Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #92: De reünie

+9
Den Bever
Miejster
graafoto
Tachondar
Doctor
Mattio
Тхенекаъ
Debby
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 10]

126Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 21 okt 2017, 18:07

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Debby is goed, Miejster zijn plotse stem vind ik vals...
Theneka lijkt mij nog steeds de enige keuze.

127Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 21 okt 2017, 18:58

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik ga denk ik mee voor Theneka in deze.. Niet zozeer omdat ik zelf weet dat je slecht bent, maar ik denk dat anderen betere informatie hebben.

128Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 21 okt 2017, 19:13

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik denk dat er duidelijk een zelfde blok is als gisteren en de realiteit nog niet veranderd is. backslid

129Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie za 21 okt 2017, 22:29

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Dorien heeft een late avond, dus vanavond spring ik eens in ^^

De gemoederen daalden al weer snel in het café, al bleef er wel een zekere spanning hangen. Theneka en Backslide speelden diverse spelletjes darts en het ging steeds gelijk op. Iedereen supporterde wie hij zelf wilde.
Ondertussen excuseerde Dorien zich bij de barman. Geen enkele andere klant kwam nog langs, niet zo lang dit allegaartje hier dag en nacht bleef rondhangen. Daarbij wilde hij graag eens de kroeg sluiten om zelf wat te slapen.
'Ach barman, geef ons nog een rondje!'
'Je verdient er wat aan, toch?'
'Het duurt niet lang meer... misschien...'
'Het is een reünie, gun ons dit, toe?'
De barman zuchtte en keek naar Do's sip gezicht. Daarna glimlachte hij en klaarde Do op.
'Ik haal nog een nieuw vat bier,' verzekerde hij.
De groep barstte in luid gelach uit en begon een lied te zingen waarin ze de barman prezen.

De stemming gaat gelijk op, niemand gelyncht.
Nacht gaat in tot morgen 22 uur.

130Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 00:13

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Bedankt tach!

En hallo zeg, stelletje pacifisten, misschien de spelregels nog eens doorlezen? Het is wel de bedoeling dat jullie elkaar uitmoorden hè wat is dit nu weer voor theekransje.. Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

131Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 02:04

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Een gezellige reünie Dorien. Als planner zou je blijer moeten zijn dat de reünie zo goed verloopt Very Happy

zolang de wolven niets doen kunnen we dit goed hebben. vermoorden we ook niet per ongeluk iemand die we niet willen en blijven we in de meerderheid

132Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 19:20

Backslide

Backslide
Junior spammer

Wees blij Dorien; we vinden het zó gezellig dat we graag langer blijven. Ik bedoel, met de helft heb ik nog geeneens bij kunnen praten omdat er vanalles tussendoor kwam! Dus Stefan. *geeft klop op de schouder van Stefan* hoe is het nu met jou kerel?

133Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 19:32

Debby

Debby
Senior spammer

Ik denk aan vroegere tijden en daar duikt ineens een filmpje van Graaf op Ronde #92: De reünie - Pagina 6 17387
Hij blijft leuk.

Miejster, Theneka, hoe gaat t met jullie?

134Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 20:24

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Heb jij hem nog Debby??!! Ik heb er afgelopen week naar gezocht maaar kon hem niet vinden..

https://weerwolfenco.actieforum.com

135Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 21:45

Debby

Debby
Senior spammer

Nee Crying or Very sad

136Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 21:45

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Moe haha :p ma voor de rest alles goe Smile Me jou Debs?

137Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 22:00

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Hé Dorien! Zit jij niet midden in die reünie? Hoe is het daar?' De stem van Lotte, één van Doriens beste vriendinnen klonk enthousiast door de telefoon.
'Ja die is nu bezig inderdaad...' antwoordde Dorien mat. 'Maar we kunnen prima bellen hoor, er gebeurt niks daar binnen.'
'Wat bedoel je?' vroeg Lotte verbaasd.
'Nou wat ik zeg, er gebeurt niks. Ik had gedacht dat als we de hele groep weer bij elkaar in een ruimte zouden zetten er wel weer zo'n ouderwetse gezellige moordpartij zou uitbreken. Maar tot dusver hebben we twee lijken en nu is het alweer úren tam. Ik verveel me kapot!'
'Nou nou,' suste Lotte. 'Gooi er nog wat drank in, dan wordt het vast beter. En als dat niet werkt, leg je er toch desnoods zelf één om? Dat brengt de bal vaak ook wel weer aan het rollen.'
'Je hebt gelijk,' antwoordde Dorien iets opgewekter. 'Dankjewel meis, wat moest ik toch zonder je. Spreek je gauw!'
'Kusjes!'

Terwijl Dorien even naar buiten was gelopen om een telefoongesprek aan te nemen was Miejster naar het toilet gegaan. Hij had even overwogen om het buiten te doen, gezien hoe de laatste toiletganger was geëindigd maar het regende zachtjes en statistisch gezien was de kans op twéé moorden op het toilet op dezelfde avond nou ook weer niet zo groot.
Net toen hij klaar was en het hokje wilde verlaten, zag Miejster opeens hoe een hand een bierviltje onder de rand van het hokje door naar hem toeschoof. Voor Miejster kon reageren verdween de hand weer en klonken er snel verdwijnende voetstappen en het dichtslaan van een deur. Nieuwsigerig raapte Miejster het viltje op. Het was van boven naar onder volledig beschreven door twee elkaar afwisselende minuscule handschriften. Snel begon hij te lezen.

Hey Schoonheid! Ik vond het enorm gezellig met je te carpoolen vandaag.. Gauw weer doen? Xoxo
Hai lekker ding <33 Vond ik ook, doen we! Wat vind jij nou van deze reünie? Ik vond het eerst wel gezellig maar nu er een dode is gevallen, heb ik mijn twijfels..
Begrijp ik liefste, merk ik ook bij mezelf! Wat als ze zich tegen jou keren? Ik vergeef het mezelf niet als je wat overkomt. Daarom wel beter om onze relatie toch nog even stil te houden.
Eens. Om half 11 toevallig tegelijkertijd even naar buiten om een 'sigaret te roken'?
Hmm ik ben dol op jouw sigaretjes.. zie je straks. Hvj!*
Mattio is ook dood! Wat nu? WJNMK** schatje! Straks doen ze ons ook iets aan... ik ben voor preventieve verdediging in de vorm van aanvallen.
Hen afmaken voor ze ons afmaken bedoel je? Is wel wat drastisch maar better safe than sorry. Om half 4 moordoverleg in het rokershok?
Hey schoonheid! Is goed, zie je zo. Doe voorzichtig. Kusje.

Gealarmeerd keek Miejster op van het papier en op zijn horloge. Het was nu kwart over 3 's nachts. Twee mensen stonden op het punt een plan te bedenken om de rest  af te maken. Hij moest iets doen! Het papiertje was duidelijk niet voor hem bedoeld. Hij moest zo snel mogelijk uitvinden voor wie wel en van wie het afkomstig was.
Toen Miejster de deur van het wc-hokje opende, kwam backslide net uit het hokje ernaast. Hij wierp één blik op het volgeschreven bierviltje in Miejsters hand en werd knalrood. Na een seconde leek hij zich echter weer te herpakken. 'Hé Miejs, alles kits? Mijn laatste bierviltj..ik bedoel biertje is niet zo goed gevallen geloof ik. Ik ben misselijk. Goh, wat heb je daar nu in je hand?'
'Niks niks,' antwoordde miejster haastig, zich er opeens van bewust dat hij zich alleen met een potentiële moordenaar in een afgesloten ruimte bevond. 'Laten we teruggaan naar de rest. Zeg voel je je wel goed? Je ziet een beetje bleek.'
'Prima,' mompelde Backslide, 'gewoon een drankje teveel.'
Gezamenlijk liepen ze terug naar de anderen, Backslide licht wankelend en steunzoekend aan de bar.
'Hë jongens,' zei Miejster aangekomen bij de rest. 'Moet je zien wat ik net heb...'
Voordat hij was uitgesproken en het bierviltje kon tonen klonk er een vreemd rochelend geluid uit backslides mond. Hij greep zich vast aan een tafeltje maar het mocht niet baten. Het tafeltje met alle lege bierglazen erop ging mee om toen Backslide tegen de vlakte ging.
Even was iedereen bevroren. Toen klonk er een hartverscheurende kreet vanuit de groep. 'Slidypidy!' Graafoto rende naar voren, op de gevallen en langzaam stikkende Backslide af.
Achteraf kon niemand zeggen wat er nou precies gebeurde. Ofwel was de Graaf zo gehaast om bij zijn slidypidy te komen dat hij uitgleed, ofwel iemand moest hem snel en vakkundig een beentje hebben gelicht. Feit was dat Graafoto plotseling met maaiende armen onderuit ging en met zijn nek precies in één van de gebroken bierglazen rondom de stuiptrekkende Backslide viel.

'Nou,' zei Debby toen het gerochel van beide heren na een minuutje wegstierf. 'Mattio had wel gelijk toen hij zich eerder vanavond afvroeg of het nog verantwoord was om bierglazen bij Backslide in de buurt te laten.' Er werd instemmend geknikt.
'Wat wilde jij zeggen, Miejster?' vroeg Stefan.

Einde van de nacht.
Backslide sterft: hij was sjamaan en geliefde
Graafoto sterft: hij was ziener en geliefde
Deze dag eindigt maandagavond 22:00u




*Hou van je
** Wil je nooit meer kwijt



Laatst aangepast door Dorien op zo 22 okt 2017, 22:45; in totaal 2 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

138Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 22:07

Debby

Debby
Senior spammer

Neeeeeeeee Sad

139Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 22:10

Debby

Debby
Senior spammer

Theneka schreef:Moe haha :p ma voor de rest alles goe Smile Me jou Debs?

Gaat goed hier, veel veranderingen de afgelopen 2 jaar (verandering van werk) maar gaat nu heel goed.
Geniet volop van het gezinsleventje.

140Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 22:18

Backslide

Backslide
Junior spammer

Het spijt me graaf, ik had zulke goede hoop voor onze toekomst... Embarassed

141Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 22:31

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Wauw, ziener en sjamaan aan elkaar gelinkt.
En vandaar het elkaar steunen..

Maar vind dit niet zo erg want geliefde willen samen winnen en ziener en sjamaan kunnen goed samen werken dus..

142Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 22:39

Miejster

Miejster
Senior spammer

Valt wel mee Debs, inderdaad long time no hear... en met jou?

143Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 22:43

Miejster

Miejster
Senior spammer

De ziener en sjamaan gaan voor Theneka, Theneka gaat voor Backslide. De ziener, Graafoto, zegt me fout te zijn met mijn stem op Debby.
Als ik de puzzel in mekaar laat vallen... Theneka kan bijna niet anders dan een slechte zijn!

144Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 23:03

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Wauw zeg, sjamaan en ziener geliefden. Ze waren eigenlijk een heel sterk duo dan.
Toch denk ik niet dat Theneka slecht is, want ze speelden tegen iedereen, zowel de goeden als de slechten. Waarschijnlijk is het goede kamp net iets in de meerderheid, dus wilden ze daar iemand van wegkrijgen waarvan ze zeker wisten dat het een goede was.
Ik weet ook uit andere bron dat Theneka een goede rol heeft.

Zelf heb ik mijn twijfels bij Miejster

145Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 23:08

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Geliefde willen samen overleven en dus kan Theneka een gevaar geweest zijn voor hun. Dat kan ook met een goede rol zijn. Maar ik heb al 2 of 3 dagen mijn twijfels bij Theneka (backslide of Theneka dacht ik) en zonder ziener kan ik moeilijk op andere bronnen vertrouwen. Dus blijf voor nu bij me gevoel.



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op ma 23 okt 2017, 12:29; in totaal 1 keer bewerkt

146Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie zo 22 okt 2017, 23:23

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Stefan003(spel) schreef:Geliefde willen samen overleven en dus kan Theneka een gevaar geweest zijn voor hun. Dat kan ook met een goede rol zijn. Maar ik heb al 2 of 3 dagen mijn twijfels bij [bTheneka[/b] (backslide of Theneka dacht ik) en zonder ziener kan ik moeilijk op andere bronnen vertrouwen. Dus blijf voor nu bij me gevoel.

Ik weet wel zeker dat Theneka een goede rol heeft nochtans.



Laatst aangepast door Dorien op ma 23 okt 2017, 16:48; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Gequote stem ontvet)

147Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 09:20

Debby

Debby
Senior spammer

Miejster is een twijfelgeval, Stefan is een twijfelgeval. (maar volgens mij wel goed)
Blijven er over Theneka, Tachonder en Den Bever.
Er waren in de nacht hiervoor geen doden dus ik denk Tachonder ook goed.
Blijven er nog twee over.

Ik stem op Den Bever



Laatst aangepast door Debby op ma 23 okt 2017, 21:14; in totaal 1 keer bewerkt

148Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 12:25

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Met hoeveel zijn we eigenlijk nog?

5?

149Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 12:43

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Als Theneka met Tachondar mee stemt op Miejster dan krijgen we weer een gelijkspel. (2 op Theneka en 2 op Miejster) Met gelijkspel winnen de goede niet maar de slechte wel door snachts door te moorden. Om dat niet te laten gebeuren ga ik de gok wagen en stem ik met Tachondar mee (en theneka dus ook lijkt mij)..

Op hoop van zegen.. Miejster

150Ronde #92: De reünie - Pagina 6 Empty Re: Ronde #92: De reünie ma 23 okt 2017, 14:37

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

miejster

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 10]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum