Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #71 Hans & Dorien en de zeven dwergen met de rode schoentjes

+11
MonkeyLord
Cchanell_
hans
Miejster
Kauna
Doctor
Plop
Hank1705
Tachondar
Den Bever
graafoto
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

Gast


Gast

mag dat dan wel met een y Bas

Plop


Aankomend spammer

Ik typ nu even met de iphone dus een kort verhaaltje...

Chanel heeft een goed idee, in de Efteling is er een Ravelijnshow waar paarden in meespelen, als ze bij die paarden kunnen geraken dan kunnen ze op die paarden wegvluchten.
Daarvoor moeten ze langs Villa Volta passeren, alle gangen zijn afgesloten en de enige route is door de Villa.
Alleen een persoon met een zuiver hart kan de vloek doorbreken.
Ze besluiten Tachondar binnen te sturen want er bestaat toch niemand met een zuiverder hart dan Tachondar? ( tja, Graafoto doet niet mee hé Smile )
Eens hij een voet binnen zet horen ze een gil en nog geen seconde later gaat er boven een raam open en vliegt het stoffelijk overschot van Tachondar uit het raam, op de grond.

Tachondar was conversiewolf
Ik tel straks nog even de kanaries na maar ik heb het gevoel dat er nog uit zullen vliegen Sad

Het is nu nacht tot 09/10 - 22u00

Plop


Aankomend spammer

Even de gele kanaries nageteld, Chanel heeft er 2 dus de gewone wolf vliegt er ook uit

Gast


Gast

nou dat ruimt lekker op dan... maar nog wel een wolf over dus?
(broer en zus weerwolf, leuk gezin daar ^^)

ik zie de kansen opeens aanzienlijk keren voor de burgers!

Miejster

Miejster
Senior spammer

Voila, deze was duidelijk en meeval dat er onmiddellijk 2 uitgaan. Maar wie o wie is dat geconverteerde wolfje? We kunnen misschien die gele kanaries geven aan dat overblijvende wolfje zodat die ons met rust laat?

De burgertjes maken plots weer veel kans!

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

en dan maar doen alsof hij zo goed is

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

dat noemt men schijnheilig Very Happy
uh wacht even, was ik zelf ook zo? scratch

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hea, mijn redeneringen waren anders wel logisch, en ik heb nooit gezegd dat ik niet slecht was Razz

Gast


Gast

je hebt alleen keihard geroepen dat miejster het was.... heel gek maar op de één of andere manier heb ik nu het gevoel dat ik miejster kan vertrouwen Razz

Miejster

Miejster
Senior spammer

Djali schreef:je hebt alleen keihard geroepen dat miejster het was... heel gek maar op de één of andere manier heb ik nu het gevoel dat ik miejster kan vertrouwen Razz
Echt? Smile

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Nee Wink hallo allemaal

Plop


Aankomend spammer

Daar ga ik niet door hoor , zij Djali , er is nog een andere weg zij drwho opgelucht langs de droomvlucht ! Monkeylord was heel opgewekt en rende al opweg naar de droomvlucht ze gingen zitten in de karretjes en ondanks al die doden waren ze blij , blij dat ze eindelijk in iets veilig zaten , altans dat dachten ze , de karretjes gaan door djali en miejster eerst , in het volgend karretje monkeylord en hans , en in het laatste karretje drwho .
Ze gingen naar binnen en in de eerste ruimte was er niks aan de hand , in de tweede ruimte ander verhaal ... De engeltjes hadden enorme klauwen en tanden tot uit hun mond , de trollen waren zeker 2 keer zo groot als een mens en hadden een baseballknuppel met allemaal geroeste naalden en spijkers door , oh my god ! Riep hans , ssst wees stil ! Zij djali , dan zien ze ons mischien niet !! De karretjes gingen langzaam voorbij tot het laatste karretje , die bleef hangen , drwo was bang en riep Ik wil nog niet sterven ! Ik wil leven !! En sprong woedend maar zelfzeker uit het karretje . En zo kwam hij aan zijn einde

DrWho was cupido/grafrover en had de rol ziener overgenomen

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Het is nu dag tot 10 okt 2012 , 22 uur

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

niet cool, ik had net zoveel leuke rollen

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem op Monkeylord

Gast


Gast

da's dan weer een beetje zuur na zo'n 'productieve' dag.. :s

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaay naar monkeylord[b]

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Ik stem op hans

Gast


Gast

wow iedereen is weer lekker zeker van z'n zaak hier..

Monkeylord dan maar op hoop van zegen

120Ronde #71 Hans & Dorien en de zeven dwergen met de rode schoentjes - Pagina 5 Empty Eind verhaal wo 10 okt 2012, 22:02

Plop


Aankomend spammer

Dorien had alles goed geregeld, een mooi feest in de Efteling om haar verloving aan te kondigen en om haar verloofde eens de stuipen op het lijf te jagen.
Haar verloofde Miejster stond al met knikkende knieën aan de ingang van Ravelijn.
Het was dan ook Miejster zijn eigen schuld, hij had altijd gezegd dat hij nergens bang voor was maar nu stond hij daar als een bang schoolmeisje met Dorien aan zijn arm die hem ondersteunde.
Iedereen had op voorhand een script gekregen en iedereen wist wat er van hem verwacht werd, zo ook MonkeyLord die het volgende slachtoffer moest spelen en daarin had Hans ook een belangrijke hoofdrol.
Uit de poorten van Ravelijn kwam een prachtig zwart paard naar buiten gereden met op z'n rug een ridder in het zwart die met een vlammend zwaard naar hen toe rijd.
Hans neemt vliegensvlug de kruisboog die natuurlijk net aan de muur in zijn buurt aanwezig was en schoot deze in de richting van de ridder maar mist die op een haar na en de pijl ploft in de borst van MonkeyLord.
Dorien, Miesjter en Hans vluchten naar het midden van het plein waar het Ravenlijn theater opgesteld staat en eens ze daar toegekomen zijn schieten al de lichten aan, kanonnen schieten confetti in de lucht en achter hen ontvouwd zich een spandoek waar op geschreven staan.

Proficiat met jullie verloving Dorien en Miejster

In de tribune zitten al hun vrienden waarvan ze dachten dat die gestorven waren allemaal levend en wel, en Dorien en Miejster kregen een hartverwarmend applaus.

Obers komen al aanzetten met schalen vol met champagne en de hapjes waren ook al in aantocht.
Dit was het beste maar ook meest angstaanjagende feestje die Miejster ooit gekregen had.


Proficiat aan het koppel jullie zijn gewonnen.

De gedode MonkeyLord was de Heks.
Hans zijn rol was Ketter
Miejster was beschermengel
Dorien was Jager maar is later geconverteerd in een wolfje.

Miejster en Dorien waren gekoppeld door DrWho dus ook hijzelf mag meedoen in de feestvreugde.

Dit was het voor deze ronde, op naar #72

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Deelnemer Rol(len)
Den Bever Ziener
DrWho Cupido / Grafrover / Ziener
Dorien Jager
Miejster Beschermengel
Chanel Wolf
Hank Leugenwolf
Hans Keter
Kauna Priester
MonkeyLord Heks
Tachondar Conversiewolf
Twannie Weerhamster




Wat is er intussen allemaal gebeurd?

Nacht 1
De conversiewolf heeft Dorien gekozen als conversieslachtoffer.
Cupido heeft Dorien en Miejster aan elkaar gekoppeld.
Den Bever ziet Dorien


Dag 1
De leugenwolf veranderd zijn stem in Den Bever
Den Bever word er uit gestemd als ziener

Nacht 2
Miejster beschermd Dorien
DrWho neemt de rol Ziener over van Den Bever en ziet Dorien.
Kauna word opgegeten en was de priester.

Dag 2
Dorien laat weten dat ze gekoppeld is met Miejster in het burgerblok en deze word ook uitgenodigd.
Twannie word er massaal uitgestemd, ze was de Weerhamster.

Nacht 3
Miejster beschermd zichzelf
De wolven geven DrWho op als lunch.
De Ziener ziet Hank
MonkeyLord red als heks zijnde DrWho en zet zijn dodendrankje in op Hank.
Monkeylord neemt contact op met DrWho om hem van de redding op de hoogte te stellen en word in het burgerblok uitgenodigd.
In het burgerblok zitten momenteel 4 burgers.

Dag 3
Dorien veranderd in een weerwolf en word in het wolvenblok toegevoegd.
Ze besluit om vormen van een burgerblok en haar relatie geheim te houden en hoopt zo op een koppel overwinning.
MonkeyLord vertrekt op schoolreis maar niet zonder de aanzet te geven door een stem op Tachondar te zetten.
Tachondar word er uitgespeeld en hij was de conversiewolf, Chanel volgt al snel met 2 kanaries in haar zak en ze was wolfje

Nacht 4
Dorien stemt op DrWho, volgens haar de enige die haar sluwe plan nog zou kunnen verhinderen.

Dag 4
MonkeyLord word er uit gestemd.

Het koppel is gewonnen.



Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

wat ik nog even wil weten, wist de ziener mijn rol vóór het drankje werd ingezet of was het een wilde gok?

proficiat miejster & do! cheers

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het was een wilde gok, Monkey zat nog niet in het burgerblok als hij zijn drankje inzette.
Hij dacht dat hij er wel snel uitgestemd ging worden en heeft daarom die gok genomen.

Goede gok dus hé

Gast


Gast

yihaaaaaaaaaaa cheers
Dorien je bent jager!
Dorien je bent gekoppeld!
Dorien je bent nu weerwolf!
Het was wel dikke pret en continu tactiek veranderen deze ronde. Jammer dat Chanell eruit vloog, dit hielp de geliefden een aardig eind op weg.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow wat ben ik blij om als geliefden te winnen. Das volgend mij de mooiste overwinning dat er is. En zeker samen met onze opperweerwolfster Do! Thx darling!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum