Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 24]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik zag enkel dat mattio ergens het woord 'spitten' gebruikte, wat kan hinten naar graven, of delven. Al is het maar een vermoeden natuurlijk. Maar ik had wel gedacht dat er ondertussen meer info zou worden rondgesmeten om mee vooruit te gaan op de stemming vandaag. Ik wil gewoon vooral geen kanarie krijgen Razz

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Poehee, wat is dit dan. DrWho was een orc?! En nu gaan stemmen om weer iemand om te leggen? Mag ik nog even nadenken alsjeblieft..?

Miejster

Miejster
Senior spammer

Nog heel weinig info... misschien een slotenmaker in het spel en daardoor geen moorden door de wolven?

Nog effe denken of hopen op wat extra info

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Oef moeilijk moeilijk...

Ik heb de energie niet om te wachten tot later, dus ik zal bij deze nu alvast stemmen en hopen dat het niet backfired Shocked

Mijn stem gaat naar Killerboth, om de reden die Djali noemde: het is al de tweede keer dat hij zonder reden met iemand mee stemt. Ik vind dat verdacht, dus een gokje bij deze...

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Ja jongens wat ben ik populair  Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 4 17387

Maaareuh... even mijn stem verduidelijken:
Mattio schreef:Dit wordt weer ouderwets rollen teruglezen... Rolling Eyes

Mijn stem gaat terug naar Tachondar. Ik weet van een paar mensen inmiddels dat ik ze vertrouw, maar ik weet helaas nog niet wie ik niet vertrouw.

Zelf heb ik nog geen idee wie wie zou kunnen zijn, heb misschien over enkele hints gelezen maar ik zie het echt niet hoor.
Hierboven zegt enne zekere martini dat hij een idee heeft van wie hij vertrouwt
Dus iemand waar hij op stemt is tenminste een veiligere stem dan dan lukraak in het wild schieten.
Maar als jullie mij binnen dit en de telling een veiliger doel kunnen geven, zeg maar en ik ga mee op strooptocht.


ps dag 1 begon het nogal moeilijk te worden om op een persoon te stemmen die nog geen stem had
en een dode lukt nogaltijd enige reactie uit waaruit we misschien iets kunnen afleiden



Laatst aangepast door killerboth op do 22 feb 2018, 22:17; in totaal 1 keer bewerkt

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Omdat ik niet voor 22u30 online kan komen verleng ik de dag tot 22.30

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik denk dat Killerboth niet de eerste dag op een slecht persoon zou stemmen met de goede hoop dat anderen de stemming gelijk zouden trekken. Ik zal daarom dan ook liever meegaan met de persoon die zegt dat hij wel íets meer informatie heeft dan de rest. Tachondar voor mij.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik wist niet op wie ik moest stemmen en Tachondar had a) nog geen stem en had b) op mij gestemd. Mijn stem op hem is geen verdachtmaking (maar als hij slecht blijkt te zijn zal ik natuurlijk graag 'zie je wel!' zeggen Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 4 953470 ).

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mijn eerste stem op DrWho was random, Killerboth volgde mij en DrWho bleek naderhand een slechte te zijn. Nu Killerboth op Tachondar stemt ga ik nu volgen in de hoop dat die weet wat die doet.

Tachondar



Laatst aangepast door Miejster op do 22 feb 2018, 22:19; in totaal 1 keer bewerkt

Djali

Djali
Spammer i.o.

Killerboth zou jij in je quote de stem op tachondar nog even kunnen ontvetten? Smile

Hmm interessant. Mattio kan natuurlijk best zeggen dat hij van verschillende mensen weet dat ze te vertrouwen zijn maar dat betekent nog niet dat hij betrouwbaar is. Ik ga voor de stille Basserbas

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Pfff, na een lange dag en effe alles nagelezen te hebben was ik eigenlijk net zoals Miejster Killerboth het voordeel van de twijfel te geven.
Al dan niet doelbewust heeft hij gestemd op een vieze vuile vettige Orc, was hij een wolfje geweest dan had hij geweten dat Dr.Who een wolfje was, ergo: Killer is geen wolfje.

Nu hoop ik dat zijn volgende stem natuurlijk ook doelbewust gericht zijn naar een slechte dus volg ik zijn stem op Tachondar.

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 4 933317 Al Heil to Killerboth Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 4 933317

Trouwens Dr.Hank, mijn hoofdkussen ligt nog steeds aan mijn voeteinde, het woord zegt het zelf... HOOFDkussen... Zorg dat dit in orde komt of ik geef je een slechte review.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Komt het echt al zo ver dat wie als eerste het lef heeft om te stemmen, dat ook met zijn leven moet bekopen? Ik heb al 2 hints gegeven in eerdere posts over mijn rol. Aan jullie om die te vinden. De burgers zouden er goed aan doen om ervoor te zorgen dat hun schild niet vandaag breekt

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Tachondar, ik heb mijn flauwe vermoedens en zij worden ietwat verhelderd door de stemmen hier.
Maar ik wil dan wel een ijsje. En graafoto, wist je dat je dat kussen ook op kunt pakken en op je hoofdeinde neer kan leggen? Surprised

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ik heb geen idee. En door gebrek aan beter weten ga ik mee op [b]Tachondar[



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op do 22 feb 2018, 21:59; in totaal 1 keer bewerkt

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Het zal wel weinig uithalen, maar ik verander mijn stem in Killerboth. Ik ben geneigd Tachondars verdediging te geloven en vind het verdacht hoe gretig Killerboth is om Tachondars dood in mijn schoenen te schuiven.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Killerboth

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Tach
Ik zie maar enkele berichtjes van jou en je hint telkens naar iets anders denk ik:
- huidenwisselaar? Dan moet je dus met oergeluk de orc gekozen hebben om te wisselen en de orc jou om aan te vallen? snap ik dat goed? Valt de orc dan zijn eigen aan? domme beesten lol!
- Fee? (neutrale rol) geeft bovennatuurlijke krachten aan een andere dorpsbewoner (dus enkel een goedje?) deze rol snap ik niet goed & heeft in de periodes dat ik gespeeld heb ook nog nooit meegedaan...
- Beschermengel? aangezien je nu spreekt van een schild

Heb ik over sommige zaken overgekeken? laat het dan snel weten voordat het te laat is
Maar... als je telkens naar iets anders hint vind ik dit al redelijk verdacht

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Djali schreef:Killerboth zou jij in je quote de stem op tachondar nog even kunnen ontvetten? Smile

Sorry do, je hebt gelijk
had er niet op gelet, staat goed nu

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik heb denk ik de hint van Tachondar ontdekt... en dan stem ik niet meer op hem.

Djali omdat ik zowel Tach als Killerboth niet meteen meer verdenk kies ik random...

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Miejster schreef:Ik heb denk ik de hint van Tachondar ontdekt... en dan stem ik niet meer op hem.

Kan je mij dan eens helpen?
Ik wil het ook niet op mijn geweten hebben dat er een goedje zou sterven
Gelukkig staat de score nu gelijk tussen Tach & mij dus, geen van allen dood?
Misschien nog de beste oplossing? (als Debby niet of op iemand anders stemt)

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"Dus... wat doen we nu?" zei Djali. Ze hadden het lichaam van DrWho begraven, al was het dan in feite een gedrocht van een monster, het was ook deels menselijk en die verdienden nu eenmaal een begrafenis. Ondertussen scheen de zon weer, en had iemand een koffiepot, een koffiemolen en wat koffiebonen tevoorschijn getoverd uit een krat dat gevonden werd in de directe omgeving van de openplek met de slaapzakken. De koffie stond te pruttelen, en ze moesten een keuze maken over wat er vandaag ging gebeuren.
"Ik weet het niet hoor. Maar misschien moeten we eerst eens kijken wie er zo graag een monster op ons af wil sturen, want dat gebeurd niet zomaar!" zei Tachondar. "Ik vind dat Mattio zich wel een beetje vreemd gedraagd eerlijk gezegd."
"Nou, als iemand zich vreemd gedraagd is het wel Killerboth!" zei Natjuh. "Het kan zijn dat hij er niets mee te maken heeft, maar hij gedroeg zich gisteren ook al vreemd toen hij opeens eiste dat DrWho die boom om ging hakken.. bijna alsof hij hoopte dat er iets mis zou gaan zodat hij DrWho de schuld kon geven.
"Ho eens even!" protesteerde Killerboth heftig, "als er iemand is die hier met vingers gaat wijzen ben jij het wel Tachondar! Waarom wijs je zo graag mensen aan? Wil je soms dat we ruzie krijgen hier?!"

Protesten werden luider, ging over in geschreeuw, getrek en geduw, en iedereen deed er aan mee en er onstonden 2 kampen totdat iedereen zijn handen plots over zijn oren legde tegen dat ene heftige geluid. "FFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT"
Iedereen keek om zich heen, tot ze weer dat hologram van Dr. Hank zagen, met een soort fluit in zijn hand.
"Dames en Heren. Misschien is het jullie niet opgevallen, maar inmiddels zijn jullie met 11 mensen in plaats van de 12 dat jullie zouden moeten zijn na de dood van DrWho. Kleine suggestie: focus eens op het vinden van jullie mede rekruten in plaats van onbelangrijke randzaken. Trainen doe je met je allen, en momenteel kon Debby misschien wel eens wat hulp gebruiken. Vind haar, anders loopt het slecht voor haar en voor jullie af."

En met die woorden flitste het hologram weer weg, en was het zo stil dat je een speld kon horen vallen.
"Nou... zullen we dan maar met zijn allen Debby gaan zoeken?" stelde Miejster voor. "Goed plan, maar we splitsen ons wel op in kleine groepjes om de vindkans te vergroten, en minimaal duo's. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren." zei Bas. Instemmende geluiden van alle kanten, en de ruzie van zoëven was vergeten en had plaatsgemaakt voor bezorgdheid om Debby.

Ook de 2e dag zijn de burgers besluiteloos en vallen er geen doden. De 2e nacht begint, nachtrollen hebben tot vrijdag 22u om door te geven wat zij willen.
Debby ontvangt daarnaast een gele kanarie. Sad



Laatst aangepast door Hank1705 op do 22 feb 2018, 22:47; in totaal 1 keer bewerkt

Djali

Djali
Spammer i.o.

Lastminute redding voor tachondar. Ik denk dat ik nu ook een hint van hem heb gezien. Ergens jammer dat er geen dode is, dat geeft veel info, anderzijds heel fijn dat er wederom geen onschuldigen zijn gesneuveld.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tot nu toe is het 1-0 voor de burgers, dus wat mij betreft is het winst dat er geen onschuldige burger gedood is. Wink

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

mijn gedacht

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Oef, de burgers hebben toch nog slim gehandeld. Al denk ik niet dat ik deze ronde tot het einde nu zal overleven. Wolven, sla maar jullie slag vannacht zou ik zeggen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum