Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

''Hart onder de riem''- topic

+5
Debby
Jensie
Miejster
Natjuh89
artishocking
9 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1''Hart onder de riem''- topic Empty ''Hart onder de riem''- topic di 22 feb 2011, 19:44

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik wil in dit topic onze lieve Debby even een hart onder de riem steken.

Haar lieve Spike is overleden.
s'Morgens had hij het benauwd en hij bleek vocht achter zn longen te hebben en een vergroot hart.
Een injectie om het vocht af te drijven mocht niet meer baten, en hij is smiddags thuis overleden.
Ondanks dat hij al oud was, zal hij een grote leegte achterlaten.

Woensdag 23 - 2 word hij gecremeerd.
Ik denk dat Debby onze steun hard kan gebruiken.

Sterkte met je grote verlies lieve mop!!!

''Hart onder de riem''- topic Spikev



Laatst aangepast door artishocking op wo 23 feb 2011, 08:03; in totaal 1 keer bewerkt

2''Hart onder de riem''- topic Empty Re: ''Hart onder de riem''- topic di 22 feb 2011, 21:55

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hey debby,
V8 en Ik wensen je heel veel sterkte met het verlies..

Liefs V8power & Natjuh

3''Hart onder de riem''- topic Empty Re: ''Hart onder de riem''- topic di 22 feb 2011, 22:05

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debs, veel sterkte!

Ik heb voor jou even gezocht naar een tekstje. hopelijk heb je er iets aan...

Er is een plaats in de hemel die Rainbow Bridge heet.
Als een dier, dat een hele sterke binding heeft met iemand hier, overlijdt, gaat dit huisdier naar Rainbow Bridge.
Daar zijn graslanden en heuvels voor al onze speciale vrienden,zodat ze kunnen rennen en samen kunnen spelen.
Er is genoeg eten, water en zonneschijn en onze vrienden zijn er warm en comfortabel.
Alle zieke en oude dieren worden hersteld in gezondheid en kracht; die gewond of verminkt waren worden weer ongeschonden en sterk, precies zoals wij ze herinneren in onze dromen.
De dieren zijn gelukkig en tevreden,maar er is één ding: ze missen allemaal één ding: Ze missen allemaal een speciaal iemand die achtergelaten is.......
Ze rennen en spelen samen, maar er komt een dag waarin er één plotseling stopt en in de verte kijkt.
Zijn heldere ogen staan strak; zijn verlangende lichaam begint te trillen.
Opeens breekt hij uit de groep, vliegt over het gras, sneller en sneller.
Je bent gezien, en wanneer jij en je speciale vriend elkaar eindelijk treffen, houden jullie elkaar stevig vast in dit vreugdevolle weerzien, om nooit meer apart te zijn.
De vrolijke kussen regenen op je gezicht; je handen aaien de liefdevolle kop, en je kijkt in die vertrouwde ogen,zo lang weg uit je leven, maar altijd aanwezig in je hart.
Dan kruis je RAINBOW BRIDGE, SAMEN!

4''Hart onder de riem''- topic Empty Re: ''Hart onder de riem''- topic di 22 feb 2011, 22:08

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

''Hart onder de riem''- topic 1462_vt4559src5k

Weet niet wat ik zeggen moet. Ben er stil van. Ik wens jou en je hele gezin heel veel sterkte toe in de komende zware tijd.

knuffel

5''Hart onder de riem''- topic Empty Re: ''Hart onder de riem''- topic di 22 feb 2011, 22:30

Debby

Debby
Senior spammer

Mooi verhaal Gert,je maakt me aan het huilen.

Bedankt voor de lieve reacties.

6''Hart onder de riem''- topic Empty Re: ''Hart onder de riem''- topic di 22 feb 2011, 23:26

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Sterkte debs. Je mag altijd op mij rekenen Grote Zus Smile

7''Hart onder de riem''- topic Empty Re: ''Hart onder de riem''- topic di 22 feb 2011, 23:28

karina

karina
Veelbelovend spammer

Debby, sterkte , ik leef met je mee.

Het is maar een hond, wordt er vaak gezegd, waar echter niet stil bij wordt gestaan is dat die hond jaren en jaren een goede en trouwe vriend is geweest.

''Hart onder de riem''- topic Hondd



8''Hart onder de riem''- topic Empty Re: ''Hart onder de riem''- topic wo 23 feb 2011, 08:06

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dieren laten pootafdrukken achter op je hart.

Veel sterkte meis!! Sad

9''Hart onder de riem''- topic Empty Re: ''Hart onder de riem''- topic wo 23 feb 2011, 15:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Sterkte Debby Smile
Ik weet helaas hoe het is om plotseling een hond te verliezen..
het ergste is de leegte die het achterlaat.. het ritme dat eruit wordt gehaald (elke morgen een hondsblije hond die kwispelend op je afkomt, elke dag uitlaten enz.) Sad

nogmaals sterkte ermee Smile

10''Hart onder de riem''- topic Empty Re: ''Hart onder de riem''- topic vr 25 feb 2011, 18:23

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wat rot voor je Debby! Sterkte

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum