Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 103 - Heroes

+4
Miejster
Djali
graafoto
Tachondar
8 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Ronde 103 - Heroes Empty Ronde 103 - Heroes ma 05 nov 2018, 18:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Welkom helden!

De Aarde is in gevaar. De Avengers en andere bekende superhelden zijn verdwenen of hebben iets belangrijkers aan hun hoofd (na de events van Infinity Wars lijkt me dat redelijk plausibel). Toch komt er een aanval van onderaardse wezens die plots de planeet willen overnemen! Wie redt de planeet! Stel jezelf gerust eens voor en vertel wat jouw superheld is.

Deelnemers:
Natjuh
Miejster
Hank
Dorien
Debby
Graaf
Snuffles

2Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 05 nov 2018, 19:16

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Moordloze nacht duurt tot morgenavond 22u00

3Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 05 nov 2018, 21:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Whoehoe, we zijn weer gestart.
Veel succes allemaal.

4Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 05 nov 2018, 22:41

Djali

Djali
Spammer i.o.

Aardbewoners, niet gevreesd! Hier is Super Djali! Met mijn oorverdovende gezang snerp ik alle vijandige trommelvliezen aan flinters.

5Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 05 nov 2018, 22:50

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hallooow, hier ben ik, Miejster. En ik ben gewoon mijn eigen superheld. Klikt het niet gek? Ja! Dat is het ook. Weet je waarom? Omdat ik Miejster ben... de superheld.

6Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes ma 05 nov 2018, 23:15

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ben een doodgewone sterveling/wetenschapper.
Doordat ik een klein probleempje gehad heb in mijn lab heb ik soms black outs.
Dit gebeurd telkens als ik mij ergens druk of boos om maak en dan wordt ik steeds wakker met gescheurde kledij.
Echt vervelend.

7Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes di 06 nov 2018, 17:56

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ik heb een beetje een maffe super power... Als ik gewond ben en een sinaasappel eet, dan genees ik gelijk!

Geen idee hoe het kwam, maar ze zeggen dat mijn moeder iets te overtuigd veganist was.

8Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes di 06 nov 2018, 21:22

Debby

Debby
Senior spammer

Mijn superpower is verdwijnen. Dat doe ik zo goed dat ik mezelf steeds kwijtraak.

9Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes di 06 nov 2018, 21:28

Djali

Djali
Spammer i.o.

Hmmm al met al een gedegen groep superhelden dus. Volgens mij wordt dit een klusje van niks!

10Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes di 06 nov 2018, 23:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Aardmannetjes kropen in het holst van de nacht naar boven naar het aardoppervlak. Ze sloegen aan het plunderen en moorden. Over de hele wereld was hetzelfde te horen. Steden waren hier en daar op één nacht tijd overgenomen door vreemde wezens die zich majesteitelijk gedroegen. Hun wapens bestonden uit het hardste metaal van de diepste lagen van de planeet. Hun huid was zo hard als staal en kogelwerend. Meteen riep de VN een spoedzitting bijeen. Wat moesten ze doen om deze ongekende dreiging uit de weg te ruimen?

DAG 1 DUURT TOT MORGENAVOND 22U00

11Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes di 06 nov 2018, 23:34

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Om geen kanarie te riskeren de eerste in de lijst Natjuh

12Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes wo 07 nov 2018, 06:47

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Woow wat een raare mensen hier...
Random op snuffles

13Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes wo 07 nov 2018, 18:36

Djali

Djali
Spammer i.o.

Raar? Wie is hier raar? We zijn super, dat is iets heel anders!
Mijn stem gaat naar Hank die tot nu toe als superkracht onzichtbaar lijkt te zijn

14Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes wo 07 nov 2018, 18:37

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dan ga ik random op Graafoto

15Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes wo 07 nov 2018, 19:31

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Mijn superkracht is dat ik met flitsen door de tijd kan reizen! Binnen enkele seconden van "Heil Caesar!" naar de polonaise van de plaatselijke Carnaval!

Omdat we random namen aan het noemen zijn noem ik maar Debby.

16Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes wo 07 nov 2018, 19:51

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Iene miene mutte Dorien, da's allemaal 1 toch?

17Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes wo 07 nov 2018, 19:57

Debby

Debby
Senior spammer

Geen idee, random op Miejster.
Omdat hij nog geen stem heeft.

18Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes do 08 nov 2018, 00:51

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Wat moeten we doen?' vroeg Xi Jinping, Chinees president. 'Iets nam de stad over dicht aan de grens met Noord-Korea. Straks reageert dat buurland met nucleaire wapens.'
'Laat hem doen. Dan ben je meteen van die rare wezens af. Zo zouden we best allemaal handelen. Het zal een sterk en krachtig effect hebben. De landen die geen raketten hebben, mogen voor een prijsje mijn diensten verwachten,' zei Donald Trump goedgezind. Heel wat wereldleiders zuchtten.
'Onbespreekbaar!' foeterde Emannuel Macron. 'Steden als Caen en Poitiers zijn te belangrijk om zomaar te vernietigen! Er moet een andere manier zijn!'
'Is vergassen geen optie?' opperde de Filipijnse Rodrigo Duterte. 'Liever niemand die Davao in handen heeft dan die monsters.'
'Goed gesproken! Dat is een geweldig idee! Laten we meteen aan de slag daarmee gaan!' riep Trump uit.
'Ik mag er niet aan denken als er mensen in die steden nog leven en schuilen, wachtend op hulp, terwijl ze plots een pijnlijke dood sterven door die gassen,' zuchtte Merkel bedroefd.
'Wat wil je dan doen, Angela,' vroeg Trump gefrustreerd. 'Hoe wil jij Neurenberg en Münster bevrijden? Misschien kun je de steden achteraf weer bevolken met die migranten die je innam.'
Meteen sloegen de verwijten rond zijn hoofd.
'Dat is ongehoord, heer!' riep Theresa May uit.
'Schaam u! Bied meteen uw excuses aan!' eiste Mark Rutte.
'Alstublieft. Laten we helder nadenken en een oplossing zoeken,' stelde Charles Michel voor, die liever constructief wilde handelen.
'Ik weet misschien wel iets,' opperde Recep Tayip Erdogan. 'Er zijn speciale mensen.'
Poetin knikte heftig. 'Eindelijk iemand die iets deftigs voorstelt. Misschien hebben jullie ook hier en daar zoiets opgemerkt, maar er zijn mensen onder ons met bijzondere krachten. Zij kunnen ons misschien helpen.'
'Wat is er zo speciaal aan hen? Wat voor krachten?' vroeg Ayatollah Khamenei sceptisch.
'Ik heb er ook weet van,' gaf Shinzo Abe toe. 'Kyoto onderging bijna hetzelfde lot als Sendai, maar een paar enkelingen wisten de stad te redden.'
'Hoe kunnen we zulke personen vinden?' vroeg de Zuid-Afrikaanse Cyril Ramaphosa.
Poetin en Erdogan gniffelden. Op dat moment stapte er iemand de grote zaal binnen.
'Ben ik te vroeg?' De man zag er verwaaid uit en droeg kleren uit diverse tijdperiodes. Een vestje van de jaren 40, een cowboyhoed op zijn hoofd, 90's sneakers en een hippiejeans gaven hem de indruk alsof hij rijp was voor het gesticht.
Erdogan stond op en legde zijn hand op de vreemdeling zijn schouder. 'Dit is Hank. En hij springt door de tijd. Hij hielp ons in de Syrische oorlog. Zo kon hij bezet Koerdisch gebied verkennen door tien jaar in het verleden terug te keren en dan terug te keren.'
Hank stak wat verlegen zijn hand op. 'Alles kits?' De wereldleiders keken elkaar wantrouwig aan.
'Dit is geweldig,' fluisterde Trump.

Nacht 1 gaat in tot morgenavond 23u00. Er zijn geen doden.

19Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes do 08 nov 2018, 16:00

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik denk dat Rutte deze invasie vooral ‘in de sterkst mogelijke bewoordingen afkeurt’, want dat doet hij graag.  Wat een illuster gezelschap, en dat moet deze wereld leiden? Hmm, weten we zeker dat de aliens geen beter alternatief zijn? Ja? Oké vooruit dan maar, laten we de aarde dan maar zo snel mogelijk bevrijden. Mijn superman heeft het eten altijd klaar om 18:00u dus dan zou ik graag thuis zijn! *rekt zich uit en zingt vast een toonladder*

20Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes do 08 nov 2018, 23:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Ik vertrouw dit niet, Reçep,' sprak Hank door de walkie talkie.
'Salam Aleikum.' Aan de klik hoorde Hank dat Erdogan zijn walkie talkie had uitgeschakeld.
'Met zijn tirannieke trekjes ook...' mompelde Hank. Hij keek voor zich naar de stad Genua. Guiseppe Conte, de premier van Italië, had hem alle info van de Italiaanse inlichtingendienst overgedragen. Bitter weinig, vond Hank. Het eigenaardige aan deze stad was niet dat ze was ingenomen, maar geëvacueerd door de Italiaanse overheid. De aanval op Genua door de onderaardse wezens was heel agressief verlopen. Maar iets of iemand had de viaduct doen instorten, helaas ging dat gepaard met heel wat mensenlevens, en zo de aanval van de onderaardse wezens kunnen doen keren. Hank had wel een vermoeden wie dat was.
Hij stond op de rand van de afgrond van de viaduct en stapte door de tijd. Plots stond hij tussen een hoop auto's die langs hem heen raasden. Op de rijstrook van de tegenliggers hield iedereen halt, stapte iedereen uit zijn auto en rende weg. Hank keerde zich en zag daar de afgrijselijke wezens over de viaduct hollen. Ze renden als gorilla's, op de kneukels van hun vuisten, maar waren zo snel als een jachtluipaard. Hun harige vachten waren ingesmeerd met een of ander onderaardse vloeistof die verharde en diende als harnas. Op hun rug droegen ze hun wapens.
'Geen stap verder!' riep een gespierde man in een oranje latexpakje die langs Hank naar de monsters rende.
'Graaf!' riep Hank uit.
De man keek niet om, maar wierp sinaasappels in de richting van de monsters. Alleen waren het geen echte sinaasappels, maar bommen.
'Idioot! Laat dat!' Hank hoopte dat Graaf hem hoorde. Maar hij bleef sinaasappelbommen gooien. Toen nam hij een afstandsbediening en klikte. Hank zag nog net een muur van vuur op hem afrazen voor hij een stap voorwaarts van vijftien seconden door de tijd zette.
Hij stond op een afstandje beneden in de wijk waarboven de viaduct gestrekt was. Snel klopte hij op de smeulende plekken van zijn 40's trui. 'Dit was een limited edition trui, gast...' mompelde Hank kwaad. Hij zag hoe de brug instortte, samen met alle wezens. Enkelen van hen brandden met de felheid van het licht dat vrijkwam bij het lassen. Misschien was het wel de vreemde vloeistof in hun vacht die zo goed vuur vatte...
Tussen de auto's, menselijke slachtoffers, monsters en brokstukken ontwaarde Hank één oranje stip: Graafoto.
Hij zag waar hij onder puin belande en rende eropaf toen hij zeker was dat er geen brokstukken meer zouden vallen. Dit moest gebeuren voor de reddingswerkers kwamen.
Snel draaide hij enkele brokstukken om en vond Graaf zwaargewond.
'Hank? Waarom zie ik jou elke dag?' Hij spoog bloed op.
'Het is zeker al vijf jaar geleden dat ik je zag. Ah, maar ik kom altijd op een andere dag in jouw tijd,' besefte Hank. 'We moeten deze monsters stoppen en de andere helden samenroepen.'
Hank probeerde Graaf recht te helpen, maar hij schreeuwde het uit. Enkele stalen staven van het gewapend beton priemden door zijn lichaam.
'Geef mij een sinaasappel. Dan kan ik meteen genezen. Er zit normaal nog eentje in mijn zak.'
Helaas was die sinaasappel verpletterd. 'Wacht. Ik ga snel door de tijd eentje halen.'
Graaf schudde zijn hoofd. 'Hier.' Hij overhandigde een sinaasappelvormige gps. 'De gegevens van de anderen staan hierin. Hiermee vind je hen.' Daarna nam hij de verpletterde sinaasappel en scheurde kreunend een stuk schil los. Dat stopte hij tussen tanden en lippen. Met die komieke uitdrukking stierf hij tevreden. Hank stond op en schrok van een helikopter die opdook. Meteen liet hij zich voorover vallen, terug een dag vooruit naar de gewone tijd, en lag nu op de plek waar Graafs lijk had gelegen. Alleen was het nu verlaten. Enkel een stuk schil sinaasappel getuigde van Graafs dappere offer.

Graafoto was de grafdelver.
Dag 2 gaat in tot morgenavond 23u00.

21Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes vr 09 nov 2018, 09:05

Djali

Djali
Spammer i.o.

De grafdelver... geen lijk dus dit is op zich niet slecht voor de burgers.

22Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes vr 09 nov 2018, 09:31

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Hmm... Ik kan dot niet heel vervelend vinden, maar toch..

23Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes vr 09 nov 2018, 12:37

Djali

Djali
Spammer i.o.

Zal ik maar een voorzet geven? Ik heb goede redenen om aan te nemen dat Miejster niet helemaal eerlijk is geweest met ons

24Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes vr 09 nov 2018, 14:03

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Djali blijkt overtuigd te zijn.. miejster mits hij met goede argumenten komt..

25Ronde 103 - Heroes Empty Re: Ronde 103 - Heroes vr 09 nov 2018, 15:23

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ga mee op Miejster. Hopelijk spreekt Djali de waarheid.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum