Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 13 van 24]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

In theorie kan ik ook zelf de wolf zijn en zijn jullie allemaal burgers Twisted Evil
Maar dat zou ik niet bij ronde 98 doen. Dat zou ik pas bij ronde 100 doen.  Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 17387


Morgen gaat het sneeuwen trouwens, dus trek je warm aan. Very Happy

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Behalve als een zielsverwant gekoppeld is aan een slechtje

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

idd, wat Djali zegt
Cupido zou kunnen, maar zou dan toch al bekend zijn volgens mij?
Zielsverwanten daarintegen kan subtieler en dan is er al een burger'blok'

Natuurlijk ervanuitgaande dat het klopt
Denk wel dat het klopt in onze veronderstelling dat er nog maar 1 wolf en geen slechte hulpjes meer zijn

Deze regel valt mij nu wel op
"Let op: Een zielsverwant kan wel gekoppeld zijn en dus deel uitmaken van een goed-slecht koppel."
ZOu hank er een cupido & zielsverwanten insteken?
Zitten we met een driehoeksrelatie? Suspect
*drama & trommelgeroffel*

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Natjuh89 schreef:Behalve als een zielsverwant gekoppeld is aan een slechtje

we think alike Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 571163

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ja maar als cupido de zielsverwant heeft gekoppeld aan een wolf dan moeten ze voor het goed slecht koppel gaan..

Djali

Djali
Spammer i.o.

Natjuh89 schreef:Behalve als een zielsverwant gekoppeld is aan een slechtje
Ja maar ik denk dat we al van een Cupido hadden gehoord als die er is. Tenzij die zichzelf dus heeft gekoppeld. En de kans dat Cupido o ook zielsverwant is, besluit zichzelf te koppelen en dan ook nog eens een wolfje treft lijkt mij wel klein..

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

en stefan wou zich opofferen voor debby dus dan kan debby gekoppeld zijn aan de wolf..

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Het is hank zn spel en alles is mogelijk

Djali

Djali
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:In theorie kan ik ook zelf de wolf zijn en zijn jullie allemaal burgers Twisted Evil
Maar dat zou ik niet bij ronde 98 doen. Dat zou ik pas bij ronde 100 doen.  Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 17387


Morgen gaat het sneeuwen trouwens, dus trek je warm aan. Very Happy

Dat zou ik bijna gaan denken ware het niet dat we al weten dat ee wel wolven zijn, dankzij bas’ vroege dood.

Die stomme sneeuw verpest het ijs Sad

Djali

Djali
Spammer i.o.

Natjuh89 schreef:Het is hank zn spel en alles is mogelijk
Het is ook wel mogelijk alleen zou het wel heel groot toeval zijn, dat is het enige dat ik zeg Wink

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Wat als hank een wolf cupido heeft gemaakt  Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 17387

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Natjuh89 schreef:Het is hank zn spel en alles is mogelijk
Dit hoor ik ook graag Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 17387

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Djali schreef:Cupido o ook zielsverwant

Hank! jij houdt precies wel van een beetje romantiek of eerder drama? Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 800942

Zie het zo al voor mij, een gedoemde driehoeksrelatie
2 goedjes (die sowieso goed zijn) + 1 gekoppeld slechtje

De zielsverwanten kunnen niet winnen anders moet het het koppeltje sterven en dus ook de werderhelft van de zielsverwanten
Wilt het koppel winnen, moet de amoureuze ziel zijn kompaan een mes in de rug steken
Zo triest
Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 304463

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Want cupido is maar een bijrol  Shocked affraid

En er zijn veel dingen veranderd met de regels en rollen en noem het maar op

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Hank1705 schreef:In theorie kan ik ook zelf de wolf zijn en zijn jullie allemaal burgers Twisted Evil

Jij gemene dokter

Kunnen we de spelleider vermoorden? zo ja, wie schrijft de volgende verhaaltjes?

Natjuh89 schreef:Wat als hank een wolf cupido heeft gemaakt  Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 17387
een 'loopse' wolf? lol!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahaha

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik stem voor hank te vermoorden laten we in opstand komen.. die vervloekte dokter met zn rot spelletjes en regels

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

killerboth schreef:
Hank1705 schreef:In theorie kan ik ook zelf de wolf zijn en zijn jullie allemaal burgers Twisted Evil

Jij gemene dokter

Kunnen we de spelleider vermoorden? zo ja, wie schrijft de volgende verhaaltjes?

Natjuh89 schreef:Wat als hank een wolf cupido heeft gemaakt  Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 17387
een 'loopse' wolf? lol!
In theorie is het mogelijk Natjuh, cupido is immers een extra rol dus die kan overal bij Very Happy

@Killerboth, vergeet niet dat jullie nog steeds in een simulatie zitten en ik jullie dromen bestuur he Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 86336

Djali

Djali
Spammer i.o.

killerboth schreef:
Wilt het koppel winnen, moet de amoureuze ziel zijn kompaan een mes in de rug steken
Zo triest
Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 304463
Hoezo kompaan in de rug steken? Je kent de bro code; bro’s before hoes!  Misschien moet iedereen die niet in deze liefdesdriehoek vastzit dan maar gewoon zelfmoord plegen om baan te maken voor de gedoemde geliefden van ronde 98... Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 629639

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Kill hank kill hank Hij manipuleert ons Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank1705 schreef:
killerboth schreef:
Hank1705 schreef:In theorie kan ik ook zelf de wolf zijn en zijn jullie allemaal burgers Twisted Evil

Jij gemene dokter

Kunnen we de spelleider vermoorden? zo ja, wie schrijft de volgende verhaaltjes?

Natjuh89 schreef:Wat als hank een wolf cupido heeft gemaakt  Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 17387
een 'loopse' wolf? lol!
In theorie is het mogelijk Natjuh, cupido is immers een extra rol dus die kan overal bij Very Happy

@Killerboth, vergeet niet dat jullie nog steeds in een simulatie zitten en ik jullie dromen bestuur he Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 86336

Zie ik hier een bevestiging hank.

Djali

Djali
Spammer i.o.

Hmm zorgwekkend. Normaal zou ik het lynchen van creepy dr Hank toejuichen maar aangezien ik de volgende ronde wel wil leiden moet ik opstand tegen de spelleider misschien niet aanmoedigen Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 13 953470

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nah djali... datbisnpas de volgende ronde... gelukkig ben jij mod dus kan je hem zo der weer uitgooie..

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Natjuh, we gaan een precedent zetten
Geen enkele spelleider is nog veilig voor ons

Kill Hank!
Kill Hank!
Kill Hank!

(klinkt nog goed ook Twisted Evil )

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Kom op mensen laten we ons keren tegen de evil dr hank.. zelfs de doden mogen mee doen
Kill hank kill hank  Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 13 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum