Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #71 Hans & Dorien en de zeven dwergen met de rode schoentjes

+11
MonkeyLord
Cchanell_
hans
Miejster
Kauna
Doctor
Plop
Hank1705
Tachondar
Den Bever
graafoto
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 6]

Plop


Aankomend spammer

Vol trots stel ik het volgende meesterwerk van Woogle voor:

Ronde #71 Hans & Dorien en de zeven dwergen met de rode schoentjes - Pagina 4 Eft_sprookjesbos_draak

Nu is het genoeg ! Riep Djali voluit , we gaan naar huis.
Ze gingen naar de poort maar onderweg was geen mens te bespeuren.
Niemand dat hun kon helpen enkel een grote witte kerkuil zat daar te grijnzen op een tak.
Voor ze aan de poort konden komen moesten ze eerst door het grote sprookjesbos dat toen ook de enige veilige plek leek trouwens.
Het is overal een slachtveld.
Niemand is er nog en een groot spoor van vernieling is achter gebleven enkel de attracties blijven draaien, raar genoeg.
"Zouden ze vanzelf draaien, of zijn hier spoken aan de gang?" Vroeg hank al lachend maar ook vol met angst.
"Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik hier snel weg wil!" Zei monkeylord dus ze gaan het sprookjesbos binnen.
Heel het bos is zwart en donker, de muziek die uit de paddestoeltjes komt klinkt eng en verlaten en alle lichten zijn stuk enkel de lichtjes in de ogen van de poppen gaan nog.
"z-zzoo , hheeft er uhm iemand een zaklamp?" vroeg Hank
Maar geen geluid klonk terug angstig loopt hank rond in het bos, helemaal alleen.
Hij stelt zichzelf de hele tijd vragen "zal ik het overleven ? , zal ik ooit het daglicht nog zien ? " maar plots klonk er geluid, het leek wel een kinderstem?
Hank gaat op het geluid af en roept: "meisje? Is alles ok? Ik kom er aan!" Het kinderstemmetje klinkt als maar duidelijker en duidelijker " Pas op voor de grote wolf " zong het kinderstemmetje
Het werd hank duidelijk ,het is een val! Hij rende weg zo snel hij kon de andere kant uit, het leek wel of 2 grote rode ogen hem achtervolgde hij gilde heel hard en plots werd het licht voor hank.
De rest van de groep komt het bos uit en zien dat hank weg is het luide gegil van hem volgt.

Hank was leugenwolf


Het is nu dag tot 08/10 - 22u00 stemmen maar



Laatst aangepast door Plop op zo 07 okt 2012, 22:22; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Komma's en punten verzet)

Gast


Gast

one down x to go, kom op burgers we pakken ze! Very Happy

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

JOEPIE!! Dat werd wel eens tijd hea Razz

hans

hans
Aankomend spammer

hehe eindelijk een slechte eruit

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

zonder burgerblok gaan we nog winnen Very Happy

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

scratch
fantastisch dat optimisme Smile

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Mijn bus zal elk moment toekomen want ik ga op schoolkamp tot morgen dus ik zal nu al stemmen op Tachondar

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ga ook al stemmen! Het lijkt me wel duidelijk wie wolfje 2 is!

Aangezien ik zeker ben dat ik burger ben en op Twannie random had gestemd viel het me op dat onze leugenwolf wel snel volgde. Als je kijkt wie de volgende is die snel volgt, dan weet ik bijna zeker dat Tachondar ook een wolf is. Maar eentje met nauwe rode schoentjes...

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Volgens mij ben jij een wolfje Gert. Ik heb alles nog eens overlezen, en normaal roep jij telkens de eerste dag dat we niet op iedereen 1 stem mogen geven, want anders kan de leugenwolf - als die er al in zit - daar profijt uit trekken. Nu heb je dat niet gedaan. Waarom niet? Omdat je mogelijk zelf een wolfje bent!

Dat lijkt mij een sterkere redenering dan dat ik gewoon meestemde op de persoon die de ziener heeft gelynched...
Miejster

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik vind het maar een zwakke redenatie Tachondar

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het is helemaal niet zwak, het klopt als een bus...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tachondar schreef:het is helemaal niet zwak, het klopt als een bus...
Nog nooit een bus zien kloppen! Laughing

Ik heb als eerste gestemd beste Tachondar... ,daarna volgde jouw medewolf en nog iets later jijzelf. Daarom moest ik dit zelfs niet zeggen.

Nu stem ik meteen als tweede zodanig dat het niet kan voorkomen dat iedereen zomaar 1 stem geeft aan mekaar. Maar eigenlijk weet ik wel zeker dat jij een wolf bent hoor. Maar toch een stoere poging om me verdacht te maken! Ronde #71 Hans & Dorien en de zeven dwergen met de rode schoentjes - Pagina 4 1625

Plop


Aankomend spammer

Oude bussen hadden vroeger een klopboat, een klopversnelling zeg maar.
Als je van 4e naar 5e versnelling wou overschakkelen moest je een klop geven op de versnellingspook.
Ik moet je wel niet vertellen dat je na een dagje rijden helemaal uitgeput en een pijnlijke hand overhad zeker?

Een bus kan dus wel kloppen maar dit heeft eigenlijk niks met deze spelronde te maken en was volledig ter info tongue

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

interessant graaf, ik heb altijd al willen weten vanwaar die uitdrukking kwam Razz

gert, de eerste dag heb jij op een random persoon gestemd zoals de anderen, ware het niet dat twannie een tweede stem gaf aan den bever, had iedereen één stem gehad, dus wat je daar zegt klopt niet.
en je beschuldigd mij van meestemmen, maar je stemt wel zelf mee met monkey? Het lijkt me dat jullie het zelfs goed afgesproken hebben, niet te vergeten dat Hank de vorige keer jou volgde. Je eigen theorie slaat ook jezelf om de oren hoor...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem mee omdat ik het WEET dat je wolf bent, niet omdat ik random stem of gewoon iemand volg. Misschien weet Monkeylord ook meer?

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow je hebt nog gelijk ook! Ik had dat eerste stemrondje al helemaal uit het oog verloren...

Er was toch iemand die openlijk een tweede stem gezet had, dus moest ik toch niks zeggen over dat iedereen 1 stem op iemand anders had gegeven? Dus mijn theorie klopt wel. De leugenwolf heeft niks gedaan, maar het was wel een burger die stierf.

Nu ja, deze discussie maakt niks uit. Jouw tijd als wolf is bijna over!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het klopt wel Gert, want Twannie was 1 van de laatsten die stemden, en jij 1 van de eersten. Dus al Twannie niet gestemd had, ging niemand 2 burgerstemmen hebben en had jij en je wolvenvriendjes daar profijt uit kunnen trekken, vandaar dat je deze keer niet rondschreeuwde dat we niet op die manier mochten stemmen, zoals gewoonlijk.

jij bent hier het slechtje, ik ben een goede burger. Je stemt wel degelijk gewoon mee, zoals hank de dag ervoor met jou meestemde. Ik zeg dus dit tegen de burgers: wolven: Hank, Miejster en monkey. Het ligt er best wel duidelijk op dat er meer redenen tégen jou zijn dan tegen ik...
Ik heb 2 redenen waarom jij een slechtje bent, jij 1 zwakke. Burgers, echt?

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar tachondar

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

geen zorgen tach. Als jij geen slechte blijkt te zijn, dan weet ik op wie ik hierna moet stemmen

Miejster

Miejster
Senior spammer

Blijft een leuke poging, maar je vernoemt helaas 2 echte burgers en dat zal iedereen al lang beseffen. Ik heb ook geen enkele reden nodig zoals jij probeert te stellen. Je bent gewoon een wolf, meer niet.
Trouwens dat derde wolfje heeft nog niet gestemd... niet zo goed he! Nog 90 minuten te gaan of anders is het zo goed als game over voor jullie.

DrWho, don't worry. Je maakt de juiste keuze!

Plop


Aankomend spammer

Miejster is mij al voor,nog iets meer dan een uurtje te gaan

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hoe ben jij zo zeker dat je weet wie wie gert 0_o

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Geen zorgen Miejster, ik weet ook zeker dat hij slecht is

Gast


Gast

/me heeft het gevoel dat ik iets essentieels mis hier scratch
ziener is dood.. toch een burgerblok? Een aantal zijn wel heel zeker van hun zaak, of zijn miejster&drwho gewoon bluffende wolfjes?

edit: alles nog eens doorgelezen, tach lijkt zich te weren als een kat wolf in het nauw. Als hij goed blijkt, is dat heel erg zuur maar weten we wel precies in welke hoek we de laatste wolf en hulpjes moeten zoeken... Tachondar dan maar.

morkreb

morkreb
Junior spammer

lynch! lynch! lynch! Twisted Evil cheers



Laatst aangepast door morkreb op ma 08 okt 2012, 22:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum