Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh!

+7
Kauna
v8power
Natjuh89
graafoto
Debby
Miejster
Tachondar
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

76Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 31 jul 2012, 18:31

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

wtf natjuh xd iedereen weet dat den bever goed is dus ik stem op jou

77Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 31 jul 2012, 18:53

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

LoL, Je hebt het mij nog nooit zo gemakkelijk gemaakt om te stemmen Natjuh.
En ik twijfelde dan nog of je al dan niet ...
Ik ga maar niet alles verklappen zeker Rolling Eyes

78Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 31 jul 2012, 19:00

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Natjuh

79Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 31 jul 2012, 21:43

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

'Natjuh, kapitein van de Harpoenpiraten, mag naar voren treden.'
Kapitein Natjuh trad naar voren en kreeg de strop rond haar keel. Onlangs had ze een schip van Nederland vol kostbare goederen geroofd. Helaas was die net ietsje te sterk uitgerust geweest en was ze overwonnen. Het luik onder haar voeten schoof weg en ze viel erdoor. Er klonk een afschuwelijk gekraak, wat betekende dat haar nek was gebroken.
'Geëlimineerd,' dacht de notulist hardop.

Einde van dag 3. Natjuh was een wolf.
Nacht 4 gaat in tot morgenavond 22.00 uur.

80Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 31 jul 2012, 21:44

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik ben er maar ietsje eerder mee, heb niet veel tijd vanavond, vandaar ook het korte verhaaltje. Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 953470

81Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 31 jul 2012, 23:19

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Veel sterkte met jullie hond v8 en natjuh Sad

82Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! di 31 jul 2012, 23:32

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik zag het ook net op Facebook :/

innige deelneming Nathalie en Jacqueline

83Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 01 aug 2012, 00:38

v8power

v8power
Spammer i.o.

dank jullie wel

84Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 01 aug 2012, 13:34

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ben er weer Smile

Later maar even bijlezen ;-)

85Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 01 aug 2012, 15:40

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

welkom terug hank :p

86Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 01 aug 2012, 23:19

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

VERDOMME
ik was al een uur aan het schrijven voor een goed verhaaltje en drukte per ongeluk op delete --'

het is onmogelijk om datgene wat je gemaakt hebt, exact hetzelfde te maken, dus daarom kan ik het nu ook niet helemaal herschrijven Sad
DrWho werd piratenjager en joeg op Den Bever vanwege zijn hoge prijs op zijn hoofd. Hij was de eerste stuurman geweest van de albekende waarzeggerskapitein. Woogle had DrWho naar Den Bever laten gaan, omdat door het verraad van DrWho haar moeder in Jamestown had gestorven toen die werd vernietigd.
Graafoto hoorde het plan van zijn dochter Woogle en volgde Den Bever. Voor de kust van Atlantis kwamen alle schepen terecht en de Wolfpiraat doodde DrWho toen deze net een mes naar Den Bever smeet. Ze stierven beiden. Daarna ging De Wolfpiraat naar Woogle, maar woogle's schip werd neit vernietigd. Graafoto zag daarom dat Woogle, zijn dochter, het kwade pad was opgegaan met de wolfpiraat zoals Miejster. Zodoende kwamen vader en dochter tegenover elkaar. Het was onmogelijk voor Graafoto om de zeer sterke bemanning van Woogle te verslaan, dus verloor hij in een gevecht en werd Woogle toegelaten tot Atlantis.

Einde van deze ronde.
Den bever was ziener
Graafoto was beschermengel
Wooglepuff verhullende wolf (deze nacht kon ze 2 moorden doen na de conversie van Natjuh, het zandmannetje) ze koos den bever en drwho
DrWho was de jager, gericht op den bever

Na deze nacht zouden graafoto en wooglepuff overblijven. De stemming zou gelijk oplopen en graafoto zou worden vermoord in de nacht.

87Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 01 aug 2012, 23:21

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Joehoe go wooglepuff!!! Goed gedaan wolvjes jmmr graaf !!

88Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 01 aug 2012, 23:22

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Joehoe go wooglepuff!!! Goed gedaan wolvjes jmmr graaf !!

89Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 01 aug 2012, 23:37

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik baal er echt van dat dat verhaal weg is --'

90Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 01 aug 2012, 23:51

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Wohoow !! mijn redenering was dan tog nog redelijk juist he denk ik :p ik zij tog dat ik men uiterste best ging doen om de wolfjes te laten winnen Very Happy ;)niemand was mij aan het verdenken Wink :p

91Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! wo 01 aug 2012, 23:53

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

jammer voor je verhaaltje tachondar Sad ik heb dat ook eens gehad, met men huiswerk dan het was net af en ipv opslaan klikte ik per ongeluk op delete ik was pist amai xd

92Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 02 aug 2012, 00:00

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mooi, mooi, mooi. Alles verlopen volgens plan na mijn dood!

93Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 02 aug 2012, 00:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

graafoto heeft je zwaar onderschat woogle, je vader zag een grotere dreiging in de rustige drwho die wat afwezig leek
dan zijn tè stille dochter.

94Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 02 aug 2012, 08:03

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zit dan nog met het wolfje in mijn huis Neutral
Ik dacht echt dat DrWho de laatste wolf zou zijn, er werd te slim gespeeld en Woogle kwam mij anders steeds om raad vragen en nu wou ze het allemaal zelf "proberen".
Ik heb haar te veel geleerd.
Verder had ik het ook bij het rechte eind dat het wel eens afgelopen zou kunnen zijn door die dubbele slachtoffers maar hoopte dat de jager tenminste door zou hebben dat Den Bever en ikzelf goed waren.

Goed gespeeld Woogle
Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Petje-af

95Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 02 aug 2012, 10:52

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ja ik had gedacht dat jij slecht was graafoto of misschien Bever. Maar ik had niet gedacht aan woogle. ik was zelf niet echt aanwezig omdat het vakantie is xD

96Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 02 aug 2012, 11:22

Kauna

Kauna
Junior spammer

Hadden we nu toch maar Den bever gevolgd met dat hij drWho wilde zien, jammer.

97Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 02 aug 2012, 12:17

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

we waren elkaar constant aant hinten welke rol we hadden, ma geen van ons had het door.

98Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 02 aug 2012, 12:36

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ja het was best spannend allemaal xD

99Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! - Pagina 4 Empty Re: Ronde 66: Pirates!! AAaaaargh! do 02 aug 2012, 19:52

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Mooie ronde :p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum