Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #15: Spelleider gezocht!

+4
Xavyre
Hank1705
artishocking
δόριεν
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Ronde #15: Spelleider gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! di 28 sep 2010, 15:56

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorien schreef:
Miejster schreef:Gewoon even een vraagje tussendoor : Ronde 14 was Doriens verjaardag. Nu zijn jullie op zoek voor ronde 16. Wie doet ronde 15 dan? Rolling Eyes

hahahah, niet zo bijdehand hè. Ben kortgeleden om het leven gebracht, dan mag je toch niet van me verwachten dat ik me bezighoud met sterfelijke futiliteiten als correct tellen.
Smile

Oké oké ik kan niet tellen, ik geef het toe. Dankje miejster, het wordt veranderd! Very Happy

Is niet helemaal waar Mattio, denk dat het wel ietsjes meer is dan de regels kennen. Maar van mij mag je hoor. Je moet zelf beslissen xD

Houd een groooote lamp bij Dorien's hoofd.
(Met nadruk op GROOOOTE)

27Ronde #15: Spelleider gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! di 28 sep 2010, 16:01

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oeps

https://weerwolfenco.actieforum.com

28Ronde #15: Spelleider gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! di 28 sep 2010, 17:29

Debby

Debby
Senior spammer

Blond he Razz

29Ronde #15: Spelleider gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! di 28 sep 2010, 17:30

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

wow het is verbeterd Razz (dorientje een beetje leren tellen e)

30Ronde #15: Spelleider gezocht! - Pagina 2 Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! di 28 sep 2010, 17:31

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

geen commentaar svp Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum