Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Off-topic berichten

+2
Тхенекаъ
stefan003
6 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 21:43

morkreb

morkreb
Junior spammer

mijn reactie staat al vrij duidelijk op het ww gedeelte maar voor diegene die het hebben gemist, je nieuwste binnengekomen bericht vervangt je oudste. Zojuist dubbel gecheckt met Henk en Natjuh. En er is voor ons geen instelling om dat aan te passen (of die instelling is iig niet vindbaar of heul goed verstopt door Do (en maar goed ook naar mijn inziens)) dus geen nood, je zal nooit een berichtje missen.

Mag ik wel even zeggen dat het AF van travian wel ff iets anders is als dit tongue Je kan het bekijken zoals je wil maar hier is geen oorlog. Er wordt niet gedreigd. Je raakt geen geallieerden kwijt. En er wordt absoluut niemand van het veld geruimt. Gewoon lekker spammen dus Very Happy

27Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 21:50

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

heb het na gekeken en bij dit soort forum kan de admin en de gebruiker zelf niet instellen of vol, vol is of dat het de oude moet overschrijven.

dus er is maar 1 optie en dat is getest door 3 mensen hoor ik net Razz en dat is dus de nieuwe overschrijft de oude.

28Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 21:52

Gast


Gast

hahaha, die zit morkreb xD

29Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 21:52

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

wie houdt nu ook al zijn berichten... IS nergens goed voor :p (ok, tenzij ze van do zijn, maar die save ik gwn op mijn computer en print ze dan uit^^ of gaat dat er over?) xD

30Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 21:55

Gast


Gast

lijst je ze niet eens in? Sad

31Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 22:08

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik hang ze aan de muur in de vorm van een silhouet van jou...

32Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 22:12

Gast


Gast

mijn silhouet? scratch
vraag ik me toch af hoe je daaraan komt.

33Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 22:18

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Facebook? :p

34Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 22:21

Gast


Gast

Uhh.
Oh ja.

maar maar maar
daar staan toch alleen die verschrikkelijke gala-foto's van mij op? scratch
ja die waar ik nep lach en een bol hoofd heb, die ja xD

35Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 22:24

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Sedative is het met Graafoto eens.



Laatst aangepast door Dorien op di 23 nov 2010, 22:34; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Het punt is duidelijk, geen zin in geruzie.)

36Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 22:33

Gast


Gast

Hé ho, hier werd niet gedreigd.
hou het even gezellig alsjeblieft.

Stefans punt is duidelijk, allemaal calm down alsjeblieft. Er gaan niet in het wilde weg berichtjes worden verwijderd, hij verzoekt jullie alleen voor zijn overzicht de boel een beetje ontopic te houden. Op die manier kunnen vragen als die van graafoto ook sneller opgelost worden.

37Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 22:40

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Lol. Maar er staat ook een heerlijke foto op van jou hoor do :p

38Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 22:52

Gast


Gast

*gaat kijken*

waar?

39Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 22:55

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik PM em wel, anders zit iedereen stx op je fb :p

40Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 23:14

Gast


Gast

haha, dankje. Heb hem gezien. scratch

41Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten di 23 nov 2010, 23:20

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Np Smile

42Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten wo 24 nov 2010, 07:34

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Nu wil ik ook op Facebok die foto zien drunken

43Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten wo 24 nov 2010, 10:32

Gast


Gast

haha oh jee

44Off-topic berichten - Pagina 2 Empty Re: Off-topic berichten wo 24 nov 2010, 13:00

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Lol. Daar hebben we het al :p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum