Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #67: De uitbraak. (A Real Zombie Tail)

+6
Den Bever
Kauna
Natjuh89
Debby
Tachondar
graafoto
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ja dat klopt dat is zo:)

Maar denk dat je daar iets te laat mee bent Smile

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Den Bever schreef:euhm

mag ik even iets opmerken... aangezien ik de burgemeester was, zou ik toch die rol kunnen overdragen aan iemand die ik wil, waardoor nu het gelijkspel in het voordeel van de wolven zou uitdraaien?
Dat klopt maar je hebt nog niet je functies overgedragen, kan je alsnog doen maar dat telt natuurlijk niet meer voor de vorige stemming.
+ de wolven zijn nu bezig met hun eindzet... volgens hen Rolling Eyes

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Volledig uitgerust worden de 4 wakker in hun cel.
Wat ze horen is complete stilte, geen gegrom geen geluid van vuilnisbakken die omvergelopen worden, geen rinkelend glas.
Eens uit hun cel en in de entree van het politiekantoor zien ze dat er buiten niks te zien is, alles is kompleet donker en er is nergens nog een zombie te bekennen.
Volledig bepakt met wapens en zaklampen sluipen ze naar het huis van DenBever.
Onderweg zien ze allemaal lichamen liggen, kompleet in stukken gescheurd door de zombies.
Het paard van Woogle is ook al uit het gemeentehuis kunnen ontsnappen en loopt te grazen in het grasveld.
De achterdeur van Den Bever zijn huis is zoals altijd open, dus het duurt dan ook niet lang voor ze binnen zijn en het apparaat die al deze ellende veroorzaakt heeft te pakken krijgen.
Ze zien dat het apparaat niet volledig aangezet is, de draaiknop staat op 5 terwijl 10 het maximum is.
Kauna en Hank zijn benieuwd wat er gebeurd als je de draaiknop volledig op 10 zet.
Miejster wil het apparaat direct vernietigen maar Kauna en Hank versperren hem de doorgang en slaan hem neer.
Eens hij daar ligt beginnen ze aan hem te knabbelen.
Met zijn laatste krachten neemt Miejster zijn tweeloop en vuurt deze op Kauna en Hank af.
Ze zijn meteen dood.
Tachondar blijft verbaasd over.
Hij neemt het toestel met de opschrift Project La Luna en draait aan de knop.

Nu deze op 10 staat valt de nacht effectief voor altijd over wakkerdam, ieder weerwolf veranderd meteen in een bloeddorstig monster, zo ook Tachondar.
Hij gaat nu op zoek naar zijn eerste slachtoffer en hij had die daarnet nog zien grazen in het grasveld nabij het gemeentehuis.

Kauna was Conversiewolf
Hank Apostaat
Miesjter Jager
Tachondar Weerhamster/ secretaris die tijdens de eerste nacht gebeten is en geconverteerd is na de derde nacht.

De weerwolven hebben gewonnen maar als ik eerlijk ben had ik de fout gemaakt door er iets te veel slechte rollen in te stoppen.
Ik had gehoopt dat Debby als grafrover een goede rol zou kunnen bemachtigen maar jammer genoeg heeft ze daarvoor niet echt de kans gehad.

Op naar de volgende ronde?

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het duurde nog erg lang doordat er steeds net op het laatste moment een slechte uitging en we niet zeker waren van een overwinning. Want we wisten dat Miejster de superjager was.
Snel maar weer een nieuwe beginnen met een iets betere verhouding.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hoera ^^

Miejster

Miejster
Senior spammer

Aw, net niet... xD

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Gegokt en verloren Miejster Ronde #67: De uitbraak. (A Real Zombie Tail) - Pagina 5 86336
De reden dat we het zo lang uitstelden was dat we nog niet zeker van onze zaak waren Smile

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Graaf waarom was mijn rol eigelijks afgeschermd???

Kauna

Kauna
Junior spammer

Hij vergiste zich in de rol van de apostaat. Die schermt dus wel af voor de beschermengel maar verhult niet de rol van de dode. Dat werd dus later recht gezet.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ooooo hahahahahah Razz dankje wel kauna:)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum