Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

#83 De ontruststokers van district Noord

+5
Tachondar
Den Bever
Backslide
Miejster
Hank1705
9 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Wil iedereen even kijken of hij/zij nog in de weerwolf/burger/medium blokken kan?

Spelleider: Hank

Graafoto
Den bever
Tachondar
Debby
Drwho
Dorien
Miejster
Backslide
Natjuh

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik kan niks meer zien

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Internet crasht steeds. Zal morgen alle rollen verdelen en een verhaaltje verzinnen.. hoop ik Wink
Morgenavond ben ik er niet ivm afsluiting van middelbare school met een barbecue (tenminste, hoop dat het afgesloten wordt Rolling Eyes ), en dat gaat waarschijnlijk wel laat worden.

Vanaf nu:
De moordloze nacht begint nu en loopt door tot woensdag 12 Juni, 22:00
De rollen zullen in deze moordloze nacht verdeeld worden en tevens genoeg gelegenheid krijgen deze te gebruiken, mits ze daartoe in staan zijn.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik kan sowieso nergens meer bij (: heb er weer zin in

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Lalalala Let's gooooo

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik zie ook geen blokken die er nog staan van een vorige ronde, dus dat lijkt me in orde. Misschien kun je net als Graafoto op je andere account gaan met rechten ^^

wat is het thema Onruststokers van district Noord eigenlijk?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik heb nog geen rol Smile hihi maar blokken zag ik zobizo al niet Smile

Backslide

Backslide
Junior spammer

Niemand heeft nog een rol geloof ik (:

Gast


Gast

Oh oké ik was al bang dat de mijne op m'n andere account lag te wachten ^^
Hallo allemaal!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Effe ter waarschuwing, ik heb nog steeds toegang tot alle blokken ...
Best eerst veranderen voor we van start gaan.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dat moet Hank dan maar doen vanaf zijn admin account

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oi, moet ik daar weer mee gaan puzzelen. scratch Als het me al lukt #83 De ontruststokers van district Noord 86336
En het thema komt bij stefan vandaan, ik heb 'm gewoon overgenomen en ga proberen het leuk in te vullen Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Als het goed is is het nu opgelost Graaf? Smile

Zal ik straks de rollen verdelen en een verhaaltje schrijven.
Door mijn toedoen hebben de mensen straks wel erg weinig tijd om hun rol te gebruiken, dus:
de moordloze nacht wordt verlengd tot donderdag 22:00

Alvast een waarschuwing: donderdagmiddag is de uitslag, en 's avonds is er een geslaagdenfeest. Of de uitslag nu positief of negatief is ga ik daar waarschijnlijk wel heen, dus zal er waarschijnlijk vrijdagochtend op zn vroegst weer zijn voor een verhaal/uitkomst.
De nacht eindigt om 22:00, en daarna mag er gewoon gestemd worden. (Meestal wordt er gewacht tot de spelleider zegt dat het dag is, maar dat zeg ik dan nu maar gewoon vooraf Razz)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahahahah heel veel plezier met je feestje!!! Geniet er van en drink niet teveel Smile Doe ik ook niet Smile BTW Vanaamd ben ik in Amsterdam bij een concert...

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen


De rollen zijn verdeeld. (Sorry voor de saaie, zelfde pm's, had geen zin om steeds iets nieuws te typen Embarassed) Laat aub even weten als je geen rol ontvangen hebt. Ik hoop dat iedereen nog actief is:| (zag dat bijv Debby niet meer online is geweest sinds ze zich heeft ingeschreven voor deze ronde)
Mogelijke rollen:
https://weerwolfenco.actieforum.com/t65-speluitleg-weerwolven-van-wakkerdam         

Zoals ik al zei, ben van plan er een bijzondere ronde van te maken, heb geprobeerd de rollen een beetje evenwichtig te verdelen, het kan in ieder geval alle kanten op.
Ik heb het een en ander aangepast bij sommige rollen, maar ik ga niet vertellen welke rollen dat zijn, ga er maar vanuit dat rollen waarbij het een aantal dagen duurt voor ze gebruikt kunnen worden nu direct bruikbaar zijn.


Verdere huiselijke mededelingen:
Verhaaltje komt later Embarassed

Graaf kan niet meer bij de blokken komen nu? Als dat zo is kan ik de blokken gaan invullen Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Al wekenlang was er iets geheimzinnigs aan de gang in het land. Mensen die hoge bestuursfuncties bekleden verdwenen soms bij bosjes en niemand die wist hoe het kwam. Niemand. Behalve ik. Ik, én de koning. Want ik had het al eerder meegemaakt, járen terug. Toen was ik nog jong en sterk, en nu? Nu zit ik de hele dag bij het haardvuur in een makkelijke stoel in een deken gestopt, om mijn oude gewrichten een beetje warm te houden. Ik zal je vertellen wat er aan de hand is, laat mij je mee nemen naar de tijd waarin de mijnbouw, de akkerbouw en de handarbeid nog de belangrijkste dingen waren in ons leven, toen de mannen nog op jacht gingen om vlees te krijgen. De tijd waarin ik onderdeel was van een groep reizigers die van dorp tot dorp trok. Ja, wij waren de voorlopers van het huidige theater. Maar! Het huidige theater is níet te vergelijken met wat wij toendertijd deden, want wij waren veel meer dan alleen amusement.. wij werkten in opdracht van de koning. Ook in die tijd verdwenen er soms zomaar mensen, en niemand die wist hoe het kwam. Wij moesten gaan uitzoeken hoe dat kwam.
Het verhaal dat ik je nu ga vertellen verslaat de gebeurtenissen van mijn reis op zoek naar antwoorden.. antwoorden die ik nu weet maar liever niet had geweten.
Ik neem je mee terug, terug naar de tijd van de onruststokers van district Noord.

We waren net vertrokken uit Wakkerdam, ik weet het nog goed. De koning had uit verschillende delen van het land zijn spionnen, belangrijke mensen waar ik een van was, opgeroepen om een zeer belangrijke opdracht uit te voeren. Hier en daar verdwenen er dorpshoofden of andere belangrijke personen en wij moesten uitzoeken hoe zij verdwenen en waar ze gebleven waren.
We begonnen de reis met zijn 10'en, uit elk district twee spionnen van de koning.
Uit district Noord: Graafoto en Den Bever, twee onverschrokken mannen die eruitzagen alsof ze een beer met blote handen konden verslaan.
Uit district Oost: Tachondar en Debby, beiden zo sluw als een vos, razend intelligent en bovendien bedreven in alles wat met visserij te maken heeft.
Uit district Zuid: DrWho en Djali, ogenschijnlijk zo simpel als een boer maar ó zo gevaarlijk in de sluipmoord..
Uit district West: Miejster en Backslide, meesters in de kunsten van het manipuleren, ze zouden een paard kunnen stelen van een boer en het zo om kunnen praten alsof de boer het paard van hun gestolen had.
Uit het Centrum: Natjuh en tenslotte ikzelf, je zou het misschien niet van mij verwachten maar Natjuh en ik waren beiden bijzonder goed in het onopvallend op de achtergrond verblijven, op welke locatie dan ook. Bijzonder nuttig bij het afluisteren van een bepaalde soort mensen..
Iedereen was daarnaast gewend om in de wildernis te verblijven en overleven.

Bij het vertrek uit Wakkerdam, hoofdstad van het land en bovendien liggend in het midden van het Centrum, was het al schemerig omdat het bespreken van de opdracht uren had geduurd. Het gezelschap besloot dus al gauw een paar honderd meter van de weg een kamp op te slaan voordat het volledig verduisterd was. Natjuh en Graafoto namen de eerste wacht, het rooster werd zo opgesteld dat iedereen 1× aan de beurt kwam en ze op weg konden zodra het eerste zonlicht verscheen.

Het is, zoals al gezegd, moordloze nacht tot donderdag 22:00, jullie mogen daarna van 22:01 tot vrijdag 22:00 jullie stem uitbrengen.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Mooi Hank! Ik kijk er naar uit! ^^
hehe, leuk dat ik net ook uit het district kom en bedreven ben in visserij Razz

En veel plezier Hank op je feestje en Natjuh bij het concert (had de tickets al gezien op facebook waarbij je langs de ring noord ofzo moest gaan xD )

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Verwacht er maar niet teveel van; dat doe ik ook niet:xD:
Ik laat morgen wel horen of ik geslaagd ben of niet Smile

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

nice, we zijn weer bezig

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ben er hoor.
Wachtte op bericht.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Helemaal top Smile

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

aaaah, het begint al aan te voelen zoals the good old times ^^
wat heb ik dit gemist

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah ik heb de ww ook wel gemist hoor naar een half jaar:)

Backslide

Backslide
Junior spammer

En ook ik heb precies hetzelfde.

Ik vraag me trouwens af of er regels zijn veranderd/bijgekomen?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik heb besloten geen rollen vrij te geven, maar ik kan wel zeggen dat sommige rollen enigzins zijn aangepast qua tijdsduur (tov speluitleg). Hierbij kun je denken aan een rol die pas na 5 nachten actief wordt, er zijn maar 9 spelers dus het moet wel bijzonder zijn als die 5e nacht er komt, de rol zou dan aangepast kunnen zijn naar de 3e nacht bijvoorbeeld Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum