Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde # 23 Oud en Nieuw

+8
Natjuh89
fox4ever
laura
artishocking
v8power
morkreb
Miejster
Debby
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 6]

126Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 6 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw do 06 jan 2011, 09:04

Gast


Gast

whiiii cheers

ja morkreb had de 'pech' 2 slechten te zien, maar toen had hij al wel contact met artishocking, howlin en mij dus het was niet heel erg. En ik had net contact opgenomen met graafoto en van hem gehoord dat hij cupido was en natjuh en howlin geliefden dus het burgerblok was al 5 man sterk - min howlin die natuurlijk nu niet meer te vertrouwen was ^^
Gefeliciteerd burgers en helaas wolfjes, met 2 is het natuurlijk ook al wel gauw gedaan met een 2x-raak-zienende-ziener.

127Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 6 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw do 06 jan 2011, 09:31

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

rare ronde lol
ik heb volgens mij 2× even snel gestemd en nu is het al klaar Laughing

wel gewonnen Smile ty burgerblok

128Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 6 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw do 06 jan 2011, 14:32

Gast


Gast

Moustache schreef:Da's snel afgelopen. Djali heeft geluk gehad, want als ik dood was gegaan, had ik haar geschoten.

tss, da's ook lekker. Ik ren me het vuur uit de sloffen om alles en iedereen op tijd te beschermen - oké oké maar één nachtje de ziener ^^ - en dit krijg je ervoor terug. Maar gelukkig hoefde het zover niet te komen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum