Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Moeten er anno 2018 enkele aanpassingen gebeuren?

+3
stefan003
Backslide
Tachondar
7 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Djali schreef: Ook ligt er een verantwoordelijkheid bij de spelleider om wat gewaagdere rolverdelingen te maken. Ik weet van mezelf ook dat het makkelijk en veilig is om met bepaalde combinaties te werken omdat je dan al weet dat de goed/slecht-balans zo oké is. Daar moeten we dus een beetje vanaf stappen denk ik. Volgens mij gebeurt dat ook al wel een beetje, in de afgelopen rondes hebben ee veel rollen gehad die we daarvoor niet zagen. Dit is natuurlijk ook een proces, door elke ronde een paar nieuwe(re) rollen erin te stoppen, kennen we ze uiteindelijk allemaal. Het moet ook geen huiswerk worden om steeds tien andere rollen te moeten doorgronden om een ronde te kunnen spelen.

Ja in mijn ronde had ik daarom al eens de grafdelver en schaapswolf erin gebracht, omdat ik dezelfde mening toegedaan was. De huidenwisselaar en slotenmaker worden nu ook al vaker gebruikt dan jaren geleden het geval was (denk ik), de dorpsgek is gebruikt geweest, Doc speelde ook met adellijken. Er is wel een sfeer van vernieuwing en experimenteren, wat leuk is voor een forum die op sterven na dood was ^^

Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum