Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde # 23 Oud en Nieuw

+8
Natjuh89
fox4ever
laura
artishocking
v8power
morkreb
Miejster
Debby
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

101Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 18:49

morkreb

morkreb
Junior spammer

haha, ja is goed hoor Very Happy Zal jouw ook een worst wezen als leugenwolf Razz
Ik laat mijn zaakjes vaak regelen, ben niet zo van het zelf doen Wink

edit: ik ben zo voetballen, voor vragen nemen jullie maar contact op met dorien ^^

102Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 18:55

Miejster

Miejster
Senior spammer

Morkreb vindt voetbal belangrijker dan ww. Voldoende om mijn stem te krijgen!

103Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 19:26

fox4ever


Poging tot spammer

zo ook weer thuis eem rondgekeken en breng mijn stem uit op morkreb

104Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 19:28

fox4ever


Poging tot spammer

@ Moustache haha dus je vind me still hhaha okeej maja wat wil je elke dag pas om 7 thuis er moet ook gewerkt worden en het wekend is nog zo ver weg:(

maar ja ik blijf wel up to date hoor:)

mzzls

105Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 22:00

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Ik ga voor morkreb
Reden: dunno
Heb als heks al een mooie move gedaan en ik veronderstel dat dit ook een goede zet is

106Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 22:19

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahaha, dus de heks wil z'n eigen ziener eruit stemmen scratch
Ik krijg toch hele duidelijk omschrijvingen door van onze spelleidster.
pluspuntje voor natjuh's technieken, benieuwd of nu de verhullende wolf in actie gaat komen Wink
Jammer dat het al 10 uur is.

107Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 22:25

Debby

Debby
Senior spammer

Het gourmetten verliep allemaal heel gezellig en iedereen liet het eten zich goed smaken.
Ook de drank vloeide rijkelijk.
Iedereen zat gezellig met elkaar te babbelen.
"Als iedereen klaar is met eten"verzoek ik om de tafel op te ruimen.
Dan kunnen we nog even gezellig napraten,alvorens we aan het dessert beginnen.
"Ja,dat is goed",zegt V8power en trok de stekker van het gourmetstel uit het stopcontact.
Er klonk een schreeuw en V8power viel neer op de grond.
De stekker nog nasidderent.
V8power was geëlektrokuteerd.
"Hmm,dat is dan weer een toetje minder maken",zei Artishocking.
Nadat de tafel was opgeruimd werd er nog even gezellig nagepraat,totdat Arti opstond om het dessert te maken.
Ze wilde creme Brulée maken,maar wist niet hoe de brander werkte.
Ze vroeg Morkreb om hulp.
Nadat ze de suikerlaag had toegevoegd,zetten Morkreb de brander aan.
Wat hij niet had gezien,was dat de vlam op zijn hoogst stond,waardoor zijn haar vlam vatte en hij in een brandende vuurzee veranderde.
Arti,probeerde nog een blusdeken over hem heen te gooien,maar het was al te laat.
Morkreb was al dood.
Natjuh kwam de keuken binnen,net toen artishocking bezig was om de verbrande resten van Morkreb op te ruimen.
Ze had alles al bij elkaar geveegd en was de keukenkastjes aan het schoonmaken.
"Wat is er gebeurd,en waar is Morkreb",vroeg Natjuh.
Artishocking schrok zo erg van Natjuh,dat ze de emmer water uit haar handen liet vallen.
Dit kwam tegen de benen van Natjuh terecht die meteen begon te gillen.
"Help,help"dit doet zo'n pijn.
Er begonnen zich allemaal zweren te ontwikkelen bij Natjuh die na 2 minuten allemaal opensprongen.
Natjuh was dood.
Howlin hoorde Natjuh gillen en kwam de keuken binnenrennen.
"Oh nee,oh nee riep hij.
"Ja,zo denk ik er ook over"zei Artishocking "Kijk nu eens naar mijn keuken,moet ik weer opnieuw beginnen".
"Wat kan mij je keuken schelen"riep Howlin "Mijn geliefde Natjuh is dood".
Hij pakte de brander en stak zichzelf in brand.

Het feest ging echter gewoon door.
En om 0:00 sprong iedereen op om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen en vuurwerk af te steken.
Het feest ging nog door tot in de late uurtjes.

V8power was de nacht ervoor al gedood.
Deze dag werden gedood:
Morkreb,zijn rol was de Ziener
Natjuh,haar rol was de Leugenwolf
Howlin,zijn rol was de heks.

Met Natjuh haar dood,is de laatste wolf vermoord.
De burgers winnen deze ronde.

108Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 22:26

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Goed gedaan burgers

109Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 22:27

Debby

Debby
Senior spammer

Dit was de rolverdeling.

Artishocking - Priester
Moustache - Jager
Graafoto - Cupido
Hank - Beul
Djali - Beschermengel
Howlin - Heks
Morkreb - Ziener

Miejster - Sjamaan
Laura - Ketter
Natjuh - Leugenwolf
v8power - Conversiewolf
fox4ever - Apostaat


Ik speelde,gezien het aantal deelnemers eens met 2 wolven en meerdere hulpjes.
Morkreb had de mazzel/of pech dat hij 2x een slechte zag.

110Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 22:41

morkreb

morkreb
Junior spammer

whahahahaha cheers cheers cheers
vanmiddag was echt lache met ellen, sorry schat, zal het niet meer doen, top dat je toch aan mijn kant bleef staan!
en nu winnen de burgers met mij als enige dooie goeiert, lekker is dat hoor... Razz

111Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 22:45

morkreb

morkreb
Junior spammer

Mag ik even toevoegen dat de heks hierzo in dit spel echt de meest bizarre move tot nu toe heeft gemaakt!
Of is natjuh dermate stil als geliefde dat jij van niks wist howlin scratch

Ondanks dat het zo snel over is wel aardig verdeeld moet ik zeggen. Ik had alleen fox4ever nog als wolf verwacht ipv apostaat.



Laatst aangepast door morkreb op wo 05 jan 2011, 22:54; in totaal 1 keer bewerkt

112Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 22:53

laura

laura
Spammer i.o.

ha dat was erg snel! ik doe weer mee bij de volgende ronde!

113Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 22:57

morkreb

morkreb
Junior spammer

wie zou er geconverteerd worden?! Very Happy

114Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 23:04

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Miejster zal wolf worden, dus feesten jullie gezellig verder ...

En die rare move kwam er door een foutje vanwege mijn geliefde. Het enige wat ik daarna kon hopen was dat Natjuh niet zou gezien worden. En dan nog werd het moeilijk.

115Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 23:17

morkreb

morkreb
Junior spammer

hahaha wat een pech.
conversie mislukt
alle wolven bekend
en een goed/slecht koppel met een klein communicatie foutje ^^
Ik zou bijna medelijden krijgen...

Ik was een eenzame ziener aangezien ik 2 slechten heb gezien en er voor heb gekozen om dan maar niemand toe te voegen ivm de conversie.

116Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 23:22

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

JAh ik heb een hele domme fout gemaakt..!! niet goed gelezen... EN toen maar hopen dat ik niet gezien werd maar helaas.. Een goeie les voor de volgende keer

117Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 23:23

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Eindelijk eens in het goede team Razz

118Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 23:55

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry howlin:(

119Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw wo 05 jan 2011, 23:58

v8power

v8power
Spammer i.o.

jammer wolven we hebben het niet gered doordat natjuh samen met de geliefde wilde winnen maakte zij een foutje
heel jammer we hadden ver kunnen komen

burgers goed gespeeld

verraad in eigen kamp bah bah bah

120Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw do 06 jan 2011, 00:07

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het was kort , maar toch heel spannend Laughing

Goed gedaan iedereen.xxxxxx

121Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw do 06 jan 2011, 00:08

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

haha v8 toch.. Helaas ik heb een fout gemaakt...
Ik was er niet van uit gegaan dat laura een slecht rol had vandaar mijn eerste stem ook op haar gezet en niet op arti Helaas...

Toen had ik slim bedacht.. Geen van de slechte hebben op arti gestemt behalve laura.. Die was ketter en er uit.. Toen had ik bedacht om arti op te eten.. Ik wist van mijn lief dat arti priester was dus ik al helemaal blij om mijn plan uit te stippelen.. om burgers verdacht te maken als wolven:P die op haar gestemd hadden op de dag. Ik dacht dus dat ik had gelezen dat de priester het water in de nacht kan verspreiden maar helaas dat was op de dag daar kwam ik stukken later achter.. Toen wou v8 mijn lief eten dat kon ik niet laten gebeuren dus arti maar zodat howlin arti kon redden en v8 vermoorden.. En in de hoop dat ik niet gezien was door de ziener.. en zo deze nacht de apostaat op mij zetten van afweren van de ziener Maar helaas er stond op het forum dat ik leugenwolf zou zijn etc de rest van het verhaal is zichtbaar.. Toen heb ik alles er aan gebrobeerd om niet vermoord te worden maar helaas:( Door een domme fout van mij is het misgegaan....

122Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw do 06 jan 2011, 00:14

v8power

v8power
Spammer i.o.

@natjuh je mag graag haar verven maar zou het voorlopig gewoon bij blond houden heb je je geen verf nodig
hahhahahaah

123Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw do 06 jan 2011, 00:14

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Zegt de andere blondie !!!

124Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw do 06 jan 2011, 00:37

morkreb

morkreb
Junior spammer

Lol houden jullie het een beetje rustig daar thuis Razz
Ik heb als ziener ook wel mazzel gehad hoor. Iedereen was nog even verdacht maar een aantal wilde ik graag de tweede effectieve nacht of later zien ivm conversie. V8 wilde ik eerst doen maar ik had een soort van vreemd voorgevoel Cool

125Spelronde # 23 Oud en Nieuw - Pagina 5 Empty Re: Spelronde # 23 Oud en Nieuw do 06 jan 2011, 06:57

Moustache

Moustache
Junior spammer

moeder en dochter......

Da's snel afgelopen. Djali heeft geluk gehad, want als ik dood was gegaan, had ik haar geschoten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum