Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

berichten

+3
morkreb
Hank1705
Telemachus (killer)
7 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1berichten Empty berichten za 09 apr 2011, 11:28

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Hey,

zoals in de huidige ronde van WW al verschillende keren gezegd was, is er blijkbaar een regel waardoor je tijdens een WW ronde je naar niemand mag strn over deze ronde.

Persoonlijk vind ik deze regel niet zo ... goed berichten 86336
en aangezien niemand weet waarvoor deze regel ingevoerd is zou ik hem willen aanpassen
(iedereen geeft andere redenen berichten 17387 )

nieuwe regel:
Geen berichtjes naar elkaar TENZIJ
1/ de ziener vermoord is en iedereen de rol weet (dus niet verhuld is ofzo)
anders staan de burgers wel in het nadeel...

2/ NA de 2de nacht (tijdens de 3de dag dus)
WANT:
A) de wolfjes kunnen de ziener al vermoord hebben en zijn rol verhuld hebben waardoor niemand meer in het burgerblok geraakt
B) de ziener heeft nog enkele burgers niet ontdekt, deze kunnen nu ook contact met de ziener proberen op te nemen


(srry maar dit brengt een beetje meer werk voor de spelleider mee)

reacties plz xD

2berichten Empty Re: berichten za 09 apr 2011, 12:38

Gast


Gast

ik vind het best, waarom we de regel hebben ingesteld is omdat op een gegeven moment de wolven volledig kansloos waren, en dat is niet echt leuk. Maar nu wordt het - met name wanneer er ook wat hulpjes en zo inzitten, weer ontzettend moeilijk voor de burgers, omdat de slechten heel gemakkelijk een meerderheid kunnen behalen met stemmen.

3berichten Empty Re: berichten za 09 apr 2011, 14:25

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik vind het wel een mooie regel als de ziener eruit is dat het dan vrij spel wordt qua berichtjes Wink

4berichten Empty Re: berichten za 09 apr 2011, 14:29

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ty xD maar probleem is dus als de ziener eruit is en zijn rol verhuld was
als de spelleid(st)er dan gewoon zegt dat de berichtje toegelaten zijn weet iedereen het e xD

drm vanaf de X'de nacht mag het sowieso?

5berichten Empty Re: berichten za 09 apr 2011, 14:32

Gast


Gast

misschien beter ja,ik weet niet

6berichten Empty Re: berichten za 09 apr 2011, 14:35

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

spijig genoeg wel ietsjes verwarrender miss ....

7berichten Empty Re: berichten za 09 apr 2011, 14:37

Gast


Gast

ja maar aan de andere kant is het nu als burger echt heel moeilijk om iets te kunnen :s als jij een belangrijke rol hebt en jezelf niet in de spotlights wil zetten om die reden, kun je niet eens aan iemand anders vragen iets belangrijks te posten, en zo.

8berichten Empty Re: berichten za 09 apr 2011, 14:39

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

inderdaad berichten 304463

9berichten Empty Re: berichten za 09 apr 2011, 19:08

morkreb

morkreb
Junior spammer

Vanaf de tweede effectieve nacht en met mate, dat lijkt me een aardig uitgangspunt.

10berichten Empty Re: berichten za 09 apr 2011, 23:03

Debby

Debby
Senior spammer

Mee eens.
Vind dat het mag,mits je een vermoeden van iemand hebt.
Dus niet de hele lijst afwerken om te vragen of degene een burger is.

11berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 00:26

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mja ... wordt wel moeilijker te controleren e xD

12berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 08:34

Kauna

Kauna
Junior spammer

Daar zit denk ik een beetje het probleem. Misschien niet eens de controle want niemand kan nu ook controleren of er een pm-wisseling is maar meer de interpretatie van het woord 'met mate'.

13berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 10:15

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

gewoon de 'met mate' weg laten en begrenzen in de zin van:
Je mag niet direct van wanneer de ronde begonnen is beginnen te pm'en dan weet toch nog niemand wie wie is en zou het pur gegok zijn

14berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 13:05

Gast


Gast

en ik denk dat iedereen wel ongeveer snapt wat er wordt bedoelt toch? we willen allemaal graag een leuk spel spelen, dus ik vertrouw erop dat niemand als een idioot gaat zitten rond pm'en, en mocht dat nou wel gebeuren, dan kan degene die een pm ontvangt altijd nog vriendelijk verzoeken of de afzender misschien een klein beetje wil dimmen.

15berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 13:42

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

jup

(*zend naar iedereen 10 berichtjes nu*)

16berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 13:44

Gast


Gast

Rolling Eyes we kunnen jou altijd nog een persoonlijk verbod opleggen (misschien kan ik vanaf Dorien wel blokkeren dat jij berichtjes kunt versturen? Razz )

17berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 13:45

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

durf ni e xD

18berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 14:08

Gast


Gast

Twisted Evil

19berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 14:37

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

puh dan val ik je lastig op msn e berichten 829688

20berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 18:48

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

de rede van de regel was niet omdat het te moeilijk werdt voor de wolven maar omdat als deze regel er niet was iedereen al zo veel contact had dat een spel ronde nog geen 4 dagen duren en nog geen 7 pagina's lang was.
dus de rondes gingen te snel en het spannende en leuke was er vanaf.
vandaar dat die regel er is gekomen.
uiteraard zijn er verbeter punten als er met nieuwe/andere rollen wordt gespeeld of als een ziener dood is, maar hier moet dan goed na gekeken worden dat het niet weer de spanning uit het spel haalt, met andere worden, een verandering eerst 2 rondes gebruiken en dan kijken of hij ten goede was of niet en dus eventueel in de regels zetten.

maar dat het beter kan ben ik het mee eens, maar is soms wel lastig om te kijken hoe. Smile

21berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 19:23

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

hey hey .... ik ken jou ... ergens .... in zo'n ver hoekje van mijn geheugen ....


ben jij niet diegene dat de laatste tijd nog maar amper online komt?? jaja ik weet het weer

Rolling Eyes
k dat was een beetje raar doen van mijn kant xD

welcome back

22berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 19:48

Gast


Gast

killer, heb je weer even aandacht nodig Razz

klopt Stefan, en de uitkomst na dat snelle rondje was dan steeds dat de wolven werden afgeslacht Wink vind het om die reden nog altijd een goede regel, maar ben het met killer en jou eens dat hij verbeterd kan worden en denk dat we hier een aardige verbetering hebben.

23berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 19:58

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ben het er helemaal mee eens.. !! Pmen moet kunnen.. maar dan wel met mate Razz Niet dat je iedereen een pm stuurt.. en vooral als de ziener der uit is... Smile Maar jah als de rol verhuld word en de spelleider geeft het aan.. dan is het ook nie meer verhuld Wink dus jah.. Maar net wat je zei killer na de 2de nacht is het wel handig

24berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 20:12

Gast


Gast

dus, nieuwe regel: pm'en is toegestaan vanaf de 2e nacht, maar wel met mate, oftewel alleen als je al een vermoeden hebt van iemands rol? niet willekeurig gaan zitten mailen om te een beetje te kunnen vissen.

25berichten Empty Re: berichten zo 10 apr 2011, 20:30

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

gewoon vanaf de 2de nacht tenzij de spelleid(st)er gezegt eeft dat de ziener dood is dus xD (want waar trek je de grens tss vissen naar iemand zijn rol of een vermoeden hebben)à

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Off-topic berichten

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum