik een burger uitkies.

Gast


Gast

en eigenlijk ben ik dat best wel met je eens miejster, het op elkaar stemmen begint een slechte gewoonte te worden.

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

hey Miejster! je hebt nog geen stem Razz

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Miejster heeft geen ongelijk met deze theorie, echter er is nog steeds die kans van bijna 100% zekerheid dat er een burger eruit gaat... als miejster wolf is.
Ik zit een beetje te twijfelen en ga er toch voor om niet met Miejster mee te gaan, maar volledig random twannie te stemmen.



Laatst aangepast door Hank1705 op vr 19 okt 2012, 22:13; in totaal 2 keer bewerkt

Kauna

Kauna
Junior spammer

En wat maakt dat ik de laatste rondes elke keer de eerste dag of nacht de klos moet zijn?? Niet heel motiverend om me voor de volgende ronde in te schrijven Sad
Maar goed de domheid van deze actie merken jullie dan vanzelf wel.

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Hank

Kauna

Kauna
Junior spammer

In een poging om iets langer mee te doen verander ik mijn stem in Hank

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

jullie laten me weinig keus scratch
Ik verander mijn stem in Kauna. Het is niet dat ik Kauna eruit wil, ik wil gewoon mezelf er niet uit Razz
En dan maar duimen dat leugenwolf zit te slapen oid scratch

edit: zal wel buiten tijdslimit zitten Sad

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

10 minuten te laat denk ik hankie. ma hoop wel dat ge een wolfke zijt

Debby

Debby
Senior spammer

Na een week hard geoefend te hebben moeten de 2 groepen een performance geven aan de jury en aan publiek.
Ze geven hun performance namelijk in Battery Park.

Als eerste is de groep van de hiphoppers aan de beurt.
Ze geven een gigantisch optreden weg in de oude hiphop style.
Wat ze echter niet doorhadden is dat ze een groep hiphoppers van de straat om zich heen kregen die hun dans meedeed.
Wat een heel groot applaus van zowel het publiek als de jury opleverde.

Dan is de groep moderne dansers aan de beurt.
Ze beelden een groep mensen uit die helemaal onder de indruk is van het grote New York.
Wat eindigt in een flashmob.
Aan het einde moest Hank een hoge sprong maken,maar hij kwam verkeerd terecht,hij kon niet meer opstaan en iedereen schrok zich wezenloos.
Het alarmnummer wordt gebeld en na 5 minuten arriveert de ambulance die Hank meeneemt naar het Bellevue Hospital Center.
Daar wordt echter geconstateerd dat Hank zijn kniebanden heeft gescheurd.

Hank is de eerste afvaller.
Hij was de Mythomaan.


Het is nu nacht 2.
Deze nacht duurt tot zaterdag 22:00

Gast


Gast

mythomaan.. ik moet even lezen of dat goed of slecht is en dan kom ik bij jullie terug met een mening over deze ontwikkeling.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

is het niet nacht 1 debby? de eerste nacht na de moordloze?

mythomaan is een neutrale rol. Hij had zowel ziener als weerwolf kunnen worden.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

of burger..? Smile
Volgens mij zit het zo:
opgegeven speler=ziener --> mythomaan wordt ziener
opgegeven speler=weerwolf--> mythomaan wordt weerwolf
opgegeven speler= géén ziener & géén wolf --> mythomaan wordt burger

Gast


Gast

oftewel, de kans was groter dat je goed was geëindigd, oftewel, helaas voor de burgers.
Maar laten we voor ons eigen goede gevoel maar gewoon ervan uitgaan dat je weerwolf was geworden en dat dit dus een goede ontwikkeling is Very Happy

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik denk dat door deze manier van stemmen de kans heel groot is dat er altijd een burger uitgaat. De wolven kunnen dat te makkelijk sturen.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kauna schreef:Ik denk dat door deze manier van stemmen de kans heel groot is dat er altijd een burger uitgaat. De wolven kunnen dat te makkelijk sturen.
Maar als alle burgers op iemand anders stemmen is de kans niet heel groot, maar 100%. Dus ik blijf mijn voorstel verdedigen!

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat mag, maar daar hoef ik het niet mee eens te zijn. Very Happy
Het is nooit 100%, dat is het nl alleen als er een leugenwolf inzit en dat is niet zeker. Dus ik vermoed dat het ongeveer om het even is en nu weet je niet of er een leugenwolf inzit.

Debby

Debby
Senior spammer

Alle dansers nemen het vliegtuig terug naar Nederland,waar ze intern verblijven in een studentenflat,vlakbij de studio.
Ze maken zich op om morgen te horen te krijgen met wie zij samen een dans moeten instuderen.

Einde nacht 2.
Er is niemand gedood.

Dag 2 duurt tot zondagavond 22:00

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum