Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 70: Aan het hof

+11
wooglepuff
Doctor
Kauna
Miejster
Natjuh89
Debby
Hank1705
Im_possible
graafoto
Den Bever
Tachondar
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof ma 24 sep 2012, 12:15

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Nu ja, dan ook maar Den Bever, geen andere kandidaten en verplicht blijkbaar scratch
(Wat een diktatuur hiero Sad )

27Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof ma 24 sep 2012, 13:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

*zucht* Rolling Eyes

28Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof ma 24 sep 2012, 18:14

Debby

Debby
Senior spammer

Ik weet van mezelf dat ik goed ben,dus stel ik me ook maar kandidaat dan.
Stem ik op mezelf (mag dat)

29Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Ik verander mijn stem op Den bever ma 24 sep 2012, 18:18

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Ik stem op Hank[/b]
Ik verander mijn stem op Den bever



Laatst aangepast door MonkeyLord op ma 24 sep 2012, 18:29; in totaal 2 keer bewerkt

30Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof ma 24 sep 2012, 18:21

hans

hans
Aankomend spammer

ik stem op den bever[b]

31Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof ma 24 sep 2012, 18:55

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

jup dat mag Debs

32Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof ma 24 sep 2012, 19:40

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Debby 4 president
Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 38955515201963157334693

33Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof ma 24 sep 2012, 20:37

Debby

Debby
Senior spammer

Waar heb je die nou weer gestolen,lol?

Debby

34Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof ma 24 sep 2012, 22:28

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Diep in het Huilend Woud, een woud dat op de grenzen ligt van de graafschappen Burnhamshire, Azen-Klaveren en Polsjantroë, ligt het kamp van de Merry Men. Het woud heeft zijn naam te danken aan de vreselijke reputatie dat er huilende, hongerige wolven in dat bos wonen, maar dit is allemaal bedrog, een cover-up van de populaire Merry Men. Niemand weet dat de nationale helden hier leven. Ook hebben ze een Merry Man in het hof van elke graafschap, zodat ze genoeg aan inlichtingen winnen over de bewegingen van Von Witfeldts nakomelingen. Eén man weet zich uiteindelijk in het kasteel van de koning te plaatsen als Jagermeester. Dit bleek de leider van de Merry Men te zijn, genaamd Den Bever.

de moordloze nacht gaat nu in en duurt tot morgenavond 22.00 uur.

35Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof ma 24 sep 2012, 23:28

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Bedankt voor de stemmen mensen! jammer dat debby zo laat met haar propaganda kwam, anders had ze zeker gewonnen! :O

36Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof di 25 sep 2012, 17:15

Debby

Debby
Senior spammer

Uh correctie,Debby kwam niet propaganda maar Graafoto.

37Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof di 25 sep 2012, 22:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

22.00 uur
Weg langs wijnvelden
Graafschap Lantusio-Codôr

Lantusio-Codôr, een zeer geliefd graafschap van het koninklijk huis vanwege de vele druivenranken die voor het goede wijn in het gehele land zorgden. Het graafschap was wel één van de buitenste graafschappen en lag op hoogland. Vanwege de liefde voor dit graafschap was de graaf volledig ingepalmd door de Von Witfeldts. De graaf wantrouwde zijn eigen inwoners en beschuldigde hen ervan dat ze jaloers op hem waren. Zijn rijkdom, zijn macht en zijn goed profiel bij de koning. Daarom hield hij hen arm. De vele wijn- en schapenhoeders moesten zware belastingen verduren, waarvan veel naar de koning werd gebracht zodat de graaf in een goed blaadje bij Von Witfeldts bleef.
De weg langs de laagst gelegen wijnvelden ging rechtstreeks naar de hoofdstad. Het grind werd helder verlicht door de volle maan en een koets goed gevuld met goud was net vertrokken. Hij werd bijgestaan door tien ruiters.
Vanuit de wijnranken schoten plots een zevental steentjes vijf ruiters neer. De ruiters gingen in gevechtspositie staan en een tweede salvo door katapulten afgeschoten stenen zorgden ervoor dat nog eens drie ruiters bewusteloos van hun paard vielen.
'Koetsier, rij weg van hier!' riep een ruiter.
'Te laat,' zei een man die op de weg was gaan staan. De zes andere mannen overmeesterden de twee overgebleven ruiters en sloegen hen bewusteloos. De paarden namen ze in beslag.
'Doe me geen kwaad,' smeekte de koetsier.
De man die als eerste was uitgekomen ging naar de koetsier en bekeek hem grondig. Hij spoog een fluim op hem.
'Bah, je bent een mannetje van de koning, geen eerlijke werkmens! Ik herken jouw soort onmiddellijk.' Hij sloeg de koetsier buiten westen met een knuppel.
'Monkeylord, was dat niet wat overdreven?' vroeg een andere man die op de plaats van de koetsier ging gaan zitten.
'Helemaal niet, Hans, je bent veel te zacht. Zij zouden ons gewoon aan hun zwaard rijgen. Een nieuwe overwinning voor de Merry Men! Laten we dit alles maar gaan uitdelen onder het volk.'
De mannen reden weg. Iedereen dacht dat plunderaars al het goud hadden gestolen, maar de burgers merkten de volgende ochtend op dat het geld van drie maanden belastingen terug bij hen terecht was.


einde van de moordloze nacht.
Dag 1 gaat in tot morgenavond 22.00 uur.

38Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof di 25 sep 2012, 23:30

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank gaat mijn stem naar uit

39Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 00:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

and zo beginne het ^^

op wie stem je Kauna? :p

40Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 07:45

Kauna

Kauna
Junior spammer

Op jou natuurlijk....oh nee, dat kan niet Crying or Very sad
Dan maar op drWho

41Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 13:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

je kan inderdaad op mij niet stemmen ^^

42Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 14:02

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Ik stem op kauna

43Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 14:24

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar MonkeyLord

44Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 17:19

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn stem gaat zoals gewoonlijk (als hij geen spelleider is),naar Graafoto.

45Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 21:46

Kauna

Kauna
Junior spammer

We missen nog wel een heleboel stemmen. Zit iedereen af te wachten, zijn ze ons vergeten of zijn er andere dringende zaken?

46Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 22:02

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

er missen inderdaad een héle boel stemmen...
maar nu zijn ze te laat...

47Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 22:10

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ohdamn vergeten stemmen ;0 sorry burgertjes Sad

48Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 22:10

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Schit te laat, mijn jongste dochter heeft mijn laptop de hele tijd gebruikt en ik was de tijd uit het oog verloren.

49Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 22:13

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Heb ik weinig tijd dan stem ik heb ik tijd zat dan vergeet ik het xD fuck logic xD

50Ronde 70: Aan het hof - Pagina 2 Empty Re: Ronde 70: Aan het hof wo 26 sep 2012, 22:25

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

22.00 uur
Haven aan het meer Ugochi bij de monding van de rivier Azulagua
Graafschap Kugayoshi

Eén van de drie graafschappen die aan het binnenlandse meer Ugochi ligt, is het Graafschap Kugayoshi. Zeer sterk op de markt, aangezien het slechts één van de drie aanbieders is in de vishandel. Het is ook zeer gekend door zijn unieke bouwstijl en architectuur. De huizen zijn uit hout, schuifdeuren uit papier en de daken lopen tot een meter voorbij de rand van het huis. Het grote huis van de Graaf Sakibe Gaychimoru telt wel vier verdiepingen en is versierd met tal van sierlijke houtsnijdingen. Zijn huis wordt omgeven door grote tuinen, die welkom zijn voor elke burger die rust en stilte opzoekt. De inwoners van Kugayoshi aanbidden hun Graaf, want hij zorgt goed voor hen. Iedereen is gelijk is slechts één van zijn filosofen. Deze filosofen kun je terug vinden in zijn koekjes. Wanneer je het koekje openbreekt, zie je de zin op een strookje papier.
Graaf Sakibe Gaychimoru staat op slechte voet met de Von Witfeldts. Ondanks zijn vriendelijk gedrag tegenover het koninklijk huis, kijken ze hem vreemd aan. Waarom helpt hij op een eerlijke manier zijn burgers en is hij onaantastbaar voor corruptie? Het gerucht gaat dat hij zelfs allianties met de Merry Men heeft gesmeed, wat niet helemaal onwaar is.
'Bedankt,' zei Debby en ze boog voor de Graaf Gaychimoru toen hij haar wat geld overhandigde die ze onder de armen zou kunnen uitdelen.
'Geen probleem. We moeten elkaar in deze zware tijden helpen, en wat je kunt missen, kan het leven van een persoon redden,' was hij van repliek.
'We kunnen jou ook missen,' zei Debby's collega en mede Merry Man: DrWho. Hij trok de zak geld uit Debby's handen en wilde met zijn zwaar de Graaf neersteken. Zijn samoerai bewakers waren sneller en staken hem neer. Debby kon het niet geloven, maar ze hadden een spion onder de Merry Men gehad. Gelukkig had hij zichzelf nu onschadelijk gemaakt.


DrWho was de verhullende wolf.

Einde van Dag 1. Begin van Nacht 1 tot morgenavond 22.00 uur.
KANARIES: (een hele hoop) Graafoto, Hank, Den Bever, DrWho en Woogle

edit: jullie kunnen natellen en zullen zien dat er geen 2 stemmen voor DrWho in dit topic staan, maar dat komt omdat
Miejster zijn random stem op DrWho via een pm aan me heeft meegegeven omdat hij naar Sy is vertrokken.



Laatst aangepast door Tachondar op do 27 sep 2012, 13:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum