Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Spelronde #47 : Darkest Powers

+11
Moustache
Hank1705
graafoto
Kauna
artishocking
Doctor
morkreb
v8power
Natjuh89
Miejster
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 9]

26Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers vr 30 sep 2011, 23:20

Debby

Debby
Senior spammer

Kauna zat stijf rechtop in bed en probeerde zich haar droom te herinneren.
Maar meer dan flarden werden het niet.....klein meisje......kelder.......oude vrouw in roze peignoir.
Kauna kon zich niet herinneren ooit in een huis te hebben gewoond met een kelder.
"Kauna,waarom is de wekker niet afgegaan,opschieten je komt te laat op school",riep de huishoudster.
"Als je vandaag weer te laat komt,bel ik je vader".
kauna lag allerminst wakker van het dreigement van de huishoudster.
Als ze haar vader uberhaupt al kon bereiken,zou hij echt niet zijn zakenreis onderbreken om haar de les te lezen.
Sinds dat haar moeder was overleden bij een auto ongeluk,was ze vaak alleen thuis met de huishoudster.
Gelukkig kwam haar tante V8power vaak op bezoek.
Kauna stapte uit bed en liep naar de douche,waar ze een tube rode haarverf had verstopt.
Ze wilde rode strepen in haar blonde haar maken,maar daar had ze nu geen tijd meer voor.
Ze besloot de tube verf in haar tas te stoppen en mee te nemen naar school.
Ze rende zo hard de trap af,dat haar maag protesteerde
Haar privechauffeur stond al voor de deur te wachten toen ze beneden aankwam.
Ze praatte graag met haar chauffeur over films,zo ook deze morgen.
Totdat ze plotseling een klein jongetje de rijbaan op zag rennen.
"Pas op"gilde Kauna keihard en de chauffeur trapte hard op zijn rem,om haar daarna niet begrijpend aan te kijken.
"Zag je dat kleine jongetje niet voor de auto",riep ze terwijl ze uitstapte en naar de voorkant van de auto liep.
Daar aangekomen zag ze niemand.


Einde van de moordloze nacht (1)
Begin van dag 1.
Jullie mogen stemmen.

De stemming duurt tot zaterdagavond 22:00



Laatst aangepast door Debby op zo 02 okt 2011, 23:13; in totaal 1 keer bewerkt

27Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 01:01

Miejster

Miejster
Senior spammer

Willekeurige stem op de 13de speler van het lijstje : Laura

28Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 07:55

Kauna

Kauna
Junior spammer

Kijk dit noem ik al iets meer schitteren. En als de rest een droom is dan valt die pijnlijke enkel waarschijnlijk ook wel mee Very Happy
Verder vind ik de huishoudster verdacht maar ja, die doet niet mee. Dus dan maar een random stem: V8power.

29Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 08:24

turtwig

turtwig
Beginnend spammer


Natjuh gewoon een willekeurige naam uit het lijstje gekozen.

30Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 10:13

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat random naar Turtwig

31Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 11:29

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Naar al oude traditie Moustache

32Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 11:37

morkreb

morkreb
Junior spammer

ineminemutte, Artishocking

33Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 12:52

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zoals ik dat nu doe:

Hank

34Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 13:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

volgens mij heb ik nog nooit op morkreb gestemd Suspect

gewoon omdat ik dan wél (ooit) een keer op morkreb gestemd heb, Morkreb
EDIT: toch maar weer niet morkreb Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 953470



Laatst aangepast door Hank1705 op za 01 okt 2011, 20:56; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : zie post)

35Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 15:23

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

druk druk lees vanavond alles effe door , mijn stem gaat naar aangepast en in een nieuwe post



Laatst aangepast door Natjuh89 op za 01 okt 2011, 18:50; in totaal 1 keer bewerkt

36Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 16:13

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

willekeurig hans

37Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 16:45

v8power

v8power
Spammer i.o.

sorry mensen druk met travian
random stemnatjuh

38Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 18:44

Moustache

Moustache
Junior spammer

Aangezien er nog niemand op dr who stemt, maar op dr. who.... Geheel random, maar zo blijft het op één stem per speler.

39Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 18:51

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik verander mijn stem naar HANK

40Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 19:49

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zozo 2 stemmen op hank dan

41Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 20:46

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik stem op iemand op wie ik volgens mij nog nooit heb gestemd in de 1e stemronde : Natjuh

42Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 20:53

laura

laura
Spammer i.o.

hmmm uhh random tachonder

43Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 20:57

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Mijn stem is aangepast naar: Natjuh

Omdat ze zei dat ze nooit op de 1e dag op mij zou stemmen als ik al een stem had Evil or Very Mad

44Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 21:19

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Burgers jullie begaan een grote fout (A) !!! Ik ben er voor jullei maar als dit zo door gaat kan ik niemand meer helpen ik stemde op hank om het gelijk te laten worden

45Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 21:44

Kauna

Kauna
Junior spammer

Er is wel ineens een run op stemmen op Natjuh. We gaan zien of dat ergens op gebaseerd is.

46Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 21:49

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik ben benieuwd naar dit... nu reeds een wolvenactie?

47Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 22:08

morkreb

morkreb
Junior spammer

natjuh komt voor mij toch wel overtuigend over maar met vier stemmen kan ik daar weinig meer tegen doen Rolling Eyes

48Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 23:27

Debby

Debby
Senior spammer

Een droom die Kauna zich niet kon herinneren en een jongetje dat ze niet kon hebben gezien.
Kauna vond t erg griezelig.
Omdat ze uitsluitsel wilde over de droom belde zij op school tante V8power.
In eerste instantie kreeg ze de voicemail,maar al snel belde ze terug.
Nadat ze had opgenomen en haar tante had begroet,stelde ze haar de vraag of ze in een huis met een kelder had gewoond.
Tante V8power beaamde dat ze,toen ze heel klein was in een huis met een kelder had gewoond.
Ze vertelt haar tante van de droom.
Op het moment dat haar tante wilde antwoorden,klonk de omroepinstallatie.
"Dokter V8power,wilt u zich melden bij de balie".
Tante V8power zei tegen Kauna dat het wel even kon wachten en Kauna vertelde van het jongetje voor de auto.
Tante V8power beloofde Kauna haar die middag op te halen.
Kauna besloot dan maar naar de les te gaan.
Tijdens de pauze ging Kauna naar de filmclub,een groep vrienden die zich bezigheild met het regisseren van films.
Aan het einde van de pauze gaat iedereen weer naar les,ook Kauna maar die komt er al snel achter dat ze doordat ze zo bij de filmclub bezig was,was vergeten te eten en haar brood achter het toneel had laten liggen.
Ze besloot terug te gaan om het op te halen.
Daar aangekomen hoorde ze een raar geluid dat haar kippevel bezorgde en beangstigde.
Snel pakte ze haar brood en rende het lokaal weer uit.
Tijdens het rennen voelde ze iets langs haar benen stromen.
Ze besloot door te rennen naar de wc.
Daar aangekomen bleek ze voor de eerste keer ongesteld te zijn geworden.
In de wc trok ze uit het automaat een pakje maandverband en gebruikte deze.
Ze voelde buikpijn opkomen en besloot mede omdat de les alweer was begonnen te spijbelen en rode strepen in haar haar te maken.
Nadat ze haar haar had geverfd,was het tijd voor de volgende les.
Kauna was er net naar op weg,als ze een stem achter haar hoort.
Als ze zich omdraait,ziet ze iemand in een conciergepak met een heel verbrand gezicht.
Ze zet het op een rennen,maar hij komt achter haar aan.
Hij blijft maar roepen dat Kauna met hem moet praten.
Bij een leeg lokaal aangekomen rent Kauna naar binnen en sluit de deur af,maar de concierge komt gewoon door de muur naar binnen.
Kauna begint te gillen als hij dichterbij komt.
2 leraren horen dat en rennen naar het lokaal,waar ze Kauna in paniek aantreffen.
Ze bellen de ambulance en proberen haar gerust te stellen.
Als de ambulance er is,besluiten ze Kauna mee te nemen.


Vandaag heeft Natjuh het leven gelaten.
Natjuh was de Beschermengel

Het is nu nacht 2.
Deze nacht duurt tot Zondagavond 22:00

(De personen die niet meer meedoen in het spel,blijven wel meedoen in het verhaal)



Laatst aangepast door Debby op zo 02 okt 2011, 23:14; in totaal 1 keer bewerkt

49Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 23:34

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

had het nog zooo gezegt...

50Spelronde #47 : Darkest Powers - Pagina 2 Empty Re: Spelronde #47 : Darkest Powers za 01 okt 2011, 23:42

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

R.I.P natjuh!! Surprised

waar kwamen die 4 stemmen plots vandaan?
ik geloof best er 1tje random was
hank veranderde hoogstwaarschijnlijk omdat natjuh ook op hem had gestemd
dus 2 (mogelijk was de 1e die random stemde een vals spoor) of 3 die bewust stemden

er kan dus een sjamaan zijn die al contact heeft met weerwolven?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum