Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 103 - Heroes

+4
Miejster
Djali
graafoto
Tachondar
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes vr 09 nov 2018, 15:27

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Moet eerlijk zeggen dat ik al wel van plan was op Miejster te stemmen, maar dan random scratch
Ben benieuwd hoe concreet die redenen zijn dat Miejster niet eerlijk geweest zou zijn, en of hij hier iets tegenin te brengen heeft.

Voorlopig stem ik mee om maar in ieder geval niet per ongeluk een kanarie op te lopen

27Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes vr 09 nov 2018, 23:56

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Het koste Hank slechts enkele minuten om iedereen te verzamelen, verspreid over de hele wereld. Een operatie die normaal dagen zou duren. Maar zodra hij iemand lokaliseerde, stapte hij gewoon ter plekke terug door de tijd en nam die persoon dan mee. Ze waren net met een vliegtuig geland rond Bilbao en stonden in een buitenwijk van de stad.
'Hier bevindt de laatste zich? Ben je het zeker?' vroeg Do. De stad zag er verwaarloosd uit. Geen enkel huis hadden de grondwezens heel gelaten. Wat voor speciaal gevecht was hier gebeurd?
Hank keek nog eens op het sinaasappelvormige trackertje. 'Ja. Zeker weten. Iedereen, grijp mijn schouders.'
Dat deden ze, zodat hij ze bij zijn stap door de tijd mee kon nemen naar het verleden.
Ze stonden nu in het midden van een markt.
'Hmm... paella.' Snuffles keek hongerig naar een bakkerijkraampje.
'Kom op,' gebaarde Natjuh. 'Over een uur vallen die monsters de stad aan.'
Ze haastten zich, op zoek naar de laatste persoon.
Na vijftig minuten vonden ze hem eindelijk.
'Miejster!' riep Debby. 'Daar is hij! In dat shoppingcomplex!' De anderen haastten zich door de grote straat naar haar toe en zagen hem inderdaad achter een glazen wand toekijken vanop de derde verdieping. Hij zwaaide hen glimlachend toe.
Achter hen hoorden ze plots krijsende en schreeuwende mensen. Uit rioolputten klommen monsters omhoog, die meteen mensen in het wilde weg neerstaken.
'Verdomme! We moeten hier vandaan met Miejster!' sprak hank. 'Jullie halen hem! Snuffles en ik houden ze af!'
Snuffles nam haar wapens en ging meteen het gevecht aan met enkele monsters. Bijl en speer kliefden door de lucht. Hank sprong door de tijd, zodat hij van zijn vrienden weg verdween, om meteen op een andere plek tevoorschijn te komen. Hij stapte terug door de tijd, vlak in een blinde hoek van een monster, en viel monster per monster hen aan in hun blinde hoek.
Voor Dorien, Natjuh en Debby Miejster konden verwittigen, viel hij hen aan. 'Wat krijgen we nu! Gaan jullie je hierin moeien?' riep hij uit. Meteen raasde er een grote tornado door de straat die alle gebouwen vernietigde. Het puin slingerde Miejster met zijn opgeroepen tornado richting het trio.
Natjuh schoot met lasers uit haar ogen en vingertoppen elk dreigend rotsblok kapot. Daarna richtte ze haar lasers op een gebouw naast Miejster, zodat dat op hem neerviel. Met een grote windstoot blies hij het gebouw weg. Daarna kwam Dorien naar voren. Ze opende haar mond, waardoor een schokgolf van geluid richting Miejster raasde. Gevels scheurden en ramen sprongen kapot en Miejster viel neer.
Debby besloot hank en Snuffles te gaan helpen toen ze zag hoeveel moeite ze hadden. De lange winkelstraat was al een echt slagveld geworden.
'Wat is zijn probleem?' vroeg Natjuh aan Do toen ze over hem heen stonden gebogen.
'Jullie!' stootte hij uit terwijl hij met een glimlach rechtsprong. Zijn huid transformeerde en hij kreeg dezelfde vacht van de ondergrondse monsters. Hij trok een bijl en sprong al draaiend vooruit. Als een scherpe windhoos vloog hij in hun richting, maar miste hen. Of toch niet...
'Mijn haar! Je hebt mijn prachtig kapsel geruïneerd!' brieste Do. Ze zette haar keelgat open richting Miejster. De schokgolf sloeg een pad van vernieling tot wel zeven straten ver. Een stofwolk doemde op, maar Natjuh meende nog beweging te zien, dus schoot ze zoveel lasers als ze kon in die richting.
'Stop!' riep Hank uit die ineens achter hen opdoemde. 'Het is voorbij.' Hij stapte met hen twee minuten de toekomst in en zagen een vernielde stad, een verslagen leger monsters en een dode Miejster.

Miejster was de leugenwolf/witte weerwolf! nacht 2 gaat in tot morgenavond 23u00
Snuffles heeft 1 gele kanarie!



Laatst aangepast door Tachondar op za 10 nov 2018, 00:31; in totaal 2 keer bewerkt

28Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes vr 09 nov 2018, 23:59

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat lijkt me inderdaad een goede reden om Miejster eruit te stemmen Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 829688
Dan weet ik in ieder geval één persoon die ik kan vertrouwen.

Misten we trouwens niet een stem overdag?

29Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes za 10 nov 2018, 00:11

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:Dat lijkt me inderdaad een goede reden om Miejster eruit te stemmen Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 829688
Dan weet ik in ieder geval één persoon die ik kan vertrouwen.

Misten we trouwens niet een stem overdag?

klopt Hank, vergeten toe te voegen. Bedankt om mij erop te wijzen.

30Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes za 10 nov 2018, 06:06

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Kijk dat moeten we hebben

31Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes za 10 nov 2018, 11:15

Debby

Debby
Senior spammer

Goed bezig

32Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes za 10 nov 2018, 17:35

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Sorry sorry sorry!!! Hele drukke dag achter de rug, vanaf nu ben ik er weer.

33Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes za 10 nov 2018, 23:36

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

De nacht was stil en rustig. De bewoners van Vaduz sliepen vederlicht en zorgeloos. Tot het stommelde en rommelde en de aarde bewoog. Huizen stortten in, bergen rond de stad scheurden open en het landschap veranderde. Elk geluid werd in de kiem gesmoord. Elk levend wezen verdween ondergronds, om nooit meer terug gezien te worden. Een uur later stond een groot fort in de vorm van een trappiramide zo groot als wat voorheen Vaduz was. Uit de vele tunnels aan de zijkanten marcheerden monsters naar buiten, uit het centrum van Europa de rest van het continent in...

Erdogans telefoon was roodgloeiend. Hij kon verdikke nog niet eens van zijn nachtrust genieten in zijn paleis zonder gestoord te worden. Meerdere wereldleiders belden hem plots op.
'Liechtenstein is verloren. Ze nemen de Alpen over. De helden moeten optreden,' hoorde Erdogan de smeekbede van alle Europese leiders.

Nacht 2 is over. Niemand sterft! (Dorien zat ergens met een slot vast deze nacht) Dag 3 duurt tot morgenavond 23u00

34Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes zo 11 nov 2018, 00:07

Debby

Debby
Senior spammer

Nice burgers

35Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes zo 11 nov 2018, 00:11

Debby

Debby
Senior spammer

Ik weet wie ik niet moet stemmen, niet helemaal zeker op wie wel. Maar ik denk Snuffles!

36Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes zo 11 nov 2018, 00:15

Djali

Djali
Spammer i.o.

Zo, een rustig nachtje, heel goed!

37Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes zo 11 nov 2018, 06:26

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Als er vannacht gebeurd is wat ik denk dat er gebeurd is dan blijven Natjuh of Snuffles over voor de positie van laatste wolf.

Is er een reden dat ik een van beiden níet zou moeten stemmen? (Vraag aan Do & Debby! Smile )

38Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes zo 11 nov 2018, 11:50

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ik heb een vrij duidelijke hint over mijn rol gegeven, een stem op mij brengt niks. Ik weet alleen nog niet op wie ik wel ga stemmen...

39Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes zo 11 nov 2018, 12:00

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik kan je verzekeren dat ik geen wolf ben.. !!
Dus wie ik stem weet ik ook nog niet.. Maar hank misschien ben jij die wolf wel.. of diegene die miesjter er uit hweft gewerkt.. want een witte wolf wil voor zijn eigen winst gaan

40Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes zo 11 nov 2018, 14:34

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Als jij bent wat je beweerd te zijn blijft er maar één over die de wolf kan zijn, Snuffles.
Mocht dat onverhoopt toch verkeerd zijn en het spel niet over zijn na vandaag weten de overgebleven burgers wel wie ze moeten hebben, want ik ga er vanuit dat er een klein blok is.  
Natjuh is nu voor mij de meest verdachte persoon.

41Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes zo 11 nov 2018, 15:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Je mag best dit denken hank.. kan je verzekeren dat je een grote fout maakt.. ben geen wolf..
Hierdoor maken de wolven alleen maar meer kans om te winnen vooral met een klein aantal mensen.. Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb voordat de wolven het spel gaan winnen

42Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes zo 11 nov 2018, 17:34

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ook ik ga voor Natjuh

43Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes zo 11 nov 2018, 17:35

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Dan stem ik mee op Natjuh, omdat ik het anders echt niet weet.

44Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes zo 11 nov 2018, 19:54

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jammer joh... Straks wil ik geen spijtbetuigingen horen!!!
Snuffles

45Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 12 nov 2018, 00:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank bracht de anderen in Vaduz, net nadat het fort op de plaats van de stad was verrezen.
'We moeten nog verder terug in de tijd. Maar eerst moet ik ondergronds raken, naar een van de tunnels die dieper hun rijk inlopen,' verklaarde Hank. 'Als we nu al terugkeren in de tijd, vinden we geen ingang naar hun rijk. Dan zijn we enkel maar in Vaduz, de stad zoals voordien.'
Dorien schreeuwde en maakte meteen een van de tunnels vrij. Daarna liep Natjuh voorop de tunnel in. 'Kom op dan!'
De groep vocht zich een weg naar de diepte, tot ze plots op een kruispunt kwamen waar ze ingesloten raakten. 'Volgens mij bereiken we de juiste plaats ondergronds,' bedacht Debby. De monsters werden steeds agressiever en sterker.
'We moeten nog verder raken, maar ze zijn zo snel,' klaagde Hank. Deze keer liep Dorien voorop, terwijl ze haar stem uitputte. Natjuh bleef achterop met haar laserkrachten.
'Ik houd ze hier tegen. Ga!' riep ze. Voor ze konden protesteren, draaide ze zich om en liep de monsters tegemoet.
Even later vonden ze de toegang tot een ondergrondse stad. Hier was het dat ze moesten ingrijpen. Hank stapte door de tijd en bracht zijn vrienden tot net voor de invasie van Vaduz.

Natjuh was de grafdelver! Nacht 3 gaat in tot morgenavond 22u00

46Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 12 nov 2018, 10:12

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

2 grafdelvers?

47Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 12 nov 2018, 11:33

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Interessante twist, maar ben ze liever kwijt dan rijk. Smile

48Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 12 nov 2018, 11:43

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Maar, kunnen we hieruit dan concluderen dat er een lijk in het spel zou kunnen zijn?

49Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 12 nov 2018, 12:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Alleen als dat erin is gekomen voor de laatste wolf dood was, en dat lijkt me niet het geval.

50Ronde 103 - Heroes - Pagina 2 Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 12 nov 2018, 22:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ze keken toe hoe hele legers gemobiliseerd stonden, vlak voor de aanval op Vaduz. De groep verwonderde zich erover wat voor grote holte er zich ondergronds bevond, hoe groot de stad wel niet was, en van waar kwam er licht?
Ze slopen door de straten, op zoek naar een idee om de vijand uit te schakelen. Tot ze iets zagen wat als energiebron kon dienen. Het leek op een variant van een kernreactor.
'Als we dat nu eens proberen op te blazen?' vroeg Hank. Dorien, Snuffles en Debby gingen akkoord. Al sluipend zochten ze hun weg door de stad richting de grondreactor.
Aan de poort stonden twee immens grote bewakers. Het waren de grootste grondwezens die ze al hadden gezien.
'Gewoon voorwaarts hardop binnendringen?' stelde Dorien voor.
'Gevolg door een stap terug van enkele minuten eens we binnen zijn,' besloot Snuffles.
Zo gezegd, zo gedaan. Debby groeide tot een groot gespierd vrouwmens en ging het tweetal te lijf. Dorien gebruikte haar stem om het duo af te leiden, zodat Debby een goede rechtse en opwaartse linkse kon plaatsen. Toen ze bewusteloos lagen, stampte ze het hek open en gingen ze naar binnen.
Net toen ze op een afstandje van het hek stonden, wilde Hank met hen een stap door de tijd zetten.
'Pas op!' riep Hank toen een derde groot monster om de hoek kwam. Hij sloeg naar Dorien, maar Hank duwde haar opzij en kwam in haar plaats. De bijl spleet zijn hoofd in twee.
Debby, Snuffles en Dorien krijsten het uit en maalden het monster tot moes.

Hank was de beschermengel. Dag 4 duurt tot morgenavond 23u00



Laatst aangepast door Tachondar op di 13 nov 2018, 22:31; in totaal 1 keer bewerkt

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum