Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #15: Spelleider gezocht!

+4
Xavyre
Hank1705
artishocking
δόριεν
8 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 18:55

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dames en heren,

wie biedt zich aan? Als er geen geïnteresseerden zijn, wil ik natuurlijk wel weer maar omdat ik het vrij druk heb, vind ik weer iemand anders geen probleem ^^



Laatst aangepast door Dorien op di 28 sep 2010, 16:02; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 19:06

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik zou het wel weer willen...maarrreeeee
Hoe denkt de rest daar over.

Verder hebben we nog Mattio en Debby die wel willen denk ik.

3Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 19:16

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Niet zeuren Ellen, je hebt het fantastisch gedaan Smile
@ Conversiewolf, volgens mij weet alleen Dorien zoiets zeker Rolling Eyes als die het al zeker weet Laughing

Niets persoonlijks, maar die 'Geweldig verhalen-schrijvende Mattio' mag zich ook wel eens bewijzen hoor, heeft nog steeds niet laten zien Shocked

Dus laten we maar met een dobbelsteen gaan gooien wie de eer krijgt Laughing

4Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 19:19

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Mattio wil graag en gaat zeker langskomen, maar is eerst vastbesloten het spel tot in alle uithoeken te doorgronden Ronde #15: Spelleider gezocht! Icon_rolleyes ik denk dat hij nog tenminste 2 rondes wil wachten totdat hij zich eraan gaat wagen.
Am I right, Mattio?

https://weerwolfenco.actieforum.com

5Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 19:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

kan jij 'm niet even een dagje instuderen?
volgens mij heeft hij dan
1. Overbelaste oren (als je op internet al zo spamt, hoe erg ben je dan irl? Razz)
2. Alle kennis die jij hebt Shocked

6Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 19:37

Xavyre

Xavyre
Aankomend spammer

artishocking schreef:Ik zou het wel weer willen...maarrreeeee
Hoe denkt de rest daar over.

Verder hebben we nog Mattio en Debby die wel willen denk ik.

jajajajajajjaaja, maar ohw wee als je t weer zo uitzoekt mij dezelfde rol te geven met deb als ziener... dat gaat dus nooit goed Very Happy

7Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 20:17

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Niets persoonlijks, maar die 'Geweldig verhalen-schrijvende Mattio' mag zich ook wel eens bewijzen hoor, heeft nog steeds niet laten zien Shocked

Dat vat ik ook absoluut niet persoonlijk op, Hank. Je hebt groot gelijk dat ik me eerst zal moeten bewijzen! Wink Naast een krabbeltje dat nu plotseling in Doriens signature staat, heb ik inderdaad nog niets laten zien. Smile

Ik was inderdaad van plan vijf rondes te spelen (waarvan ik er nu drie heb gehad) voordat ik überhaupt zou overwegen een ronde te leiden, maar Hanks voorstel van een spoedcursus van Dorien... Ik denk dat ik er dan wel klaar voor zou zijn. Als spelleider hoef je immers niet zozeer ervaren te zijn, belangrijker is dat je de regels goed kent en toe kan passen.

Dorien: wat zeg je ervan? Jij geeft mij een spoedcursus en ik leid het spel. Aan mijn thema twijfel je in ieder geval niet, weet ik... Razz

8Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 20:21

Debby

Debby
Senior spammer

Het maakt voor mij niet uit. Laughing

Van mij mag Ellen nog wel een keer.



Laatst aangepast door Debby op za 25 sep 2010, 21:46; in totaal 1 keer bewerkt

9Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 21:42

Miejster

Miejster
Senior spammer

Gewoon even een vraagje tussendoor : Ronde 14 was Doriens verjaardag. Nu zijn jullie op zoek voor ronde 16. Wie doet ronde 15 dan? Rolling Eyes

10Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 21:47

Debby

Debby
Senior spammer

De jeugd en tellen tegenwoordig. Mad

11Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 22:09

artishocking

artishocking
Junior spammer

lol!

Mattio..ga studeren jongen en leid ons naar de victorie Twisted Evil

12Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! za 25 sep 2010, 22:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Miejster schreef:Gewoon even een vraagje tussendoor : Ronde 14 was Doriens verjaardag. Nu zijn jullie op zoek voor ronde 16. Wie doet ronde 15 dan? Rolling Eyes

hahahah, niet zo bijdehand hè. Ben kortgeleden om het leven gebracht, dan mag je toch niet van me verwachten dat ik me bezighoud met sterfelijke futiliteiten als correct tellen.
Smile

Oké oké ik kan niet tellen, ik geef het toe. Dankje miejster, het wordt veranderd! Very Happy

Is niet helemaal waar Mattio, denk dat het wel ietsjes meer is dan de regels kennen. Maar van mij mag je hoor. Je moet zelf beslissen xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

13Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! zo 26 sep 2010, 10:28

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik nog niet hoor xD
1/ te weinig ervaring (dus ken nog niet alle regeltjes zo goed en blabla bla)
2/unif gaat herbeginnen -> ga dus eventjes druk bezig zijn met te kijken of ik van groepen kan wisselen en of ik die nieuwe uurrooster gewoon kan worden (+ uitgaan) + WW

misschien later ?

14Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! zo 26 sep 2010, 11:32

artishocking

artishocking
Junior spammer

In de macht van de wolfheks

Wolfskruid

...."Wat een mooie bloemen!" roept Dorien en ze holt uitgelaten het veld in en verdwijnt in het hoge gras.

"Door, blijf hier!" roept Killerboth. "Je weet wat tante Deb gezegd heeft; we mogen niet van het pad af. Er kunnen slangen in de velden zitten."

Maar zijn zusje hoort hem niet meer. Ze hurkt neer tussen de bloemen die verleidelijk ruiken en haar vriendelijk lijken aan te kijken. De meeste bloemen hebben een diepe kelk en goudgele meeldraden. Tussen de knikkende stelen van de bloemen ziet Door opeens iets bijzonders. Het is een klein groen kruidje.

Het kruidje heeft een vreemde vorm. De kleine blaadjes lijken op oren en een spits snuitje, zodat het kruidje eruitziet als een piepklein hondenkopje.....



Shocked

15Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! zo 26 sep 2010, 13:58

artishocking

artishocking
Junior spammer

Dat is grappig! denkt Door. Terwijl ze ernaar kijkt, krijgt ze zomaar het idee dat dit kruidje wel eens naar toffee kan smaken. En nu dringt zelfs de geur van caramel haar neus binnen.

16Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! zo 26 sep 2010, 21:06

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

vervolg plz Razz
enneuh?? heb ik een 2de zusje?? (alle dorientje kom jij dan maar gauw naar gent xD)

17Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! zo 26 sep 2010, 21:47

artishocking

artishocking
Junior spammer

De rest van het verhaal blijft nog even geheim Killer...beetje jammer he Very Happy

18Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! zo 26 sep 2010, 21:52

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

noooooooooooooooooooooooo Sad
(zo'n cliffhanger xD)

19Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! zo 26 sep 2010, 23:26

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hé ik heb een broer xD
grappig kruidje is dit!
*ruikt er nog eens stevig aan en begint te niesen*

https://weerwolfenco.actieforum.com

20Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! zo 26 sep 2010, 23:48

artishocking

artishocking
Junior spammer

Killer komt intussen door het veld naar haar toegestapt. Vlug trekt Door het kruidje uit de grond en stopt het in haar mond.

21Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! ma 27 sep 2010, 17:43

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

was dat nou wel zo'n goed idee van mij...?

ik ben me een beetje vreemd te voelen

https://weerwolfenco.actieforum.com

22Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! di 28 sep 2010, 14:59

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

straks verander je nog in een weerwolf Suspect

ik weet mijn eerste stem al. Laughing

23Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! di 28 sep 2010, 15:44

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

weerwolf? hoe kom je dáár nu bij? die bestaan toch helemaal niet joh..

*achterdochtig* Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

24Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! di 28 sep 2010, 15:51

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

artishocking schreef:In de macht van de wolfheks

Wolfskruid
Shocked

wanna know more?

btw je hebt het nog niet aangepast.. stoute dorien Mad

25Ronde #15: Spelleider gezocht! Empty Re: Ronde #15: Spelleider gezocht! di 28 sep 2010, 15:53

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ja maar hoe jij nou de link van wolfskruid naar weerwolven legt.. ik bedoel, halló, weerwolven?! in welke wereld leef jij?
die bestaan echt niet hoor :s
teveel Griezelbus gelezen??

(wat moet ik aanpassen dan? Razz)

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum