Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

46 Jack the ripper

+8
Tachondar
hans
Moustache
graafoto
Debby
morkreb
artishocking
Natjuh89
12 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 7]

146 Jack the ripper  Empty 46 Jack the ripper wo 21 sep 2011, 22:18

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jack the Ripper is de naam die gegeven is aan een seriemoordenaar die in de tweede helft van 1888 in Londen prostituees verminkte en vermoordde. De naam komt uit een brief van iemand die beweerde de moordenaar te zijn, verstuurd naar de politie ten tijde van de moorden. De schrijver ervan kende details die alleen de moordenaar kon weten (daderkennis). De identiteit van Jack the Ripper is echter altijd onbekend gebleven.
Vijf moorden werden op loopafstand van elkaar gepleegd waarbij de slachtoffers gruwelijk toegetakeld werden. Deze worden toegeschreven aan de nog altijd onbekende seriemoordenaar Jack the Ripper. De slachtoffers waren allen vrouwen die inkomsten verkregen uit prostitutie en zijn bekend geworden als the canonical five. Daarnaast zijn in Whitechapel van 1888 tot 1891 nog vijf, mogelijk zes vrouwen vermoord waarvan niet volkomen duidelijk is of ze door dezelfde dader omgebracht zijn.
Waarom de vrouwen vermoord zijn en wat de identiteit is van hun moordenaar, is al meer dan honderd jaar onderwerp van gissingen. Er zijn veel theorieën (zoals de Royal Conspiracy Theory) maar geen enkele wordt nog breed geaccepteerd. De mythe die de Ripper-moorden omringt, is een combinatie van degelijk geschiedkundig onderzoek, extreme samenzweringstheorieën en folkloristische verzinsels. Het gebrek aan kennis over de moordenaar heeft amateurdetectives in de loop der tijd de kans gegeven de beschuldigende vinger naar Jan en alleman te wijzen.

Dit verhaaltje heb ik even gekopieerd van internet.. Morgen heb ik genoeg fantasie om zelf een verhaal te schrijven Wink Heel veel succes

[color=red][/cBegin van de moordloze nacht deze eindigt morgen om 22:00 uur olor][b]

246 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 07:47

artishocking

artishocking
Junior spammer

Yeaah...we gaan van start :-)

346 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 09:45

morkreb

morkreb
Junior spammer

Deelnemerslijst:

Debby
Artishocking
Hank
Graafoto
Moustache
Tachondar
Turtwig
V8power
Hans
Morkreb
Mattio



Laatst aangepast door morkreb op do 22 sep 2011, 11:07; in totaal 1 keer bewerkt

446 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 09:50

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oh jah sorry Smile Thx Morkreb Smile

546 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 10:57

Debby

Debby
Senior spammer

Laura doet niet mee.
Ze was afgelopen week weg,maar blijkbaar ook het weekend.

Heb er weer zin in.

646 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 11:07

morkreb

morkreb
Junior spammer

Zo lang ze maar geen ziener is vind ik dat prima Very Happy Deelnemerslijst aangepast.

746 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 11:10

Debby

Debby
Senior spammer

Mag t hopen van niet,anders hebben we een probleem.

Thanks voor het aanpassen.

846 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 13:14

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

hopelijk een langere ronde deze keer

946 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 13:19

Moustache

Moustache
Junior spammer

ja, maar 11 deelnemers, dus waarschijnlijk wordt het juist korter.

1046 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 18:04

hans

hans
Aankomend spammer

We gaan het wel zien hoelang deze ronde duurt

1146 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 19:11

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nog niet iedereen heeft zijn rol gelezen!!
Dus als iemand mattio kan bereiken graag Smile

1246 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 20:09

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ben er ook^^
was gisteravond al vroeg off en vanavond wat voor
school gewerkt en geschreven zoals op ouderwetse manier aan me bureau ^^

1346 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 20:43

Debby

Debby
Senior spammer

Da's idd ouwerwets.

Maar wel zo leuk.

1446 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 21:17

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

jup, en de radio met en cd'tje van within temptation in, net na huiswerk
mijn lievelingsmanier om te schrijven

1546 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 22:03

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer


Het aantal en de namen van de slachtoffers van de Ripper is onderwerp van discussie, maar over het algemeen zijn de kenners het erover eens dat Jack de volgende vijf prostituees (of vermeende prostituee in geval van Eddowes) in het Londense East End vermoordde:
Mary Ann Nichols, (meisjesnaam Mary Ann Walker, bijnaam "Polly"), geboren op 26 augustus 1845 en vermoord op 31 augustus 1888 in Buck's Row, Whitechapel. Omstreeks half drie in de nacht verliet Mary Ann "Polly" Nichols een pension omdat ze geen geld had voor een slaapplaats. Ze is vervolgens om half zes voor het laatst gezien, op de hoek van Osborn Street en Whitechapel Road. Ruim een uur later, omstreeks tien over half zeven, werd haar lichaam gevonden in Buck's Row, een achterafstraatje in Whitechapel, zonder dat iemand in de tussentijds iets bijzonders had opgemerkt. De lijkschouwer rapporteerde dat Nichols' keel was doorgesneden tot aan de halswervels; ook haar buik was verscheidene keren doorstoken. Alle wonden waren met hetzelfde wapen toegebracht, een vrij scherp mes van tenminste twintig centimeter lang dat met groot geweld gebruikt was. Plaats en richting van de letsels deed vermoeden dat ze toegebracht waren door een linkshandig persoon.
Annie Chapman, (meisjesnaam Eliza Ann Smith, bijnaam "Dark Annie"), geboren in september 1841 en vermoord op 8 september 1888 in de tuin van Hanbury Street 29, Whitechapel. Haar buik was opengesneden en haar baarmoeder was vakkundig verwijderd.[1]
Elizabeth Stride, (meisjesnaam Elisabeth Gustafsdotter, bijnaam "Long Liz"), geboren in Zweden op 27 november 1843 en vermoord op 30 september 1888 in Dutfield's Yard, bij Berner Street.
Catherine Eddowes, (gebruikte de namen "Kate Kelly" en "Mary Ann Kelly", waarbij de achternaam ongetwijfeld was gekozen om mensen ervan te overtuigen dat ze was getrouwd met haar partner John Kelly), geboren op 14 april 1842 en vermoord op 30 september 1888 in Mitre Square in de City. Haar baarmoeder ontbrak en ook de linker nier. In beide wangen was een flap gekerfd.
Mary Jane Kelly, (claimde dat haar echte naam "Marie Jeanette Kelly" was, gebruikte soms de naam "Mary Ann Kelly", bijnaam Ginger oftewel "Rooie"), naar verluidt geboren in Ierland rond 1863 en vermoord op 9 november 1888 in haar gehuurde eenpersoonskamer in Miller's Court 13 bij Dorset Street. Zij had grove verminkingen, haar hele buik was ontdaan van organen en haar hart ontbrak.

Maar de ripper had nog meer ideeen gevonden.. Hij was op een groepje mensen gestuit die hij ook te grazen wou nemen... Hij heeft de mensen geobserveerd en gaat in de dag maar is bedenken wat hij zal gaan doen met zijn slachtoffer.. Hier over meer bij het einde van de dag

Einde van de 1ste moordloze nacht!! We gaan nu over naar de 1ste dag u kunt gaan stemmen

1646 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 22:17

artishocking

artishocking
Junior spammer

Jaa hoor we daar gaan we dan..
De 1e stemronde is altijd random..dus Mattio trek het je niet aan.

1746 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 22:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hank

dit wordt mijn 1e keuze als ik niet weet op wie te stemmen vanaf nu ^^

1846 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 22:50

Debby

Debby
Senior spammer

Laat ik mijn favoriete eerste persoon stemmen Moustache

1946 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper do 22 sep 2011, 22:57

hans

hans
Aankomend spammer

ik stem random Artishocking

2046 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper vr 23 sep 2011, 00:18

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naar debby
volledig random

2146 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper vr 23 sep 2011, 00:27

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nou, iemand die niet komt opdraven is altijd makkelijk kiezen. Sorry mattio, had je maar online moeten komen.

2246 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper vr 23 sep 2011, 04:42

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn eerste keus is ook altijd Moustache, nu zal ik maar ook eens Mattio nemen.

2346 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper vr 23 sep 2011, 07:44

artishocking

artishocking
Junior spammer

Aaah doet Mattio eindelijk weer eens mee, werken we zijn ass meteen het spel uit...
(Voordat er weer complottheorieën onstaan door deze reactie : ik weet zijn rol niet.)

2446 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper vr 23 sep 2011, 08:06

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik stem Tachondar, heb geen reden om zomaar op Mattio te gaan, vind ik een beetje verdacht eerlijk gezegd scratch

2546 Jack the ripper  Empty Re: 46 Jack the ripper vr 23 sep 2011, 10:32

Debby

Debby
Senior spammer

Boven dat ik het verdacht vind,vind ik het ook best lullig.
Iedereen weet dat hij met zijn studie zit en zijn best doet.
Vind het lullig om hem dan meteen er al uit te stemmen,zeker nu hij voor het eerst in lange tijd weer meespeelt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 7]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum