Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #68 Point off return

+6
Natjuh89
Hank1705
Miejster
Kauna
Tachondar
graafoto
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 21:00

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Miejster schreef:
wooglepuff schreef:Hha eela niet zo streng he Wink ik sport in tegenstelling tot men pa en daar word je nu eenmaal moe van
Welke sport doe je?
Ik rij paard , oefenen voor volgend jaar barrelrace met men eigen paard : https://www.youtube.com/watch?v=CTLSvNcssXQ&feature=related
dit is een goed voorbeeld van een barrelrace ,het ziet er simpeler uit dan het is

27Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 21:01

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

en ik stem mee op dr who

28Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 21:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik vind het helemaal niet simpel lijken woogle

mijn zus heeft ondertussen al vijf jaar een paard, maar heb nog nooit van barrelracen gehoord

29Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 21:12

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

wauw mensen gaan plots op mij stemmen

Den Bever schreef:DrWho dan maar... er zit me ergens iets dwars aan m + hij zou moeten leren voor zijn examens XD

en zonder gefundeerde reden en meteen iemand die volgt. Sorry hoor maar ik verander mijn stem naar Den bever. Hij vertelde me immers via msn dat ik er aan moest ook al wist ie welke rol ik heb en dat ie wist dat ik niet slecht ben. Dat kan alleen een teken zijn van wolfachtige trekjes.

30Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 21:44

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

mij maak je hier niet verdacht mee vriend... dat tegenwerpen daarentegen. als ik wist dat je echt goed was zou ik je gewoon hebben laten leven hoor... aangezien het resoluut doden van een goede me als burger nodeloos verdacht zou maken

31Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 21:48

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

maar het kan ook een powerplay zijn. Met hoeveel zijn jullie slechtjes? 3? wel dood mij nu, dan vannacht een andere burger en dan zijn jullie morgen met 3 tegen 3.

32Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 21:54

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

*zucht* beste burgers... ik hoop dat jullie me geloven! drwho is een risico dat best zo snel mogelijk verwijderd kan worden. en zelf ben ik te lomp voor een powerplay :-D

33Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 22:00

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Verhaaltje volgt nog maar volgens de telling is DrWho het die het eerste gelyncht word.
DrWho was Cupido met als 2e rol die van Grafrover
O, bijna vergeten melden het is nu nacht tot 28/08-22u00



Laatst aangepast door graafoto op ma 27 aug 2012, 00:28; in totaal 1 keer bewerkt

34Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 22:08

Kauna

Kauna
Junior spammer

Nou, zo'n slechte burger was het ook weer niet dus het maakt Den Bever redelijk verdacht. Er zit dus in elk geval een leuk stelletje in, dat is dan weer wel goed om te weten. Er is me nog wat opgevallen maar dat kijk ik nog even aan.
@Tachondar: ga je er een gewoonte van maken om op mij te stemmen de eerste dag? Dan doe ik dat op jou dan hoef ik daar niet meer over na te denken Ronde #68 Point off return - Pagina 2 829688

35Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 22:11

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

je moet eens denken welk voordeel de wolfjes hadden gehaald als er vandaag eentje was gestorven, kauna!

36Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 22:23

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat valt nog te bezien. Als ik de beschrijving lees kan die rol alleen maar in de 3e en 4e nacht gebruikt worden. Dit is de eerste dag. Maar die beschrijving spreekt zichzelf een beetje tegen want het gaat om een gelynched persoon en dat kan alleen maar overdag. Dus misschien moet die rol eerst nog wat duidelijker worden.
Daarnaast gaat er de eerste dag NOOIT een weerwolf uit.

37Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 22:32

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Tachondar schreef:ik vind het helemaal niet simpel lijken woogle

mijn zus heeft ondertussen al vijf jaar een paard, maar heb nog nooit van barrelracen gehoord
Veel mensen hebben daar nog niks van gehoord hoor , het is ook de rijstijl dat je rijd he , je zus rijd waschijnlijk engels , dan zal je wel gehoord hebben van dressuur wedstrijden en jumpings enzo , ik rij western , dan kom je met heel andere zaken in aanmerking :p

38Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 22:35

Miejster

Miejster
Senior spammer

wooglepuff schreef:
Miejster schreef:
wooglepuff schreef:Hha eela niet zo streng he Wink ik sport in tegenstelling tot men pa en daar word je nu eenmaal moe van
Welke sport doe je?
Ik rij paard , oefenen voor volgend jaar barrelrace met men eigen paard : https://www.youtube.com/watch?v=CTLSvNcssXQ&feature=related
dit is een goed voorbeeld van een barrelrace ,het ziet er simpeler uit dan het is
Amai, dat zier er heftig uit, zulke korte bochten dat dat dier moet kunnen maken, snel optrekken en meteen de juiste richting uit naar de volgende barrel... inderdaad, dit kende ik niet. Lijkt me enorm zwaar voor ruiter en dier

39Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 23:01

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Kauna schreef:Dat valt nog te bezien. Als ik de beschrijving lees kan die rol alleen maar in de 3e en 4e nacht gebruikt worden. Dit is de eerste dag. Maar die beschrijving spreekt zichzelf een beetje tegen want het gaat om een gelynched persoon en dat kan alleen maar overdag. Dus misschien moet die rol eerst nog wat duidelijker worden.
Daarnaast gaat er de eerste dag NOOIT een weerwolf uit.

check een paar rondes terug maar eens Very Happy toen hadden we meteen een wolf ^^

40Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 23:10

Debby

Debby
Senior spammer

Verdorie,te laat voor deze ronde.

41Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return zo 26 aug 2012, 23:52

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

@ woogle: ja dressuurrijden enzo is hier meer van toepassing ja ^^

@ kauna: ik heb er al een gewoonte van gemaakt xD
vind het best fijn om je als vast persoon te hebben, en meestal ben jij ook dan elke ronde een persoon
waarbij ik me vragen stel :p

42Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return ma 27 aug 2012, 00:31

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

De rol van grafrover had ik een klein beetje aangepast.
Hij mocht al vanaf nacht 1 de rol van de gelynchte persoon overnemen.
In de vorige ronde heb ik die rol ook aan cupido geschonken.
Cupido heeft 1 nogal stomme actie (vind ikzelf) en dan is de actie afgelopen voor die persoon.
Maar DrWho kon dus nog zowel goed of slecht worden.
@Debby, als je wilt schrijf ik je er nog wel bij hoor, hoe meer ziel...
Als de anderen akkoord zijn?

43Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return ma 27 aug 2012, 01:34

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

voor mij mag het best, als dat er nog in lukt

44Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return ma 27 aug 2012, 08:53

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Vind het wel beetje zuur voor Doc als Debby nu opeens mag instromen nadat Doc dood is.
Niets tegen Debby hoor, ben blij dat ze er weer is, maar ik zou het een beetje scheef vinden.
Ik stem neutraal dus Razz

45Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return ma 27 aug 2012, 09:34

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat vind ik ook, we zijn niet met heel veel spelers dus zolang duurt dit rondje niet.
@den bever: ik kan me dat niet herinneren maar dat zal de leeftijd wel zijn Crying or Very sad maar dan is het misschien niet nooit maar 1 op de 68. Wat niet wil zeggen dat jij echt slecht bent.

46Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return ma 27 aug 2012, 22:00

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

DrWho werd er uit gestemd door de kandidaten.
Dat hij een kans maakte om uitgesloten te worden uit de groep had hij niet verwacht.
Laten we een spelletje weerwolven spelen terwijl we hier toch zitten hadden ze gezegd, maar dat hij als eerste het huis zou moeten verlaten had hij niet gedacht.
Stilletjes sloot hij de deur terwijl hij nog een laatste maal achetr hem keek, voor DrWho was zijn avontuur over.

De andere kandidaten speelden nog even verder, ze sloten hun ogen omdat het nacht werd in het spel.
Iedereen speelde zijn rol, de ziener ziet diegene die hij wilt zien.
De wolven duiden hun slachtoffer aan.
Graafoto die spelleider is begint ineens luidkeels te schreeuwen, de anderen springen recht en zien Kauna die aan het plafond van het huis hangt, in de houding is duidelijk te zien dat hij dood is en het moet plotsklaps gebeurd zijn.
Graafoto had even met zijn ogen geknipperd, zolang had de moordenaar maar nodig gehad om Kauna te vermoorden en op te hangen aan het plafond.
De moordenaar is zo snel als het knipperen van je ogen.
Iedereen probeert te vluchten maar alle ramen en deuren zijn afgesloten, ontsnappen is onmogelijk.
Woogle stapt naar de speeltafel en bekijkt de speelkaart van Kauna, ineens begint ze te kwijlen en te schuimbekken.
De speelkaart valt op de vloer en nu zien ze allemaal dat Kauna de Groenteboer was en Woogle bloed dood van binnen uit, ze laat haar eigen kaart vallen terwijl ze haar laatste adem al gorgelend uitzucht.
Woogle was de gewone wolf.

Kauna dus groentenboer
Woogle was gewone wolf.

De dag duurt tot 28/08-22u00

47Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return ma 27 aug 2012, 22:30

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hehe Graaf, perfect gepost om 22u!

Goed gewerkt groenteboer, een wolf eruit. En dan nog een Wooglewolf... Razz

Als ik alles wat moet geloven wat er in de vorige ronde is gestemd, zou ik op Den Bever moeten stemmen. Of het moet zijn dat er nog een wending komt?

48Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return ma 27 aug 2012, 22:31

Kauna

Kauna
Junior spammer

Zo, opzet geslaagd!
En echt waar, de laatste keer dat ik keek was ik nog een 'zij'!

49Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return ma 27 aug 2012, 23:10

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

leuk, wolfje eruit ^^

maar te vaak wordt de laatste tijd de groenteboer een gewone burger

50Ronde #68 Point off return - Pagina 2 Empty Re: Ronde #68 Point off return di 28 aug 2012, 10:22

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

scratch Zal wel aan mij liggen dat ik op vakantie ben geweest enzo.. maar hoe vaak is er dan sprake van geweest dat er een groenteboer vroeg werd geluncht?
Zover ik me kan herinneren is dit in ieder geval de eerste keer sinds lange tijd namelijk Razz

Ik stem op Miejster, om verschillende redenen.
1. Kauna stemde op Miejster, en Kauna bleek een goedje. (Direct 's nachts eruit gewerkt?)
2. Den Bever benoemde DrWho als " een risico dat best zo snel mogelijk verwijderd kan worden." Gezien zijn rol zat er een kern van waarheid in.
3. Miejster was de eerste die op DrWho stemde, Den Bever de 2e

DrWho bleek een goede met een risicovolle bijrol om het maar zo te zeggen, en als je dan zo kort na het begin van de dag direct opent op Den Bever met bovenstaande feiten..
Ik wil nu overigens niet beweren dat Den Bever absoluut een goede rol heeft, in feite weet ik geen rol buiten die van mij, maar ik heb het idee dat Miejster eerder slecht is dan Den Bever, dus vandaar dat ik hier op Miejster stem ipv op Den Bever.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum