Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #72 : So You Think You Can Dance

+9
twannie4
Moustache
Hank1705
Maestro
Miejster
Kauna
Tachondar
graafoto
Debby
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

Gast


Gast

Nu afwachten of we daar goed aan gedaan hebben dus

Debby

Debby
Senior spammer

Vanavond bekijk ik alles even rustig.

Het is eigenlijk geen goede tijd voor mij om het spel te leiden,maargoed ik was de eerstvolgende op de lijst,dus ik moest wel.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Monkeylord

Debby

Debby
Senior spammer

Ik word helemaal gek.
Mensen die weggaan en stemmen van te voren opgeven.
Iedereen gaat gewoon door en nu weet ik niet meer wat er allemaal wordt gedaan.
Ik wacht even op antwoord en dan hoop ik verder te kunnen.

Debby

Debby
Senior spammer

Monkeylord en Den Bever zijn dood.

Monkeylord was Leugenwolf.
Den Bever was Apostaat.
Twannie is dood door inactiviteit en was de Ketter

Het is nu weer nacht.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Zo een kleine veldslag.

Miejster

Miejster
Senior spammer

En een mooie veldslag... Geconverteerde wolfje, het net sluit zich en ik hoop je morgen te kunnen ontmaskeren.

Gast


Gast

wat een bloedbad xD maar wel een goeie inderdaad, slechtje tot de 3e

Debby

Debby
Senior spammer

Vannacht heeft Kauna niet overleeft.

Kauna was de beschermengel.

Het is weer dag tot morgenavond 22:00

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

struikelt en gooit een emmer water over djali.sorry dorien, ik ben zo onhandig Embarassed

Debby

Debby
Senior spammer

De Priester gooit zijn drankje over Djali heen..........................Djalie begint te sissen en te roken.

Djali was de schaapswolf,die de gedaante van wijze burger had aangenomen.

Bij deze hebben jullie de laatste wolf te pakken,burgers.
Gefeliciteerd.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yes, het kon bijna niet anders meer... Via privéberichten hadden ik het plan om Kauna en DrWho te confronteren. Kauna gaf me echter de mogelijkheid van de schaapswolf en daarmee wisten we dat het of Djali of DrWho was. De anderen waren zeker nog burger. Dus vroeg ik DrWho om het wijwater over Djali te gieten. Deed hij dit niet, dan wisten we dat hij de schaapswolf was, deed hij dit wel dan hebben we gewonnen!

Kauna

Kauna
Junior spammer

Gezien hoe er gestemd werd, de rollen die aanwezig waren en de reacties die Djali gaf was het voor mij vrijwel duidelijk dat zij de schaapswolf was. Ze had wel met die suggestie gekomen als ze onschuldig was geweest Twisted Evil Dus deden wij nog maar wat onnozel mee door te beweren dat we Debby haar reactie af wilden wachten.
En gelukkig bestaan er dan nog privéberichten want iedereen zat inmiddels in het burgerblok Very Happy

@ww: hoe vaak hebben jullie geprobeerd mij te doden?

Gast


Gast

slechts 1x Kauna.
De weerwolven waren zeer inactief deze ronde en ik was daar mede schuldig aan.
En ik was al vrij hard door de mand gevallen doordat ik als zogenaamd wijze burger had gezegd dat 3 slechtjes inzaten, er 3 slechtjes uit waren en we nog speelden. Gefeliciteerd burgers!

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik had pas door wat er gaande was toen ik eenmaal int burgerblok zat. Nadat ik alles had doorgenomen kon het qua rollen alleen kauna of dorien zijn en de info van dorien was fout. Daarna was het simpel

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dan waren de ww zeker heel inactief. Gelukje voor de burgers maar jammer voor het spel.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wel jammer dat Twannie voor de 2e maal uit een spel gegooid word door inactiviteit.
En Monkey heeft mij gezegd waarom ik opgegeten werd... Jullie denken toch niet echt dat ik over de schouder van mijn zoon zat mee te gluren om te zien welke rol hij had, in de eerste rondes dat Woogle speelde wist ik haar rol ook telkens omdat ze mij toen om hulp vroeg maar die info heb ik nooit misbruikt.
Het spel moet plezant blijven voor iedereen dus vals spelen doe ik niet aan mee.

Miejster

Miejster
Senior spammer

graafoto schreef:Wel jammer dat Twannie voor de 2e maal uit een spel gegooid word door inactiviteit.
En Monkey heeft mij gezegd waarom ik opgegeten werd... Jullie denken toch niet echt dat ik over de schouder van mijn zoon zat mee te gluren om te zien welke rol hij had, in de eerste rondes dat Woogle speelde wist ik haar rol ook telkens omdat ze mij toen om hulp vroeg maar die info heb ik nooit misbruikt.
Het spel moet plezant blijven voor iedereen dus vals spelen doe ik niet aan mee.
Ik had je kunnen redden, maar in een burgerblok met ziener, beschermengel en heks wou ik liever die rollen beschermen.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Was ook niet nodig Miejster, ik had geen info van de doden doorgekregen en wist dus zelf ook niks

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

joepie gewonnen, maar goed dat ik een sterk burgerblok had gemaakt :p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum