Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 32 - Intertoys

+15
laura
Stephen
Debby
Natjuh89
Telemachus (killer)
morkreb
Moustache
Hank1705
Kauna
Backslide
graafoto
daniel
Tachondar
δόριεν
Mattio
19 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 24]

301Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 09:27

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahaha dat snap ik Razz

302Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 19:39

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Heel veel dank voor je ingrijpen, Dorien. Very Happy Een lekker bloedige moord (een ontplofte Stephen, yeah! Very Happy) en mooi omschreven ook. Smile

303Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 19:42

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Er zijn nu twee personen die op scherp staan wat betreft stemmen. Killerboth heeft in de eerste stemronde niet van zich laten horen en Hank heeft niet gestemd in de tweede ronde.

Just so you know. Smile

304Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 19:59

Gast


Gast

Stephen zelf heeft me gelukkig alweer vergeven in de pauze , pfieuw!

305Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 20:07

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Djali schreef:Stephen zelf heeft me gelukkig alweer vergeven in de pauze , pfieuw!

Ik zag Stephen nog vandaag, heb even met hem gesproken (hij is naar de kapper geweest) maar heb er helemaal niet aan gedacht... Shocked

Slechte ik... Sad

306Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 20:52

Gast


Gast

ja hij is naar de kapper geweest Razz en wat zal hij het fijn vinden dat dat direct hier eventjes met iedereen wordt gedeeld ^^
ik kreeg chocola van hem (puur! I love you )

nu back to topic... uhh... go burgers!

307Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 21:08

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Djali schreef:ja hij is naar de kapper geweest Razz en wat zal hij het fijn vinden dat dat direct hier eventjes met iedereen wordt gedeeld ^^
ik kreeg chocola van hem (puur! I love you )

nu back to topic... uhh... go burgers!

Offtopic!

Waarom kreeg jij chocola van hem? Suspect

Ontopic!

308Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 21:33

Gast


Gast

--> antwoord volgt in cafetaria om de mensen hier niet verder lastig te vallen.

309Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 22:18

Backslide

Backslide
Junior spammer

Duren de dagen en nachten altijd tot 23:00 deze ronde?

310Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 22:29

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Backslide schreef:Duren de dagen en nachten altijd tot 23:00 deze ronde?

Nee. Dit is de laatste dag/nacht die tot 23:00 duurt, vanaf "morgen" ga ik over op 22:00. Smile Ik heb gemerkt dat dit voor zowel de burgers als de wolven makkelijk haalbaar is en merk aan mezelf dat als ik de wisseling op 23:00 zet, ik pas om 0:30 slaap... Niet goed voor me... Rolling Eyes

311Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 22:29

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

een dag en nacht bij een potje nemen een tijd in van 24.00 uur
Dus als we begonnen op 23.00 is het normaal gezien tot de volgende dag ook op 23.00 uur
Dan zal dit zo zijn voor elke dagen die erop volgen, behalve als de spelleider ingrijpt (zoals vorig weekend dat het 48.00 uur duurde)

312Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 22:30

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Mijne antwoord hierboven moet je niet meer lezen XD

313Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 23:05

Backslide

Backslide
Junior spammer

/me wants epic story!!

314Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 23:22

Gast


Gast

Ik heb mattio gesms't dat ie genoeg heeft geluierd en dat we een verhaaltje willen Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 953470

315Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 23:29

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

WW'ers zijn volgens mij nooit geduldig geweest... Razz Maar gelijk hebben jullie: het wordt al laat. Daarom vandaag geen verhaaltje voor het slapengaan! Very Happy

Wat? Protest? Dan schrijf ik er wel weer één. Razz

316Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 23:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

*zucht*
de halfelf wordt ongeduldig XD

317Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 23:37

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

-----

EDIT: Fout van de spelleider... De verkeerde persoon werd gedood... Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 86336

EDIT2:
Nacht 2. Liefde van de wolf gaat door de maag.

Door een ongeluk komt sjamaan Stephen om het leven. De speelfiguren zijn hier blij om, maar voelen dat de dood nog altijd op hen loert.

Een lange nacht ging voorbij. Na het feest in Djali’s roze paleis sliep het speelgoed niet rustig: hun dromen werden bezocht door dode sjamanen, verdronken poppen en onterecht gelynchte heksen. Allen hadden daarbij dezelfde nachtmerrie: ze hoorden geschreeuw. Een ijzingwekkende gil die aanhield en aanhield. En het zou uren duren voor de poppen wakker zouden worden en zouden ontdekken dat het geen nachtmerrie was geweest.
Door de glühwein, die rijkelijk had gevloeid tijdens het feest, hadden de poppen diep en vast geslapen. Ze hadden niet gehoord wat zich buiten, voor het paleis, had afgespeeld.
Het was Laura die als eerste een blik naar buiten wierp en ze slaakte een kreetje dat de andere poppen uit hun gastenkamers liet stormen.
‘Wat is er aan de hand?’ riep Graafoto, die zich als poppemeester gedwongen voelde leiding te geven in de chaos.
Laura zei niets, maar wees uit het raam. Gastvrouw Djali stapte naar voren en keek langs Laura heen.
‘O!’ Ze sloeg haar hand voor haar mond. Daniel stapte naar voren en keek langs Laura en Djali heen.
‘Argh!’ Hij sloeg zijn handen voor zijn ogen, om niet te kijken.
De poppen verdrongen zich rond het raam, maar konden niet zien wat er achter Laura, Djali en Daniel te zien was. Ze liepen de trap af en de deur door, en daar vormden ze een kring rond de vijfde dode die te betreuren was in de Intertoys.

Terwijl de poppen heerlijk lagen te slapen, hetzij door nachtmerries geplaagd, had Artishocking het uitgeschreeuwd van de pijn, terwijl ze midden op de binnenplaats van Djali’s villa had gelegen. Achter een zwabber, die het personeel had achtergelaten, lagen haar afgerukte benen en haar armen waren tot losse onderdelen gereduceerd. Maar het schokkendste van het hele beeld was nog wel de opzet van de moord. Arti lag op een reusachtig broodje, samen met sla, uitjes en een groot stukje augurk. Op haar buik lag een tweede broodje, om de burger letterlijk en figuurlijk “af te maken”. De vermaledijde boeven hadden veel moeite gedaan voor het totaalbeeld, want alles kwam van de afdeling speelgoedvoedsel.

Als de poppen minder glühwein hadden gedronken, hadden ze hier misschien iets van meegekregen…

Einde van Nacht 2. Smakeloze poppen doden Artishocking.
Artishocking was een gewone burger.
Begin van dag 3. Deze dag eindigt donderdag 21 april om 22:00.



Laatst aangepast door Mattio op wo 20 apr 2011, 23:43; in totaal 1 keer bewerkt

318Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 23:41

Gast


Gast

Arti toch! Sad r.i.p.
we gaan je missen bovenstebeste brave burger die je d'r bent/was.



Laatst aangepast door Djali op wo 20 apr 2011, 23:52; in totaal 1 keer bewerkt

319Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys wo 20 apr 2011, 23:50

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Zoals gewoonlijk, mooi geschreven

R.I.P Arti

320Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys do 21 apr 2011, 00:04

v8power

v8power
Spammer i.o.

welkom op het wolkje arti
moustache en ik schikken wel een stukje in
wolken zijn wat aan de kleine kant nu met al die zonnige dagen

321Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys do 21 apr 2011, 00:50

Gast


Gast

graafoto schreef:
Djali schreef:pff, killerboth, misschien moet jij je 'vermoedens' niet al te snel uitspreken, want nu raak ik direct weer geneigd mijn stem terug te veranderen in jou. Ik denk er nog even over. Gisteren nog was je er namelijk van overtuigd dat Graafoto slecht was, en nu roep je ter eigen bescheming Daniel.
Ik geloofde je even omdat je klonk alsof je informatie had, maar als we het hier over vermoedens hebben, dan krijg ik toch het idee dat jij net iets te graag de aandacht van je afwimpelt door anderen aan te wijzen.
ik denk over deze post !!!

oeps, dat killerboth had dus backslide moeten zijn... forgive me forgive me. Heb toen ik maandag online kwam alleen de laatste posts gelezen en kom er nu pas achter wat ik onbedoeld in gang heb gezet. Mijn stem daarna ging dan ook naar backslide.

322Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys do 21 apr 2011, 01:21

Debby

Debby
Senior spammer

R.I.P Arti.
Geluk bij een ongeluk was je alleen "saaie" burger.

323Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys do 21 apr 2011, 07:03

Backslide

Backslide
Junior spammer

Daar waren we al achter Do ^^
daarom stem ik dit keer maar niet als eerste ,, any suggestions?

324Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys do 21 apr 2011, 07:30

artishocking

artishocking
Junior spammer

Bedankt wolfjes voor het opeten van deze saaie burger...
Liever een saaie burger dan iemand met een rol..

Burgertjes wreek mij, laat mijn offer niet voor niet zijn (dramatische muziek zwelt aan)

Mous en V8 Ik heb een plannetje over hoe we lekkere wolkenhangmatten kunnen maken Smile

325Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 Empty Re: Ronde # 32 - Intertoys do 21 apr 2011, 08:49

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik heb nu slechts een licht idee over wie goed en slecht is, en heb nu ook even geen zin om hints op te sporen ;D
Daarom, en om een rode kaart te voorkomen (al is die kans klein vandaag Ronde # 32 - Intertoys  - Pagina 13 953470 ) stem ik nu maar alvast.

Voorlopig op Debby, maar ik wacht rustig de middagspits af voordat ik evt. verander Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum