Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ronde #45 House Of Wax

+9
v8power
Natjuh89
morkreb
graafoto
Tachondar
Miejster
Doctor
Hank1705
artishocking
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 7]

26ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax di 13 sep 2011, 21:30

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmm, strak plan van Mous! De taktiek van schaken kan hij wel eens nodig hebben bij Travian!

27ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax di 13 sep 2011, 22:26

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

nooit genoeg over lekkere mokkels. Terwijl de koppeltjes in hun tentjes zitten, gaan wij mannen door met ons gesprek over mokkels, Olivia Wilde ftw

28ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax di 13 sep 2011, 22:30

morkreb

morkreb
Junior spammer

bij mij ben je veilig liefie ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 953470

29ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax di 13 sep 2011, 22:40

Debby

Debby
Senior spammer

Moustache is bereikt,maar heeft t druk.
Hopelijk redt hij t op tijd.

30ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax di 13 sep 2011, 22:48

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

DrWho schreef:nooit genoeg over lekkere mokkels. Terwijl de koppeltjes in hun tentjes zitten, gaan wij mannen door met ons gesprek over mokkels, Olivia Wilde ftw

Annasophia Robb is geen mokkel! Evil or Very Mad

Ze is een lief meisje van 18 die niet door de media is gestrikt, maar toch ongetwijfeld door
iedereen al gezien. (vb dat meisje altijd met kauwgom in Charlie and the Chocolate factory)of enkelen zullen wel al Therabithia
gezien hebben. Ze is het mooiste meisje die ik ooit heb gezien ^^
(haar uiterlijk heb ik zelfs al gebruik voor een personage van een elf in een boek)

31ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax di 13 sep 2011, 22:52

Miejster

Miejster
Senior spammer

Tach, het mooiste elfje was Arwen in LOTR gespeeld door Liv Tyler!

32ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax di 13 sep 2011, 23:26

artishocking

artishocking
Junior spammer

De volgende dag merkt Moustache op dat zijn camera niet meer op de plek ligt waar hij het had achter gelaten.
De camera ligt nog opengeklapt naast één van de tentjes.
Tot zijn schrik ziet hij dat iemand hen heeft gefilmd terwijl ze lagen te slapen.
Alsof dit al niet sinister genoeg is... één van de drie auto’s wil niet meer starten vanwege een gebroken aandrijfriem. Erg verdacht want dat ding was net nieuw! Wat nu?

De stank in het kamp is ook erger geworden.
Natjuh en Morkreb gaan op onderzoek uit en vinden een grote stapel rottende kadavers. Er komt een pick-up aangereden en een man gooit er nog een paar dieren bij.
De stank is ondraaglijk en de lucht ziet zwart van de vliegen.
Walgend vragen ze aan de man of er een garage in de buurt is.
De man biedt hen een lift aan naar het nabijgelegen stadje Ambrose. Ze besluiten met hem mee te gaan terwijl de rest van de groep met de andere autos alvast naar het stadion rijdt om op tijd aan tickets voor de wedstrijd te komen.

De stad lijkt verlaten.
Uit de kerk klinkt muziek..voorzichtig kijkt Natjuh naar binnen en ziet de hele bevolking in de kerk zitten voor een begravenis.
Zachtjes sluit ze de deur.

Met de eigenaar van het tankstation spreken ze over een half uur af. In die tijd bezoeken ze het lokale wassenbeeldenmuseum.
In het verlaten museum zien ze een levensechte opstelling van wassen beelden in alledaagse poses.
Overal staan verschillende decors opgesteld met wassen beelden..de 1 nog enger dan de ander.
Dan ziet Natjuh een schim voor het raam voorbij komen.
Geschrokken verlaten ze het wassenbeeldenmuseum, en gaan op zoek naar de eigenaar van het tankstation, Bo.

Die vertelt hen over de vroegere eigenaars van het wassenbeeldenmuseum, House of Wax genaamd. Dokter Victor en zijn vrouw Trudy komen naar het stadje nadat Victor werd ontslagen voor het stiekem uitvoeren van riskante operaties. Zijn vrouw begint er een wassenbeeldenmuseum maar krijgt een cyste op haar hersenen, wordt gek en sterft. Victor wordt hierdoor depressief en pleegt zelfmoord. Hun drie kinderen worden naar een pleeggezin gestuurd.
Bo neemt Morkreb en Natjuh mee naar zijn huis omdat hij daar nog wel een 15 inch band heeft liggen. Morkreb gaat met hem mee naar binnen om ook nog even naar de wc te gaan, terwijl Natjuh in de auto blijft.
Binnen gaat Morkreb naar het toilet en vervolgens kijkt hij wat rond. In een kamer ontdekt hij een operatie-installatie en als hij terug buiten wil gaan is, tot zijn schrik, de deur op slot.

Buiten word Natjuh ongeduldig..
Dan ziet ze dat de auto een kapotte koplamp heeft en realiseert zich dat Bo diegene was die hen stoorde aan de kampplaats. Met haar mobieltje probeert ze Debby te bereiken...


Dit is het einde van de moordloze nacht.
Dag 1 is begonnen en eindigt op woensdag 23.00


De gekozen namen in de verhalen zijn geheel willekeurig.
Aangezien ik natuurlijk van te voren niet weet wie er uit het verhaal gaat, om welke reden dan ook, kan het voorkomen dat er namen in de voorgaande verhalen gewijzigd worden om de verhaallijn zo ''realistisch'' mogelijk te maken.

33ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax di 13 sep 2011, 23:30

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Mijn stem breng ik alvast uit op HANK waarom jij krijgt van mij altijd de eerste :p

Potverdorie morkreb schiet nu toch eens op die auto komt er al aan en ik porbeer debby al te bellen maar krijg haar maar niet te pakken.. OMG OMG OMG wat moet ik nu doen :O:O:O aaaaaa ik ben zo bang!!!!!!

34ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax di 13 sep 2011, 23:43

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik stem eens op Debby

35ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax di 13 sep 2011, 23:43

Moustache

Moustache
Junior spammer

Present. Waarom gebeurt nu ook net alles tegelijk. Oorlog op travian, een baas die belt met een opdracht, de start van het schaakseizoen. Maar we gaan er weer vol tegenaan...
Eerst even alles nalezen.

5 minuten pauze.

Heee, miejster. Ik wist wel dat je de pik had op mijn vriendin. Laatst met die gezamenlijke boswandeling liet je haar struikelen, toen met de barbecue liet je haar stuk vlees expres vallen, en nu verdenk je haar van wolfzijn? Alsof de jouwe zo'n fraaie dame is.... Ik wil niet teveel in details treden, maar ik stem dus op turtwig.

36ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 00:18

morkreb

morkreb
Junior spammer

whahaha, Arti, dat probleem smeekt echt om een oplossing van mij Very Happy Rolling Eyes

ik ga voorlopig voor Dr Who omdat die met stenen gooit....

37ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 07:29

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Even denken, wie is er al lang geen wolfje meer geweest?
Miejster denk ik, vooral random.

38ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 08:20

turtwig

turtwig
Beginnend spammer

V8krijgt mijn stem.

39ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 09:55

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik stem Moustache, 50% kans dat hij slecht is Smile
(ok ok.. het is een random stem Embarassed )

40ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 10:20

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

morkreb omdat hij het erg vindt dat ik een freak weg jaag door met stenen te gooien. (ik kan btw goed mikken Razz)

41ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 11:36

v8power

v8power
Spammer i.o.

natjuh dan maar

volledig random

42ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 11:54

Debby

Debby
Senior spammer

Hans,omdat hij er nog geen heeft



Laatst aangepast door Debby op wo 14 sep 2011, 17:25; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Vet gemaakt,lukte niet op telefoon.)

43ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 16:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

graafoto heeft nog geen, dus stem ik maar op hem

@ Miejster, ik vond Arwen niet lelijk, maar ben nu ook niet zo weg van haar.

44ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 17:57

hans

hans
Aankomend spammer

tachondar krijgt mijn stem

ik heb deze week weer nachtdienst dus zal zoveel mogelijk proberen online te zijn

45ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 17:58

Miejster

Miejster
Senior spammer

Moustache schreef:Present. Waarom gebeurt nu ook net alles tegelijk. Oorlog op travian, een baas die belt met een opdracht, de start van het schaakseizoen. Maar we gaan er weer vol tegenaan...
Eerst even alles nalezen.

5 minuten pauze.

Heee, miejster. Ik wist wel dat je de pik had op mijn vriendin. Laatst met die gezamenlijke boswandeling liet je haar struikelen, toen met de barbecue liet je haar stuk vlees expres vallen, en nu verdenk je haar van wolfzijn? Alsof de jouwe zo'n fraaie dame is.... Ik wil niet teveel in details treden, maar ik stem dus op turtwig.
Hey Snorremans, ik heb helemaal geen pik op Debs hoor. Maar het feit dat jullie een koppel zijn, lijkt me enorm verdacht. Laughing
Langs de andere kant, mijn Turtwigje is echt wel een fraaie dame hoor! Maar ik zal je echt niet gaan wijsmaken wat ze allemaal kan in dit kleine tentje... ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 829688
Dat Debs over haar eigen voeten valt kan ik toch niet aan doen he en ze had me tijdens de BBQ gezegd dat ze vegetariër ging worden, dus liet ik die T-bone vallen voor haar baardagame.



Laatst aangepast door Miejster op wo 14 sep 2011, 18:00; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ontvetten van stem van Snorremans)

46ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 20:34

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Iedereen heeft gestemd, iedereen heeft één stem. Is dit gunstig? scratch
Ik denk van niet.

Ik verander mijn stem naar degene die als één na laatste heeft gestemd, dat is in mijn ogen nu het meest logische..

Tachondar

47ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 21:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:Iedereen heeft gestemd, iedereen heeft één stem. Is dit gunstig? scratch
Ik denk van niet.

Ik verander mijn stem naar degene die als één na laatste heeft gestemd, dat is in mijn ogen nu het meest logische..

Tachondar

niet iedereen heeft al 1 stemmen, en met deze heb ik er 2

zet je bril op --'

48ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 23:26

artishocking

artishocking
Junior spammer

Terwijl Tachondar aan de gesloten deur morrelt, Gaat er achter hem een roostertje in de vloer open. Met een scherp mes snijdt een man met een wassen masker zijn achillespees door.
De man met het masker is Vincent, de geflipte tweelingbroer van Bo.Tachondar wordt naar de kelder gebracht waar zijn wond gehecht worden. De man met het masker maakt hem vast in een stoel en zet een soort van stellage op het hoofd van Tachondar
Metalen pijpen steken in zijn huid en pinnen zorgen dat zijn ogen open blijven.
Vincent drukt een paar knoppen in en haalt een paar hendels over aan een machine, en de hete was loopt door de pijpen heen in en over Tachondar en kookt hem op die manier in de hete was.


Bo ziet dat Natjuh hem doorheeft,en gaat achter haar aan.
Ze verstopt zich in de kerk, en ziet dan tot haar schrik dat alle personen in de kerk van was zijn.
Bo krijgt haar te pakken en sluit haar op in de kelder van het pompstation en plakt haar lippen op elkaar met superlijm.

Wanneer Hun vrienden Hank en Hans eindelijk in het dorpje zijn gearriveerd gaan ze Natjuh en Tachondar zoeken. Hans gaat het museum in en ziet daar Tachondar zitten achter de piano. Hij roept hem, maar krijgt geen antwoord. Zodra hij hem aanraakt merkt hij het pas..hij is in was gezet.
Plotseling bewegen Tachondars ogen.
In paniek probeert Hans de was van hem af te pellen,maar trekt daarbij de huid mee..
Hij rent gillend het museum uit.


Tachondar werd in was gegoten.
zijn rol was medium.
De nacht gaat in , deze nacht duurt tot donderdag 23.00

49ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 23:51

Debby

Debby
Senior spammer

Dat is een slecht begin voor ons.
Het medium had een belangrijke rol kunnen worden.

50ronde #45 House Of Wax - Pagina 2 Empty Re: ronde #45 House Of Wax wo 14 sep 2011, 23:57

morkreb

morkreb
Junior spammer

ik heb nog nooit mee gemaakt dat het medium iets nuttigs kon doen Sad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum