Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

46 Jack the ripper

+8
Tachondar
hans
Moustache
graafoto
Debby
morkreb
artishocking
Natjuh89
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 7]

12646 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 22:18

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

de verhulling was alleen op de dag doorgegeven en niet op de nacht..

12746 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 22:26

morkreb

morkreb
Junior spammer

whaha, mag ook wel weer duidelijk zijn waarom debby de theorie van moustache niet zo leuk vond. Snap niet goed hoe ie erbij kwam dat ik geliefde zou moeten zijn....
De eerste stemronde heeft mattio niet op arti gestemt maar op moustache, maar zodra ik op ellen stemde was zijn stem binne no time aangepast naar arti. Ik heb erop gegokt dat dat uit zelf bescherming was. Doet overigens niets af aan mijn tweede stem maar das een ander verhaal.

12846 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 23:02

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hmm... Iets zegt me dat dit potje niet glorieus voor mij is verlopen... Razz

Het was leuk geliefde met jou te zijn, Debby! Very Happy Nu gezellig samen naar de bovenste suite. ^^

12946 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 23:23

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,t was kort maar gezellig.

Pak mijn hand,dan gaan we samen een mooie wolk uitzoeken.

13046 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 00:49

artishocking

artishocking
Junior spammer

Zo zo dat is wat, 2 wolfjes dood.

Ik heb netwerkproblemen, als ik niet via de pc kan stemmen WA ik mijn stem door aan Natjuh

13146 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 11:53

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Is goed arti.. Smile Je mag me whats app sturen Wink

13246 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 13:24

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naar tachondar
alle moustache stemmers zijn in mijn ogen verdacht

13346 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 15:58

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

netjes cupido, 2 wolven gekoppeld 46 Jack the ripper  - Pagina 6 829688

13446 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 17:46

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

WOOOEEEEHOOOOEEEE 2 wolven!
Geweldig cupido!

@ V8, het is nu nacht XD

13546 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 18:08

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het is nu dag, dus de heks heeft haar werk gedaan en aangezien er geen doden gevallen zijn hebben de wolfjes geen stem uitgebracht of gestemd op iemand die beschermd is.
Tachondar, stemmen op Moustache is inderdaad verdacht als je weet dat hij in het burgerkamp zit.

13646 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 19:12

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Het is dag hoor Smile

13746 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 19:36

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ow toch dag XD
omg ik wist helemaal niets over moustache...
ik ging gewoon mee met debby, omdat die 2 altijd op een bepaald punt in het
spel elkaar tegen de haren strijken en meestal blijkt moustache dan slecht te zijn...
dus heb ik uit een soort gewenning tegen moustache gegaan ><

13846 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 20:21

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Moustache schreef:hmmm, de kaarten raken zo aardig geschud.

Debby is de leugenwolf. Mattio en Morkreb zijn de geliefden, waarvan mattio waarschijnlijk de slechte helft is. Tachondar hoort ook in het slechte blok, al weet ik niet wie wie is. Ik ben duidelijk genoeg in mijn verdachtmaking, en toch weigeren ze mij te geloven.

Jammer dat er geen priester in zit deze ronde. Die kan mijn beweringen staven zonder dat er burgerslachtoffers vallen. Nu kan ik alleen maar mijn testament schrijven.

Ik lees dit nu pas, en ik zit helemaal niet in het slechte blok!
Ga niet gewoon louter volgens bedenkingen op deze manier iets gaan rondstrooien die
anderen dan als feit oppikken --'
Dit moet je echt eens afleren zeg

13946 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 20:23

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

graafoto

die blijft steeds maar in de schaduw van moustache lopen en lijkt me verdacht, alsof ie
iets te verbergen heeft, het enige waar hij op de voorgrond voor op treedt is om te praten
over het optreden in de kursaal van Oostende ^^

14046 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 20:49

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat ook naar graafoto ik geloof niet dat tachondar slecht is

14146 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 21:28

morkreb

morkreb
Junior spammer

hmmmsss, graafoto

14246 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 21:54

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik heb het allemaal eens goed bekeken en ik geloof ook dat we Graafotomoten hebben.

14346 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 22:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Graafoto was beschermengel!! Ik ga verhaal schrijven
Turtwig krijgt een kanarie

14446 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 22:48

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Kijk, dit snap ik nu helemaal niet, mijn eerste stem was op een wolf, mijn 2e stem is op een wolf.
Dan stemmen jullie Moustache er uit terwijl hij duidelijk een goeie is, en dan stemmen jullie mij er uit omdat ik Moustache, die een goeie is meevolg.
Ligt het aan mij of begrijpen jullie ineens niets meer van dit spel?
Het is de bedoeling dat je er de wolfjes uitstemt en niet de goeie spelers.

Ah, nu kan ik gezellig samen met de rest op een wolkje gaan zitten, Debby schat ik kom er aan.

14546 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 22:54

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Artishocking was weer over de schrik heengekomen van hank en ze had een weg naar buiten gevonden!! Toen ze buiten was aangkomen kwam ze turtig tegen waar ze het hele verhaal vertelde.. Turtwig trooste haar en bood haar een lekkere kop thee aan.. Deze nam ze aan en ze werd wat kalmer.. V8power en graafoto hadden al het nieuws gevolgd op het nieuws.. en ze besloten het huis niet meer uittegaan behalve in uiterste nood.. ze belde iedereen op die er nog over waren van het groepje mensen en ze hadden gezegt naar het huis toe te komen.. Toen iedereen er aan kwam begonnen ze over en weer verhalen te vertellen wat er allemaal wel niet was gebeurd en bespraken alles.. Ze moesten gaan samenwerken om niet in de handen van de ripper te vallen… Maar ze begonnen elkaar allemaal verweiten te maken.!! V8power en graafoto beschuldigen tachondar met alles door te spelen naar de ripper, en dat hij zijn hulpje was… De rest beschuldigde graafoto er van en ze waren in de meerderheid en ze liepen op graafoto af.. Hij liep achteruit en zag niet dat hij al zo dicht bij het raam was dat hij achterover viel… en zo door het raam naar buiten viel.. Hierdoor brak hij zijn nek.!!
Na graafoto waren er nog 3 burgers en 3 slechte rollen!!!
De burgers kregen het helaas niet voorelkaar om van de wolven te winnen!!!
De overige rollen die er nog waren zijn
V8power – ziener
Artishocking – Cupido
Turtwig – Heks
Morkreb – Conversiewolf
Tachondar – medium / geconverteerd
hans – Sjamaan  Die direct contact had met de wolven

Het spel is ten einde.. Hoop datjullie het een beetje leuk vonden Wink hahahaha

14646 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 22:57

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik vond um leuk Very Happy
Alhoewel het ook wel het een en ander beter had kunnen gaan Wink
Thanks Ellen Twisted Evil

14746 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 23:02

Debby

Debby
Senior spammer

Dat was een snelle.

14846 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 23:04

v8power

v8power
Spammer i.o.

goed gedaan wolven
ik had de pech als ziener direct debby te zien en daar vervolgens niks mee kunnen
verder was iedere burger die ik zag direct gedood door de burgers
moustache en graafoto
en qua stemgedrag had ik het idee dat er geen burgers meer over waren
kortom een verwarrende ronde....

14946 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 23:05

Debby

Debby
Senior spammer

Gefeliciteerd,medeslechtjes.

Het wordt nog druk op mijn wolk.
Maar kom er maar bij hoor Graaffie,schattelou.
Koffie staat klaar.

15046 Jack the ripper  - Pagina 6 Empty Re: 46 Jack the ripper di 27 sep 2011, 23:52

artishocking

artishocking
Junior spammer

Goed gedaan hoor wolven, ondanks mijn zeer goede gok 2 wolfjes kwijt en toch gewonnen, HULDE

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum