Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje

+9
Natjuh89
Kauna
Debby
graafoto
Tachondar
Doctor
Hank1705
Moustache
Maestro
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

76Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 19:54

Maestro


Beginnend spammer

Kauna schreef:
Maestro schreef:
Jullie mogen weer stemmen. Stemmen voor 22u vrijdagavond.
Bedoel je echt vrijdagavond? Of heb je de dagen van de week een beetje nieuwe volgorde gegeven?
Tjah, als je alle dagen thuiszit dan krijgen alle dagen wat een nieuwe volgorde. Ik bedoelde vanavond. Maar als ik merk dat er nu enkelen zijn die dit verkeer interpreteren, dan pas ik me wel aan. Dus indien mogelijk vandaag nog stemmen aub!

77Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 20:12

Debby

Debby
Senior spammer

Random op V8power

Want ik heb nog geen flauw idee

78Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 20:28

v8power

v8power
Spammer i.o.

artichocking

@moustache combinatie van denk ik leeftijd en weer bekomen van alle feest gedruis
andere kant vind ik het wel gemakkelijk nu
bij alles wat er mis gaat of vergeten wordt brul ik leeftijd Laughing

79Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 21:18

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Enerzijds zie ik het niet graag dat we de kans geven aan de leugenwolf om deze nacht terug een zet te doen.
Anderzijds als ik niet meestem en ik ben verkeerd dan ben ik het volgende slachtoffer.
Jullie zijn allemaal lafaards, ... Maar ik ook dus ik stem op Hans
En woogle is druk bezig met studeren voor haar examens, ze zit op 5 m van mij en vraagt mij om haar stem door te geven.
Ze stemt op... Bedankt hè Nathalie, deze avond zonder eten in bed jij b*#¥*
Ze stemt op mij dus... Graafoto

80Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 21:37

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lol graafoto

81Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 21:46

Kauna

Kauna
Junior spammer

Al dat gelijke stemmen is nu niet echt in het voordeel van de burgers want dan gaat er zeker een burger aan.

82Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 21:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Vind ik ook maar ik weet ook als ik per ongeluk op een medeburger stem dit ook mijn dood betekend.

83Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 23:08

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Morgen stem ik zelf wel weer , anders geen eten Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 17387
Net 43 herhalingsvragen beantwoord ... Dat zijn dus 6 en een half bladeren ! Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 86336
Nog 7 vragen en ik ben er vanaf xd OEF " haat examens"

84Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 23:17

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

welk vak is het woogle?

85Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 23:22

Maestro


Beginnend spammer

De stemmen zijn geteld. Iedereen stemt weer telkens op iemand anders, iedereen dus 1 stem? Nope er is er eentje met 2 stemmen.

Tachondar overleeft deze dag niet, zijn rol was de heks!

Moustache krijgt een gele kanarie!

86Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 23:27

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

graafoto had het al voorspelt... Sad

87Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 23:30

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hmm ook nog de heks, helaas was het dag en kon die zn drankjes niet gebruiken Sad
Rip Tachondar

88Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje do 08 dec 2011, 23:33

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry maar de volgende maal stem ik niet meer mee met de rest, zo winnen de wolven zeker.
Vorige nacht is er niemand gestoven, was dit door toedoen van de heks of beschermengel?
Ben benieuwd.
Tot op je wolkje tachondar

89Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje vr 09 dec 2011, 01:56

Debby

Debby
Senior spammer

Oh nee,niet ook nog eens de heks.

Nu wordt het wel heel moeilijk voor ons.

R.I.P Tachondar

90Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje vr 09 dec 2011, 07:56

Kauna

Kauna
Junior spammer

Het was voorspelbaar dat er een burger dood zou gaan door ons stemgedrag. Erg jammer van de heks, nu zijn we al 2 belangrijke rollen kwijt.

91Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje vr 09 dec 2011, 09:52

Moustache

Moustache
Junior spammer

Sorry, helemaal vergeten. En nu is mijn dag respijt ook nog afgepakt, want oorspronkelijk zouden we tot vanavond kunnen stemmen.......
Een sterke burger eruit, heel vervelend.

92Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje vr 09 dec 2011, 10:40

artishocking

artishocking
Junior spammer

Jammer hoor Tachondar..ik hoop dat je een mooi wolkje hebt daarboven..

93Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje vr 09 dec 2011, 13:07

v8power

v8power
Spammer i.o.

verdarre de heks eruit
rip tachondar

94Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje vr 09 dec 2011, 22:27

Maestro


Beginnend spammer

De nacht heeft helderheid gebracht. Hans, de beul werd gekozen om te sterven...

Helaas bezegelt dit ook het lot van de overige burgers... de wolven winnen.

Graafoto verhullende wolf
Hank1705 Apostaat
Tachondar heks
Kauna beschermengel
DrWho ziener (zag de eerste nacht Natjuh en dat werd zijn dood)
Natjuh priester en geliefde van Moustache en gebeten door Moustache
V8Power jager
Wooglepuff sjamaan (de eerste nacht zag ze meteen een wolf)
Moustache conversiewolf
Hans beul
Debby Leugenwolf
Artishocking Cupido

Alles zat tegen voor de burgers deze ronde... Volgende keer beter!

95Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje vr 09 dec 2011, 22:33

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Amai, dit was een snelle ronde.
Wij hebben gewonnen, en dit zonder weerstand.

Ik doe de volgende ronde terug mee.

96Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje vr 09 dec 2011, 22:55

artishocking

artishocking
Junior spammer

Kak, ik had net zo'n leuke afbeelding Razz

gefeliciteerd wolfjes/slechtjes

97Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje za 10 dec 2011, 00:44

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ja, deze was wel heel makkelijk, dankzij natjuh.... En dan hebben we één nacht nog vergeten een burger uit te kiezen om op te eten..... Embarassed

98Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje za 10 dec 2011, 08:26

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dit is inderdaad wel heel snel, misschien lagen de verhoudingen goed/slecht dan niet zo goed.

99Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje za 10 dec 2011, 09:22

Maestro


Beginnend spammer

Kauna schreef:Dit is inderdaad wel heel snel, misschien lagen de verhoudingen goed/slecht dan niet zo goed.

Stel dat Woogle geen wolf ziet de eerste ronde en Natjuh is als priester niet aan een weerwolf gekoppeld, dan heb je een totaal andere start. de geliefden speelden niet voor zichzelf, maar sloten samen aan bij de wolven. Daarna hebben de burgers alleen de wolven geholpen door niemand er uit te stemmen. Als je er iemand uitstemd, heb je 50% kans dat het een slechte is. Door iedereen 1 stem te geven kan de leugenwolf telkens 1 iemand (een burger) uitschakelen. Het had, volgens mij, heel wat spannender kunnen worden.

Stel dat de geliefden voor mekaar gaan spelen (en dus niemand converteren) en het burgerblok wat helpen om wolven te vermoorden, dan zal het lang spannend blijven. Zet er 1 wolf minder bij en laat de burgers geluk hebben dan winnen de burgers na evenveel tijd want zonder conversie, een wolf minder en de geliefde tellen de slechten meteen 3 eenheden minder.

Het zal altijd wel moeilijk zijn om een evenwicht te vinden, maar hier liep alles 100% voor de wolven.

100Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 Empty Re: Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje za 10 dec 2011, 11:14

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat klopt wel maar 3 ww, alle drie met een extra functie, en een sjamaan en een apostaat is heel wel een heel sterk wolvenblok. En natuurlijk hadden de ww erg veel meezitten zoals je hierboven ook al beschrijft.
Daarbij hebben de burgers het zeker de 2e dag laten liggen door weer op gelijkspel af te stevenen terwijl er geen ziener meer inzat. normaliter hebben de burgers dan geen 50% kans maar in dit geval wel. De slechten waren toen echter al in de meerderheid dus waarschijnlijk had dat niets geholpen. En dat vind ik voor de 2e dag wel al wel erg snel.
Het maakt overigens niets uit hoor, we beginnen gewoon weer een nieuw spel Ronde 52 : Sinterklaas Kapoentje - Pagina 4 829688

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum