Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

ronde #45 House Of Wax

+9
v8power
Natjuh89
morkreb
graafoto
Tachondar
Miejster
Doctor
Hank1705
artishocking
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 6 van 7]

126ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 16:28

artishocking

artishocking
Junior spammer

" Magische wax maak mij blij
Magische wax uit de gouden kast
Ik ben burger geloof mij vrij
Enkel wolfjes blijven vast "


De wax is niet te stoppen, en heet en kokend kruipt het langs Moustache omhoog tot zelfs het laatste haartje van zijn snor (Razz) van was is.
Het wassenbeeldenmuseum heeft er een wassenbeeld bij.


Vanavond meer van dit verhaal.

127ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 17:47

morkreb

morkreb
Junior spammer

Morkreb
Natjuh
Graafoto
Turtwig
Hans
Debby
Hank
V8
Moustache - wassenbeeld?

Tachondar - medium
Miejster - apostaat
DrWho - leugenwolf


Ik weet het niet hoor. Waarom zouden 3 wolven heel opzichtig op Henk stemmen als ze toch geen schijn van kans hebben? Dat zou dan wel heel dom gespeeld zijn.... Ik ga op m'n gevoel af en verdenk v8power. Niet dat nu nog zin heeft overigens. Rolling Eyes

128ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 18:17

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als mijn berekening klopt dan zal deze avond het doek over de wolfjes vallen, dit natuurlijk als Hans inderdaad slecht is (wat een gok is)
Zoniet dan worden de kaarten deze nacht waarschijnlijk weer geschud en zit er een geconverteerde wolf tussen ons vanaf morgen.
Burgertjes duimen dus ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 435908

129ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 19:24

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Graaf zat zostraks goed!! Hans krijgt daarom ook mijn stem

130ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 19:40

v8power

v8power
Spammer i.o.

leuk zulke wax
waar kan ik het halen ken nog een aantal mensen die slechte invloeden uitdragen
zowel in travian spel als RL

131ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 19:57

morkreb

morkreb
Junior spammer

whaha, pas je een beetje op nathalie Razz

132ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 20:30

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nou, daar heb ik nu altijd van gedroomd, om in een wassen beeld te veranderen. Of zoals in een verhaal van Roald Dahl als opgezet mens te eindigen. Geen veroudering meer, geen kaal hoofd krijgen, alleen maar voordelen. Maar hans kan ik nog wel op stemmen toch? Bij mijn weten ben ik (nog) niet dood.

133ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 20:47

Debby

Debby
Senior spammer

Graaffie,is me voor,dus laat ik deze eer aan hem.

Mijn stem gaat naar hans

Ik neem aan dat Moustache onderstreept voor de actie gewoon meetelt.
Anders Tsjop ik m wel.

134ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 21:50

morkreb

morkreb
Junior spammer

Lol, te veel hints hierzo....
Niemand die zich af vraagt waarom iedereen Hans stemt? scratch
Of het is idd afgelopen vandaag of er is iemand die zich nog goed weet te verschuilen.

135ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 22:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Miejster en Moustache was geen gok maar een gerichte stem, Hans is in mijn geval een pure gok maar van enkele personen weet ik al dat ze toch goed zijn behalve van Hans dus daarom is hij nu hopelijk een juiste gok.

136ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 22:15

artishocking

artishocking
Junior spammer

Wie wil er een verhaal??

137ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 22:16

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

IK!!!!!!!!!!! bedoel wij !!!!!!!!!!

138ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 22:21

artishocking

artishocking
Junior spammer

Zal ik het al plaatsen? Iedereen heeft toch gestemd??

139ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 22:22

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahahah dat weet ik niet Razz moet je de stemmen tellen Wink Als iedereen gestemd heeft kan je het verhaal neerzetten hahahah Very Happy

140ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 22:28

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wij zitten vol ongeduld te wachten op ons verhaaltje voor het slapen gaan ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 933317

141ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 22:41

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hans moet nog stemmen, dus ik moet toch tot de deadline van 23.00 wachten.

142ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 22:42

hans

hans
Aankomend spammer

Oke,niet dat het nog nut heeft,maar dan stem ik Debby

143ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 22:51

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hij heeft gestemd!! ghahahah

144ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 23:07

artishocking

artishocking
Junior spammer

...De wax is niet te stoppen, en heet en kokend kruipt het langs Moustache omhoog tot zelfs het laatste haartje van zijn snor van was is.
Het wassenbeeldenmuseum heeft er een wassenbeeld bij
Moustache is helemaal van was, met wilde ogen en een opengesperde mond.
Hans komt aanrennen,hij pakt zijn aansteker en probeert de was te smelten.
Grote druppels was vallen op de vloer en vatten vlam...de vloer word acht en Hans zakt er in weg.

Er ontstaat een grote brand in het museum, dat volledig uit was gebouwd is en dus begint te smelten.Bo komt achter hen aan maar Natjuh slaat hem dood met een honkbalknuppel.Ze lopen de trap op met Vincent op hun hielen. Uiteindelijk steekt Hank hem neer en hij valt door de gesmolten vloer op zijn dode broer. Natjuh en Hank werken zich naar buiten door de zacht geworden muur en ontsnappen uit het gebouw dat vervolgens in elkaar stort.

De rook van de brand brengt de volgende ochtend nabijgelegen politie naar het stadje. Er wordt de overlevenden van de groep verteld dat het stadje al tien jaar verlaten is en dat het zelfs niet meer op de kaart staat.
Niemand zal ooit meer in de val van de 2 broers gelokt worden.


Moustache en Hans worden wassen beeldjes.
Hun rollen zijn Conversie wolf en Verhullende wolf.

Met de dood van deze 2 wolfjes komt het spel tot een einde.
De conversie is niet volledig en de gebeten burger Natjuh is bevrijd van de vloek vd weerwolf.

Gefeliciteerd burgers
Goed gespeeld iedereen.

Tachondar medium
Morkreb slotenmaker
Natjuh heks geconverteerd, na nacht 4 een wolf
Graafoto priester
Turtwig ziener
Debby beul
Hank weerhamster
V8 beschermengel

miejster apostaat
moustache cwolf
dr who lwolf
Hans V wolf

Met de conversie had het nog wel eens spannend kunnen worden, maar de burgertjes waren behoorlijk op dreef dit keer.


trivia:

Moordloze nacht 1 :
Turtwig wil Miejster zien
Miejster schermt DrWho af.

Dag 1
Tachondar er uit gestemd

Nacht 2
V8 Beschermt zichzelf
turtwig wil graafoto zien
natjuh Geconverteerd.
Debby word opgesloten
Miejster schermt slachtoffer vd wolven af vd b.engel
wolven willen Debby eten.
Geen doden

Dag2

Miesjter eruit gestemd.

Nacht 3
V8 beschermd graafoto
turtwig wil Moustache zien.
wolven willen debby eten, maar natjuh red debby met drankje
natjuh dood dr who met drankje
morkreb sluit zichzelf op.

dag 3
Graaf gooit drankje op Mous
Hans eruit gestemd

145ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 23:09

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Wojo ik zou wolvje worden Razz wahahahhah dat zal lollig zijn geweest Razz maar jah natjuh heeft lekker een wolvje gedood Very Happy:D:D:D:

146ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 23:12

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik had niet gedacht dat de wolven 2 keer voor debby zouden gaan Very Happy
iig wel goed gegokt de eerste effectieve nacht.

Even een complimentje aan ellen voor de leuke verhaaltje maar onzichtbare hints ^^
De slotenmaker die wordt opgesloten en Debby die aan de dood ontsnapt in een kofferbak. Zeker leuk.



Laatst aangepast door morkreb op zo 18 sep 2011, 23:15; in totaal 1 keer bewerkt

147ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 23:14

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wow, Debby heeft veeeeeeeel geluk gehad en de burgertjes hebben nog meer geluk gehad.
Ik heb het deze ronde eens op z'n Moustache gespeeld en dat had blijkbaar veel succes.
Volgende ronde een betere ronde voor de wolfjes zeker?

148ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 23:21

turtwig

turtwig
Beginnend spammer

Ik durfde miejster de eerste dag niet op 2 stemmen te zetten, bang dat ik me zou verraden.
Gelukkig had ik in nacht 2 al een burger te pakken zodat ik het via hem zou spelen.

leuk potje.

149ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 23:28

Moustache

Moustache
Junior spammer

sorry da'k te laat was voor de eerste nacht, dus dat de conversie van natjuh te laat kwam.
Verder hebben we het ook niet erg handig gespeeld. Bovendien geloofden de burgers meteen graafoto (terwijl als ik zoiets beweer ikzelf meestal het grootste risico loop er uitgestemd te worden....)
Verder moet ik eerlijk toegeven dat we als wolven niet erg handig geopereerd hebben. Dus dat leidde tot het snelle potje. Gefeleciteerd burgers.

Wat 't watertje betreft als priester: idd niet te lang mee wachten. Als je dood bent heeft niemand er meer wat aan.

150ronde #45 House Of Wax - Pagina 6 Empty Re: ronde #45 House Of Wax zo 18 sep 2011, 23:30

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahahahahahah moustache verschil moet er wezen Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 6 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum