Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 56 De Schaatstocht

+9
graafoto
Debby
Kauna
Miejster
morkreb
mmwar
Hank1705
v8power
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 6]

126Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 13:35

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik ga met djali mee en stem ook op morkreb

127Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 14:02

mmwar

mmwar
Beginnend spammer

Ik ga ook mee met V8 en Djali en stem op Morkreb

128Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 14:04

Gast


Gast

lol, wie gaat er mee met djali, v8 én mwar?

129Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 15:23

hans

hans
Aankomend spammer

ik volg de rest en stem op morkreb

130Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 15:51

morkreb

morkreb
Junior spammer

ja das prima mensen maar dan moeten jullie even uitleggen wie ik mee moet nemen naar de wolken want ik ben het spoor volledig bijster scratch

131Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 16:29

v8power

v8power
Spammer i.o.

ben je echt burger mokreb volg dan je eigen gevoel

132Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 17:14

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ok, de hint is duidelijk. Maar als jij niet slecht bent, wie dan wel? scratch
Ik ga voor een van diegenen die nog niet gestemd heeft..
Wooglepuff

133Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 17:40

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kom op burgers!!!

134Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 17:53

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik ga meestemmen op Morkreb

135Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 17:57

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik stem op Hank, de burgers weten zelf wel waarom ik nu dwars lig

136Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 18:18

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zozo, het gaat hier vlot in eendracht

137Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 19:28

morkreb

morkreb
Junior spammer

Goed henk, ik vertrouw op jouw. Jij stond eerlijk gezegd bovenaan m'n lijstje en doet dat nog steeds volgens m'n gevoel maar ik moet toch ergens een knoop door hakken. Wooglepuff

138Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 21:22

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Omdat iedereen al gestemd heeft ga ik het vertellen!

Vanwege de dooi van het ijs, is de schaatswedstrijd afgelast.
Graafoto had besloten om zich aan te sluiten bij de wolven. Welgeteld heeft hij er nog geen 24 uur in gezeten! Graafoto werd gebeult door MMWAR!
Morkreb kreeg de meeste stemmen vanwege het feit dat de burgers dachten dat hij slecht was!
Helaas voor wooglepuff ging zei met morkreb mee de dood in!

Hank de 'groenteboer' ja ja tussenhaakjes, want hij was geen groenteboer maar een wolf die zich voor deed als groenteboer.

Nadat graafoto gebeuld was, en wooglepuff was doodgeschoten had hank geen schijn van kans tegen het burgerblok wat al gevormd was

v8power was heks en zielsverwant met mmwar
MMwar was beul en ziesverwant met v8power
Debby was sjamaan
Kauna was beschermengel
Graafoto was ziener
Hank was schaapswolf / groenteboer
Wooglepuff was conversiewolf
Miejster was slotenmaker
Djali was het medium
Morkreb was de jager
en hans was de valse engel
Hiermee hebben de burger gewonnen:D

Sorry dat ik zo geen verhaaltjes heb.. Weet het ff niet meer

139Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 21:38

Kauna

Kauna
Junior spammer

Had Graafoto wat last van conversie of was er een andere reden dat hij met de ww meeging?
En dat ging ineens wel erg snel.

140Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht wo 15 feb 2012, 21:43

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hij is geconverteerd

141Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 16 feb 2012, 01:19

v8power

v8power
Spammer i.o.

we hadden een sterk burgerblok dat scheelt veel
omdat je visioen mislukte graaf werd je mijn ogen verdacht
juist omdat we maar een kleine groep hadden en er al veel burger bekend waren

sorry mokreb dat jij moest sneuvelen
we wisten dat de wolven in de groep van drie zat jij hank en woogle
dus dat was een pure gok
door jou te offeren konden we de wolven eruit definitief uit halen en kon in de nacht het doodsdrankje worden ingezet

142Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 16 feb 2012, 10:26

Gast


Gast

ha, wel weer een geluk dat jij jager was morkreb! Sorry dat we je moesten opofferen, maar we wisten dat er tussen de drie onbekenden woogle/hank/morkreb in ieder geval 2 slechten zaten, dus de kans was klein dat we verkeerd gokten.. wat we dus wel deden Laughing
Gefeliciteerd burgers!

De komende ronde doe ik niet mee maar zodra ik volgende week zondag verhuisd ben, ben ik weer van de partij. En dan wil ik denk ik ook wel weer een keertje spelleider zijn Smile lang niet gedaan

143Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 16 feb 2012, 12:28

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik heb serieus zitten nadenken over wie ik nou neer moest schieten, jullie waren zo vaag.... Wel netjes gespeeld als blok uiteindelijk. Ik vermoed dat Graafoto gefaald heeft met z'n leugens? Razz

144Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 16 feb 2012, 13:11

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nee hoor, hij kon er niks aan doen. Graafoto poste in het burgerblok de vraag aan natjuh waar zijn visioen bleef, en daardoor was het ons duidelijk dat het visioen mislukt was. Als hij eerder door had gehad dat hij wolf was, had hij over jouw rol kunnen liegen en hadden we het niet geweten, maar nu was het ons erg duidelijk (hoewel ik het met mijn suffe hoofd dus níet doorhad en nog blij opperde dat er wel een apostaat in zou zitten.. gelukkig was v8power wakkerder dan ik). We hoopten nog dat hij met ons mee zou stemmen om de schijn op te houden, door mmwar openlijk te laten posten dat hij hank zou beulen, en ipv natjuh te mailen dat het graaf was, maar hij had onze berichtjes al gezien voordat we die konden verwijderen. Het maakte niet uit Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

145Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 16 feb 2012, 15:01

v8power

v8power
Spammer i.o.

@morkreb ik gaf je de hint je gevoel te volgen
dat was na aanleiding van je vorige stem op hank
meer kon ik niet zeggen

en ik had nog een beetje twijfel of je echt jager was het had maar zo een wolvenstreek kunnen zijn

146Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 Empty Re: Ronde 56 De Schaatstocht do 16 feb 2012, 17:02

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

had liever het spel uitgespeeld, maar goed Ronde 56 De Schaatstocht  - Pagina 6 86336
Gefeliciteerd burgers Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum