Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Speluitleg - Weerwolven van Wakkerdam

+10
Stephen
Тхенекаъ
stefan003
artishocking
Hank1705
Telemachus (killer)
Debby
morkreb
karina
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

eigelijk wel oink
en de schapen zijn te machtig

SHEEPPOWER !!

(miss de keten beperken tot max 1/4de van de totale deelnemers?

Gast


Gast

hmm, ja op zich kan het wel, ik vind het een leuke toevoeging, alleen moet je er volgens mij wel echt minsten 15 spelers of zo voor hebben.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

inderdaad
dus zou eerder dit doen: 1 schaap mag een 2de aanduiden
-> sterft het hoofdschaap dan stopt het
-> sterft het onderschaap -> hoofdschaap mag trg herbeginnen en trg een 2de aanduiden

leugenwolf mag nog liegen

Gast


Gast

da's wel tof ja, als leugenwolf.
Dan stem je mee - denken de andere schapen - maar stem je stiekem anders Razz

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

maar wolfjes vinden schaapjes zo lekker
dan kunnen ze ze toch moeilijk volgen e??
(wolf in schapenvacht Twisted Evil )

Gast


Gast

dat wordt wel heel letterlijk dan Rolling Eyes

Stephen

Stephen
Aankomend spammer

Klinkt goed: De rol schaap kan inderdaad wel een buitensporig leven gaan leiden als het niet in banen geleid wordt.
En varken is in het echt waarschijnlijk haalbaarder dan op een forum aangezien je dan kan gebaren en emoties tonen.

Gast


Gast

oh jee ik begin mij opeens heel erg hard af te vragen of ik wel naar jou feest moet komen zaterdag Stephen xD

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Lijkt me wel een keer leuk -voor één keer Razz-
anders krijg je straks weerzwijnen/schapen van Wakkerdam Suspect

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Er was nu wat onduidelijkheid over, dus ik zet hier nogmaals neer wat er ook in de uitleg te lezen is:

De geliefden kunnen op 3 manieren 'winnen':
- Goed-goedkoppel; samen met de burgers spelen zij de wolven eruit, spel ten einde
- Slecht-slechtkoppel; samen met de wolven spelen zij de burgers eruit, spel ten einde
- Goed-slechtkoppel; gezamenlijk spelen zij zowel wolven als burgers eruit, spel ten einde
In de eerste gevallen winnen de geliefden samen met de wolven/burgers. Alleen in het laatste geval is het een op zichzelf staande overwinning.

https://weerwolfenco.actieforum.com

daniel


Aankomend spammer

Een paar mogelijke rollen:
1. slotenmaker: Sluit die persoon die nacht op, hij kan dan geen acties uitvoeren (behalve zien, want het is een helderziende), maar ook niet worden aangevallen, of vergiftigd e.d. Een beetje afhankelijk van de spelleider wordt na de nacht verteld wie opgesloten was. Je kan niet jezelf opsluiten, nog 2 nachten achter elkaar dezelfde.
Stel, zoals in het laatste potje zijn er 3 wolven, Dorien wil mij niet vermoorden, de andere 2 wel, als miejster was opgesloten die nacht, hadden de wolven niemand aangevallen, omdat het gelijkspel is.

2. Doler, kijkt of de desbetreffende speler zijn "huis" uit gaat. Maw. een nachtactiviteit doet. Een ziener, een priester, heks die niks doet, en cupido die al geschoten heeft blijven bijvoorbeeld binnen, terwijl wolven, beschermengels, genezende heksen naar buiten gaan.
Ook de gene die opgesloten is blijft (natuurlijk) binnen.

Zijn allebei erg leuke rollen, waar je met gebruik van logica veel van kan leren, en ook andermans theorieën bewijzen, zonder dat je dingen zoals met een ziener direct zeker weet.

Daarnaast:
3. Schaapswolf. Een wolf die door zieners en na zijn dood te zien is als een rol naar keuze. (je kiest je rol de 1e nacht, je ziet er alleen maar zo uit, je krijgt niet de functies van die rol)



δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hmm die klinken wel leuk Smile
even een poll openen erover?

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

doler/slotenmaker/schaapswolf toegevoegd.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

en de boeman? Razz

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik wachtte nog even op een kortere omschrijving van mattio en die heb ik nu, dus ik zal hem straks toevoegen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Accounts die de spelleiders de benodigde rechten kunnen geven:

Stefan003
Dorien
Im_Possible (hank)
Maestro (miejster)

Ik denk dat er zo altijd wel iemand bereikbaar zal zijn.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

mocht het in de toekomst nog nodig blijken, wil ik ook wel nog een account stichten hiervoor

Daydreamer


Poging tot spammer

Wat veel rollen hier.echt niet normaal.ik hoop dat er niet zoveel moeilijke rollen in een spel zitten.want ik snap er niet zo veel van.maar ik ben pas nieuw op de site dus ik denk dat het zich wel zal uitwijzen

Gast


Gast

komt wel goed daydreamer, we spelen nooit met al die rollen tegelijk, belangrijkste is dt je weet wat je zelf moet doen Wink ik speel hier zo'n 3,5 jaar en ik ben een hoop rollen nog nooit tegen gekomen..

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ah, de heks heeft goed gegokt dan ^^

oeps, verkeerd gepost xD

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Dokter toegevoegd. (goed)



Laatst aangepast door stefan003 op wo 14 feb 2018, 23:55; in totaal 1 keer bewerkt

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

De Kleine Wolf (neutraal), De Witte Wolf (extra) en De zondebok (extra) toegevoegd.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

δόριεν schreef:Accounts die de spelleiders de benodigde rechten kunnen geven:

Stefan003
Dorien
Im_Possible (hank)
Maestro (miejster)

Ik denk dat er zo altijd wel iemand bereikbaar zal zijn.
Plop ook

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum