Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 32 - Intertoys

+15
laura
Stephen
Debby
Natjuh89
Telemachus (killer)
morkreb
Moustache
Hank1705
Kauna
Backslide
graafoto
daniel
Tachondar
δόριεν
Mattio
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 24]

51Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 06:46

Moustache

Moustache
Junior spammer

Heeeeeeel vroeger werden er wel eens rondes met de burgemeester gespeeld, maar sneuvelde toen de burgemeester ook niet als één van de eerste? Daar zit wel een logica in. Is hij goed, dan telt zijn stem dubbel, en zal opeten door de wolven profijtelijk zijn voor de wolven. Of hij kan geconverteerd worden naar het slechte kamp. Als burger weet je dat niet, dus hij zal al snel verdacht worden.
Is de burgemeester slecht, dan is het voor de goeden zeker van belang hem snel weg te stemmen.
Dus meestal is de burgemeester maar een kort leven gegund.

52Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 07:16

Debby

Debby
Senior spammer

Hmm,daar heb je idd gelijk in.
Zullen we ons allemaal van stemming onthouden haha.
Lekker saai.

53Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 08:25

Kauna

Kauna
Junior spammer

We hebben ook wel een ronde gespeeld waarin de burgemeester wel langer in leven bleef maar het is inderdaad geen rol die het einde haalt.

54Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 09:15

Backslide

Backslide
Junior spammer

Als ik mezelf dan moet opofferen, zal ik dat doen!
Haha

*iemand schoon ondergoed mee?*

55Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 09:54

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

k ben ik blij dat ik niet voor burgemeester ga xD

56Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 10:34

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Ik heb ook wel eens (een variant van) weerwolven gespeeld waarbij de burgermeester goed was. Omdat hij burgermeester was mocht hij overdag de discussies leiden en hij zorgde er consequent voor dat de wolven niet verdacht bleven en burgers verdacht werden gemaakt. In zo'n geval is de burgermeester goed, maar hebben de slechten er baat bij hem in leven te laten.

Maar ik betwijfel of de burgermeester bij deze (forum-)variant het spel zodanig kan leiden.

Hier is alleen de beslissende stem eventueel nuttig voor de burgers of de weerwolven.

Overigens is het altijd mijn mening geweest: Bij twijfel, stem op de burgermeester!

57Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 10:37

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

xD stephen ... ik denk dat de burgemeester nu direct zal gaan investeren in twister en een paar mooie meiden xD voel je je niet geroepen?

58Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 10:50

Debby

Debby
Senior spammer

Maarre,spelleider.

Je laat ons mooi in het ongewisse.
Waar blijven je verhaaltjes en is het nu dag of nacht.

Ben ik de de enige die inmiddels erg verward is?

59Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 11:13

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Debby schreef:Maarre,spelleider.

Je laat ons mooi in het ongewisse.
Waar blijven je verhaaltjes en is het nu dag of nacht.

Ben ik de de enige die inmiddels erg verward is?

Je bent niet de enige, of zou het toch tot volgende woensdag duren? XD

60Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 11:51

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

tot volgende woensdag??? NO WAY(hopelijk)

61Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 12:27

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Lieve deelnemers,
mijn excuses voor dit late verschijnen. In mijn planning stond dat ik gisteren keurig om tien uur thuis zou komen en spelleider kon gaan spelen, maar toen ik thuis kwam, was ik dood- en doodop. Ik heb Dorien gevraagd dit door te geven, maar de arme meid lag ook al in bed.

Een nieuwtje: Howlin had aangegeven niet langer aan de start te willen verschijnen. Ik heb hem (en met hem zijn rol) dus in de prullenbak gegooid. Hank heeft echter de wil getoond zijn rol op zich te nemen en zodoende toch mee te kunnen doen en zo is het geschied.

Hank is aan het spel toegevoegd.

Ik ben blij dat jullie de stemming omtrent de burgemeester op jullie hebben genomen. Dit getuigt van initiatief en lef (want jullie weten hoe boos ik word als jullie het niet doen zoals ik het wil - of eigenlijk weten jullie dat niet ^^) en blablabla... Razz Dank jullie wel.

De stemming is als volgt geëindigd:

Daniel: 0
Backslide: 5
Graafoto: 8 (Waarschijnlijk dankzij zijn vertederende foto, waar hij samen met een afstammeling van wolven op een - bank? - ligt.)

Hierbij is Graafoto gekozen tot burgemeester!

62Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 12:31

morkreb

morkreb
Junior spammer

Is het nu de moordloze nacht dan?

63Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 12:32

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dit is inderdaad de moordloze nacht (dus niet de nacht waarin Howlin wordt gedood... Sad).

De moordloze nacht eindigt vanavond om 23:00. Dan gaat dus de eerste echte dag in en komt ook het eerste echte verhaaltje. Very Happy

Mijn excuses voor dit chaotische begin. Heel fijn dat jullie zo meewerken! Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 829688

64Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 13:50

Debby

Debby
Senior spammer

We hadden weinig keus he Razz

65Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 14:18

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

tof, hij heeft mijn mededeelname bevestigd Very Happy

mattio, je kunt toch best een verhaaltje schrijven waarin je schrijft dat Howlin met de noorderzon vertrokken is en ik als held opkom 'geen zorgen mensen, Hank is hier al' Cool
(dat held-gedoe mag je best weglaten trouwens Razz)

66Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 14:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lol, hank.... Razz
Vindt het sneu dat er helemaal niemand op Daniel stemde ><

67Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 14:29

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

misschien is het beter dat hij het niet is, maar daar zullen we vanzelf achter komen Wink

68Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 14:39

Gast


Gast

sorry daniel, maar deze keer moet je het zonder mijn nooit wankelende vertrouwen doen Razz

moordloze nacht? hoe dat zo? we zijn in een speelgoedwinkel hoor... kom op zeg, 'moordloos' klinkt alsof jullie in de toekomst wel moorden verwachten Rolling Eyes Volgens mij is de Intertoys echt niet voor 16 jaar en ouder hoor.

69Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 15:25

Backslide

Backslide
Junior spammer

Misschien moeten we de naam dan gaan veranderen in Intothehorrortoys ofzo?

70Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 15:29

Gast


Gast

vind jij jezelf een horror-personage? scratch
*neemt zich voor die backslide (backslayer?) goed in de gaten te houden*

maar ik vind het een leuke naam voor een winkel, dat wel Razz

71Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 15:43

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben blij dat ik in ieder geval vanavond kan gaan slapen in de wetenschap dat het voor mij waarschijnlijk wel een moordloze nacht zal blijken... Razz

Maar ik zie je punt... Razz

72Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 15:53

Gast


Gast

absoluut, ik zou mij ongeruster maken als iemand had geroepen dat er vannacht wél gemoord zou worden, maar toch doet het idee me een beetje belachelijk aan hoor. Wie zou het op speelgoed gemunt kunnen hebben? Het woord moordloos suggereert dat er wel degelijk een risico bestaat... welke onruststoker begon daar nu eigenlijk over? vast een batman-poppetje of zo.

73Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 16:39

Backslide

Backslide
Junior spammer

Trouwens;
De stemming voor het burgemeesterschap is zeer handig. niet alleen om burgemeester te worden, maar ik weet van mezelf dat ik goed ben. Mij helpt het zo de goede er een beetje tussenuit te vissen.

74Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 16:46

Backslide

Backslide
Junior spammer

/me heeft zichzelf uitgeroepen tot een Nijntje trekmuziek pop!

75Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 3 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys vr 15 apr 2011, 16:50

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Is het de bedoeling dat we allemaal een afbeelding nemen van een pop fzo...?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum