Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #82 De (te) gekke ronde

+4
Tachondar
Telemachus (killer)
Miejster
graafoto
8 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

26Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde di 07 mei 2013, 23:10

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Blijkbaar zijn de stemmen gelijk en Hank en tachondar hun stemmen laat ik bij deze nog meetellen.
Als spelleider zijnde laat ik gelijke stemmen echter niet toe en dan stem ik op Maureen.
Miejster voelt zichzelf al stukken beter, hij was nog nooit zo draaierig geweest van een stukje cake maar ondanks dat hij misselijk was kon hij zich niet inhouden van het lachen.
"Kijk, ik heb in mijn broek gepoept Smile "
Maureen die bezocht zijn kamer betreed word dan ook pardoes onthaald door een klodder slappe kak recht in haar gezicht.
Enkele seconden later hebben de anderen ook het genot van een kak gevecht ontdekt en ze poepen* en gooien er op los.
(*De Nederlandse betekenis want in Vlaanderen betekend het nog iets leukers)
Buiten word het terug wat donkerder, de zon word weggestopt achter regenwolken en in de regen maakt de dag plaats voor de nacht.
Graafoto laat de geïnterneerden in rij naar de douches gaan nadat ze de kamer van Miejster en de recreatie ruimte opgepoetst hebben.
Maureen heeft als vrouw zijnde een apparte douche maar uit "veiligheidsoverweging" gaat Graafoto met haar mee.
(Jep, ik blijk een pervert te zijn in dit verhaal Razz )
Even later zijn ze allemaal fris gewassen en liggen ze in hun warme nestje, ook Maureen komt uit de douche gevolgd door Graafoto met een voldane glimlacht rond zijn lippen.
Hij heeft een koekje gevonden in Maureen haar haar en overhandigd die aan Hank voor hijzelf ook gaat slapen.
Doordat Maureen de meeste stemmen heeft is het haar toer voor de nachtwacht.


Het is nu Nacht tot 08/05 22u00

27Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 08 mei 2013, 01:10

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wat een vreemde ronde is dit...

28Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 08 mei 2013, 08:38

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Lol tach lol!
Ohhhhh een koekje!!!
Omnomnomnom

29Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 08 mei 2013, 09:40

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Daarom is het ook een gekke ronde, wees gerust, als alles duidelijk word zullen jullie het begrijpen.

30Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 08 mei 2013, 11:20

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

O_o
ALLEMAAL BEK DICHT EN SLAPEN!
(Zo... dat voelt goed.)
En ik doe niet meer mee aan die veiligheidsoverwegingen. Puh

31Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 08 mei 2013, 15:12

Miejster

Miejster
Senior spammer

Aha, nu ben ik hier terechtgekomen!

32Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 08 mei 2013, 21:45

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik zou toch bijna gaan denken dat ge van de zotten zijt!

33Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 08 mei 2013, 22:15

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

ZIJTE GE DOOF OF ZO?
IK ZEI KOP DICHT!
SNURKE

34Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 08 mei 2013, 22:27

Miejster

Miejster
Senior spammer

Waar ben ik nu weer terechtgekomen?

35Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 08 mei 2013, 22:35

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Maureen heeft haar werk goed gedaan, ze sliep zelf wel telkens in maar van zodra er een geluidje was schoot ze direct wakker en riep ze de bende terug tot orde.
Dat er ineens iemand al jankend door de hal liep en Boet aan probeerde te vallen had ze dus ook snel door.
"Bek dicht en terug in bed en slapen nu"
Het "wolfje" kroop dan maar terug in bed maar Boet had zo'n schrik opgelopen dat hij niet meer in staat was om normaal te functioneren.
Boet mag deze ronde niet stemmen of tips geven, al de rest heeft tijd tot morgen 22u00 om te stemmen, het is nu dag

36Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 08 mei 2013, 23:48

Miejster

Miejster
Senior spammer

huh? Maureen dan maar?

37Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde wo 08 mei 2013, 23:50

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

oef! dacht effe dat ik teveel horrorfilms gezien had, toen ik die volle maan gisterenavond zag en wat jeuk voelde opkomen. Paniek, werd ik een weerwolf??! affraid .... nu jah, niet dat dat zo erg zou zijn hoor xD zou het leven nog eens wat interessanter maken Razz beetje uitdagend misschien? Hmmm, ik zag het eigenlijk al helemaal zitten, begon er een beetje naar te verlangen en al eens na te denken wat ik als eerste zou doen. Een paar mensjes de stuipen op het lijf jagen? eens gaan knabbelen aan het been van iemand, mjammie? of hanky zijn koekjes pikken waar hij zo dol op is? of, of, of.....
Maar toen ik de eerste zonnestralen zag en nog niet veranderd was ik zeer teleurgesteld :'(: ik werd helemaal geen weerwolfje ofzo? hoe kon dat ook? was nooit niet gebeten door een, heb er zelf nooit een gezien :'(: heb blijkbaar alleen wat last van wat luizen
zou het dan toch maar iets zijn dat alleen in verhaaltjes voorkomt? Ondanks dat Boet bij hoog en laag blijft beweren dat hij gistrnavond door een harig gedrocht met klauwen en vlijmscherpe tanden achterna werd gezeten... nuja, dat is Boet maar e? zo gek als een achterdeur, moet je niet teveel geloven.
Eerst bewijs zien, dan pas geloven

voor nu stem ik dus op de gekste gek die in dit kot zot.... BOET

38Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 09 mei 2013, 02:32

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank

39Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 09 mei 2013, 09:37

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stem voor onze maestro zot: miejster!

40Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 09 mei 2013, 19:16

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

Tachondar HOU JE MOND NOU EENS!
O wacht. Het is al weer licht.
Hahaha grapje.
Maar waar is de smaragden stad nou?
Ik ben uit het hek gegaan, voorbij vriendschap, voorbij de boederijen. En toen paf. Is alles weg en ben ik hier o_0

41Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 09 mei 2013, 22:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Terug een gelijke stemming?
Ok, Tachondar heeft de meeste stemmen omdat ik dan maar op hem stem.
Graafoto komt weeral te laat binnen, nu had hij het exusses dat het avondmarkt was op Zelzate, tja zal wel ...
Hank heeft inmiddels koekjes gegeten die Maureen van Graafoto gestolen had en zat daarom braaf in een hoekje te knabbelen.
Killerboth gluurde door het met tralies beschermde raam naar de blinde muur op de binnentuin.
En Boet zat terug in zijn eigen wereldje, te praten met geesten die er niet zijn maar die hadden hem intussen overtuigd dat wolven niet bestaan.
Lichten uit, iedereen gaan slapen, het is nu nacht tot 10/05 22u00

42Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 09 mei 2013, 23:06

Miejster

Miejster
Senior spammer

Aha eindelijk nacht, dus mogen de burgers stemmen. Ik stem op Killerboth, Boet en Debby. Gekke ronde he!

43Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 09 mei 2013, 23:31

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Met weinig deelnemers moet je het iets anders aanpakken... ik denk dat het minstens even lang duurt als een gewone ronde zo :p

44Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde do 09 mei 2013, 23:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

what the hell, het is gelijk en dan laat de spelleider mij sterven? En vorige keer had Maureen eentje meer geloof ik en besloot je niemand te laten sterven? Kom op zeg, je kunt dan wel iets willen doen als een 'gekke ronde' maar ik kom hier nog altijd om weerwolven van wakkerdam te spelen, niet iets totaal anders...

45Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde vr 10 mei 2013, 01:01

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Eughhh, je bent niet dood tach !!!

46Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde vr 10 mei 2013, 16:21

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

:Smile
Let eens op tach.

47Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde vr 10 mei 2013, 22:44

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

vraagje.... hoe en wanneer gaat deze ronde eigenlijk eindigen?
of mag ik zelf zo'n verhaaltje schrijven in de zin van:
ik zag hanky daar lopen met een lekker koekje. Omdat het eten hier op niks trekt en ik dus honger had, sprinte ik naar hem em vroeg hem om dat zo overheerlijke koekje te dele. Maar hank, met zijn obsessie voor lekkere cookies weigerde dit en daarom heb ik hem, uitzinnig van honger, een duwtje van het dak gegeven om hem naar beneden te helpen xD.... *mjam* een koekje voor mij alleen Razz

48Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde vr 10 mei 2013, 23:24

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Omdat we met te weinig deelnemers zaten had ik een systeem uitgedacht waardoor de ronde toch een redelijke normale lengte zouden hebben.
Nu heb ik al enkele malen gehoord van enkele spelers dat ze deze ronde te gek vinden, maar dan negatief ...
Nu is de vraag, gaan we door op deze manier tot alles op zijn plaats valt of maak ik er vanaf nu een gewone ronde van?
Alles is eventueel makkelijk aan te passen naar een gewone ronde.
Het is dus nu tussen dag en nacht en jullie kunnen jullie beslissing doorgeven tot 11/05 22u00.

doorgaan zoals we bezig zijn of de oude manier?

49Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde vr 10 mei 2013, 23:36

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik verkies nog altijd weerwolven, maar we zijn idd met weinig

50Ronde #82 De (te) gekke ronde - Pagina 2 Empty Re: Ronde #82 De (te) gekke ronde za 11 mei 2013, 08:53

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het maakt mij niet uit, vindt dit ook wel leuk voor een keer.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum