Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #92: De reünie

+9
Den Bever
Miejster
graafoto
Tachondar
Doctor
Mattio
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 9 van 10]

201Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 26 okt 2017, 13:53

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Den Bever schreef:nope ben een goedje, heb gewoon niets kunnen volgen Sad

Dat maakt/maakte je ook enig sinds verdacht. Maar de laatste tijd heb ik sterke verdenking voor Theneka of Tachondar. Ik vertrouw 1 van hen al dagen niet door hun stemgedrag. Daar blijf ik bij.

202Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 26 okt 2017, 14:51

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Debby schreef:Ik vertrouw niemand meer Mad

Is dat niet de nummer 1 regel van weerwolven? Razz

203Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 26 okt 2017, 17:36

Debby

Debby
Senior spammer

Klopt, maar deze keer is het helemaal karig met de burgers die van elkaar weten. Ik wist er 4 waarvan nu 3 dood.

204Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 26 okt 2017, 20:15

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Dat komt omdat de ziener en sjamaan samenwerkten he. Maar buiten Theneka weet ik van niemand iets af en is iedereen verdacht.

205Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 26 okt 2017, 22:00

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Om half 5 ‘s ochtends was de barman het zat: op 4 koppen muntthee viel de kroeg niet open te houden, het was dus tijd voor de overgebleven reünisten om te vertrekken. Na kort overleg werd besloten alsnog naar Doriens huis terug te gaan. Daar zouden ze nog een paar uurtjes slapen en dan huiswaarts keren. Zo gezegd, zo gedaan, iedereen pakte zijn jas en begaf zich naar buiten.
Natuurlijk was het een Nederlandse oktobernacht dus het was mistig en de regen kwam met bakken naar beneden. In elkaar gedoken begonnen ze op een kluitje langs het Gedempte Zuiderdiep te lopen.

Tachondar was in gedachten verzonken tijdens het lopen en lette daardoor niet goed op de rest van de groep. Dat was spijtig want als hij dat wel had gedaan dan was wat er nu volgde wellicht te vermijden geweest. Terwijl ze het Herewegviaduct overstaken, voelde Tachondar opeens hoe er iemand naast hem was komen lopen. Doordat zijn gezichtsveld werd beperkt door de capuchon kon hij zo gauw niet zien wie het was maar plots werd hij vast gegrepen en half over de leuning van het viaduct geduwd. Zijn geschrokken uitroep werd overstemd door de trein die net over het spoor meters onder hem raasde en machteloos voelde Tachondar hoe zijn vingers weg gleden van de natte reling. Hij viel.

Pas bij de voordeur van Doriens huis ontdekte het kleine clubje dat ze onderweg iemand waren kwijt geraakt. Ze besloten terug te lopen om Tachondar te zoeken maar dit bleek niet meer nodig. Op twitter circuleerde het bericht al dat een passant enkele minuten eerder een levenloos lichaam had aangetroffen onder het viaduct.

Einde van de nacht
Tachondar wordt opgegeten
Zijn rol was huidenwisselaar
Het is nu dag tot vrijdagavond 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

206Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 26 okt 2017, 22:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

De slechtjes gaan winnen Sad

207Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie do 26 okt 2017, 23:52

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Wat the F... Zit ik er dan echt zo naast confused scratch of is het zoals ik steeds al zei, of Tachondar of Theneka is slecht en speelt de ander uit?


Edit:

Ik zat er over te denken om het roer om te gooien en op den Bever te gaan stemmen (gezien Tachondar echt overtuigd is dat Theneka goed is) maar voor ik die keuze wilden maken ben ik pagina's terug gaan lezen.  
Door jullie (Tachondar en theneka) gingen de valse engel en de bescherm engel dood. (jullie stemde als eerste op hen) maar dat kan ook pech zijn.

Maar [b]den Bever[b] liep makkelijk met de stemmen mee en schakelde zo ook makkelijk goede uit.


Als de ronde over is hoor ik heel graag van dorien hoe deze ronde in elkaar stak!



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op vr 27 okt 2017, 22:26; in totaal 5 keer bewerkt (Reden : Moet Nederlands leren denk ik xD)

208Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 27 okt 2017, 08:28

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Stefan

209Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 27 okt 2017, 16:52

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ben ook heel benieuwd hoe de ronde in elkaar zit, er is geen touw aan vast te knopen als buitenstaander xD

(Iets met teveel mogelijke scenario's)

210Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 27 okt 2017, 21:53

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

stefan

211Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 27 okt 2017, 22:16

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Heel raar dit. Jullie 2 zijn beide door elkaar verdacht geweest en hebben op elkaar gestemd en dan nu beide zonder reden of uitleg op mij stemmen?

Laatste kans om de goede te laten winnen.

Theneka

212Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 27 okt 2017, 23:11

Debby

Debby
Senior spammer

Hank1705 schreef:Ik ben ook heel benieuwd hoe de ronde in elkaar zit, er is geen touw aan vast te knopen als buitenstaander xD

(Iets met teveel mogelijke scenario's)

Niet alleen als buitenstaander!

213Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 27 okt 2017, 23:34

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Sorry voor de vertraging, verhaaltje is onderweg!

https://weerwolfenco.actieforum.com

214Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie vr 27 okt 2017, 23:43

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ben zeer teleurgesteld als ik niet in de plot voorkom bounce

215Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 00:00

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Kunnen jullie zelf alvast beginnen met de bedden klaarleggen?' vroeg Dorien toen ze even later de trap naar haar voordeur op liepen. 'Ik wil de filmpjes die ik vanavond heb gemaakt graag direct op de computer zetten zodat daar niks mee kan gebeuren.'
'Filmpjes?' vroeg Stefan. 'Welke filmpjes?'
'Oh, je weet wel, voor de aftermovie,' antwoordde Dorien. 'Herinneringen aan deze avond ophalen, je weet wel.'
'Ik denk dat dit een aardig onvergetelijke avond is, met of zonder filmpjes..' mompelde Theneka.
'Wacht eens even,' zei Den Bever. 'Ik heb je helemaal niet met een camera gezien vanavond.'
'Nee, ik had verspreid door het café en bij het rokershok en zo wat verborgen camera's opgehangen,' zei Dorien monter.
'Dus...' vatte Stefan ongelovig samen, 'al deze uren dat we hebben lopen gissen en willekeurig mensen vermoorden had niet gehoeven? Jij had vanaf het begin bewijsmateriaal in handen wie er hier met een verborgen agenda rondliepen?'
'Uhhm..' mompelde Dorien terwijl ze wat schaapachtig rondkeek. 'Als je het zo stelt, tja, ja, misschien had ik dat wat eerder moeten noemen inderdaad. Is me totaal ontschoten.' Haar gezicht klaarde opeens op. 'Dat doet me eraan denken: ik heb ook een foto van wat er op het viaduct is gebeurd! Ik was toevallig net een selfie aan het maken en ik zag het zojuist pas maar in de achtergrond zie je net hoe Tachondar over de reling wordt geduwd. Grappig toeval hè?'
Ongelovig keken de overgebleven reünisten elkaar aan. 'We kunnen Dorien lynchen...?' stelde Theneka voor.
'Ho ho,' protesteerde die. 'Het bewijsmateriaal staat op mijn telefoon dus jullie hebben mijn wachtwoord nodig.'
Daar was weinig tegenin te brengen dus even later zat het viertal met een kopje koffie (van slapen zou het toch wel niet meer komen) achter Doriens computer en gingen ze één voor één de opnamen van de afgelopen nacht door. En hoewel het eigenlijk niet meer nodig was, inspecteerden ze op het einde ook de foto van de moord op Tachondar. Toen ze klaar waren, viel er een korte stilte.
'Weet je,' zei Stefan, plots wat gehaast. 'Ik moet toch maar weer eens gaan. Het is al laat en als ik nu weg rijd kan ik nog mooi voor de ochtendspits naar huis en...' Zijn woorden stierven weg toen Theneka en Den Bever als één man overeind kwamen en Stefan bij de armen vastgrepen. 'Do, heb jij toevallig ook chloor hier?' vroeg Den Bever kalm. 'En een trechter als het even kan?'
'Teveel gedoe,' zei Theneka. 'We zitten op de eerste verdieping hier, wat denk je, zou een enkeltje uit het raam afdoende zijn?'
Dat leek Den Bever te risicovol. Straks zou Stefan het overleven. 'Maar met een verlengsnoer om zijn nek die we eerst aan de verwarming vastmaken, moet het lukken toch?'

En zo kreeg Hank, de benedenbuurman van Dorien (die in slaap was gevallen op een stoel voor het raam) de schrik van zijn leven toen het stuiptrekkende lichaam van Stefan voor zijn raam naar beneden kwam en een halve meter boven de grond bleef hangen.

Einde van de dag
De burgers lynchen wolf/grafrover Stefan en...
WINNEN!!! Ronde #92: De reünie - Pagina 9 571163 Ronde #92: De reünie - Pagina 9 1625 Ronde #92: De reünie - Pagina 9 829688
Gefeliciteerd!


Den Bever was medium en Theneka heks
Een recap van de gebeurtenissen volgen zo gauw mogelijk.

https://weerwolfenco.actieforum.com

216Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 00:01

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:Ik ben zeer teleurgesteld als ik niet in de plot voorkom bounce

Geen probleem Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

217Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 00:04

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hahaha gefeliciteerd burgers. Fantastisch einde! Ik heb genoten van de hele avond. Ik zeg; snel weer!

218Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 00:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

tgoh, het was dus stefan
Benieuwd naar de recap
blijkbaar is er dan geen conversie geweest

219Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 00:23

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Haha zo jammer dit.. Wink
Was een mooi en bijzonder potje.

Toen de wolven zo snel stierven dacht ik dat het potje veel te snel ging en besloot ik hen te helpen. De rest komt in dorien recap wel Smile

Waarom ineens de plotse stemmen op mij zonder reden?



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op za 28 okt 2017, 00:28; in totaal 1 keer bewerkt

220Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 00:26

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Tachondar schreef:tgoh, het was dus stefan
Benieuwd naar de recap
blijkbaar is er dan geen conversie geweest



Iemand was vergeten te bijten.
En ik ben ook die wolf geworden maar ik beet en vermoorden iemand op de zelfde avond en toen bleken ze geliefde te zijn en stierven ze beide.. Pech dus

221Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 00:29

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ow, ja diezelfde nacht gooide theneka een drankje op 1 van hen, ze waren dus sowieso gedoemd die nacht :p

222Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 00:30

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Wat gebeurde er nou allemaal tijdens deze volledig uit de klauwen gelopen reünie?
Een recap door de ogen van uw spelleidster.

Bij aanvang:
De rollen waren al verdeeld toen Cupido Sedative Svardkampe aangaf toch niet mee te willen doen. De spelleider nam liefdespijl in eigen hand en schoot deze willekeurig af naar twee deelnemers: raak! En wat voor een match... sjamaan & ziener voor de win. Een goed begin.

Nacht 1:
In alle onwennigheid vergat conversiewolf DrWho helemaal om iemand te bijten. En deze spelleider vergat hem eraan te herinneren Embarassed ). Normaal zou hij alsnog de volgende nacht kunnen bijten maar...

Dag 1:
...door stom toeval (?) werd DrWho eruit gestemd. 1-0 voor de burgers!

Nacht 2:
Huidenwisselaar Tachondar wisselde van huid met wolf Mattio. Verwarring alom toen Mattio zijn tanden in Tach zette en zo per ongeluk de hand aan zichzelf sloeg. Chaos! Geen wolven meer na de 2e nacht en geen conversie op handen! 2-0 voor de burgers. Gelukkig was er een goed/slecht-koppel om de boel draaiend te houden. De geliefden zelf hadden dit in eerste instantie niet door getuige het poëtische bericht van sjamaan Backslide dat ik op zaterdag ontving. Ik quote: 'holyshit. We spelen met twee wolven. Brainfart. We spelen door omdat ik en graaf een duo zijn.'

Dag 2:
Opeens wijzen alle neuzen naar Backslide. Hij en zijn geliefde Graafoto beginnen een succesvol blufoffensief met als resultaat: gelijkspel en dus geen doden.

Nacht 3:
Wegens gebrek aan wolven vallen er geen doden. Hoezee! Máár er gebeurt wel degelijk wat... In het holst van de nacht graaft Stefan het lijk van DrWho op en herrijst bij zonsopgang als kakelverse conversiewolf.

Dag 3:
Wederom zijn de stemmen gelijk.

Nacht 4:
Gaan we weer een moordloze nacht in? Nee zeker niet. Conversiewolf Stefan pakt het grondig aan: hij zet Backslide op het menu en converteert Graafoto. Niet wetende dat Graafoto als geliefde van Backslide toch al gedoemd is. En al helemáál niet wetende dat ook Heks Theneka zich ermee heeft gemoeid: die giet Graafoto vol met een giftig drankje waardoor de graaf dubbeldood is bij zonsopgang.

Dag 4:
Vol goede moed na behaalde successen wordt de arme onschuldige valse engel Miejster geliquideerd.

Nacht 5:
Wolf Stefan probeert wat zijn voorganger fataal werd: namelijk een hapje van Tachondar nemen. Hoewel hij het overleeft grijpt heks Theneka in: die redt zijn vriend van een gruwelijke dood.
In het (grotendeels dode) wolvenblok gonst het inmiddels van de geruchten, want WAT IS TACHONDAR? Een weerhamster? Een groenteboer?

Dag 5:
Het noodlot treft beschermengel Debby. Eruit gestemd door drie burgers en één wolf.

Nacht 6:
Stefan heeft het opgegeven: Tachondar is blijkbaar onsterfelijk, daar moet hij zich maar bij neerleggen. Voor vannacht staat daarom Theneka op het menu. Dorien heeft haar verhaaltje al af als er plots een bericht van Tachondar binnenkomt: 'ik heb me bedacht, vannacht ruil ik niet met Den Bever maar met Theneka'. Oké prima, elke 'heneka' wordt vervangen door 'achondar' en heldhaftig (zij het onbedoeld) sterft de huidenwisselaar in de plaats van de heks.

Dag 6:
5 minuten voor de deadline vertelt Theneka aan Dorien dat het 50%-50% is wie de laatste wolf is, dat hij eigenlijk geen idee heeft maar toch maar op zijn gevoel af gaat. Dit blijkt de juiste beslissing. Stefan ontvangt zijn eerste twee stemmen in deze hele ronde en die zijn hem ook direct fataal. De burgers winnen nipt!

https://weerwolfenco.actieforum.com

223Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 01:14

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Wauw wat een heerlijk potje!

Maar hoe wisten Tachondar en theneka van elkaar dat ze goed waren? Want de regels staat pm berichten niet toe tenzij je de rol van de ander weet?

224Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 01:27

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

PS.
Bedankt iedereen voor deze geweldige ronden! En dorien bedankt voor de verhalen en het leiden (en het zelf het meedoen moeten missen)

225Ronde #92: De reünie - Pagina 9 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 28 okt 2017, 01:32

Backslide

Backslide
Junior spammer

Stefan003(spel) schreef:Wauw wat een heerlijk potje!

Maar hoe wisten Tachondar en theneka van elkaar dat ze goed waren? Want de regels staat pm berichten niet toe tenzij je de rol van de ander weet?

Je mag PMen als je verdenkingen hebt van een rol of alliantie. Als je 's nachts iemand red als heks zijnde kan je er dus vanuit gaan dat die persoon goed is... Het is alleen op eigen risico uiteraard.


Edit: ik heb dit zelf ook gebruikt, na een aantal nachten wisten Graaf en ik alle rollen. Daarvan heb ik er een paar gePMd. Ik mocht ze PMen omdat ik hun rol wist, maar ik hoopte dat een aantal zouden geloven dat ik ziener was. Helaas kwam dat er niet helemaal zo uit.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 9 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum