Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Belangerijk of de wolven zelf mogen bepalen wie er dood gaat bij het ete van de groenteboer

+2
morkreb
Natjuh89
6 plaatsers

Mogen de wolven zelf bepalen wie er dood gaat bij het eten van een groenteboer????

Belangerijk of de wolven zelf mogen bepalen wie er dood gaat bij het ete van de groenteboer I_vote_lcap0%Belangerijk of de wolven zelf mogen bepalen wie er dood gaat bij het ete van de groenteboer I_vote_rcap 0% [ 0 ]
Belangerijk of de wolven zelf mogen bepalen wie er dood gaat bij het ete van de groenteboer I_vote_lcap100%Belangerijk of de wolven zelf mogen bepalen wie er dood gaat bij het ete van de groenteboer I_vote_rcap 100% [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 9


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Mogen de wolven zelf bepalen wie er dood gaat bij het eten van een groenteboer????

bijv als er allemaal speciale wolven in zitte en 1 heeft zijn speciale wolvekracht al gebruikt... Smile



Laatst aangepast door Natjuh89 op di 10 mei 2011, 13:37; in totaal 1 keer bewerkt

morkreb

morkreb
Junior spammer

Nee, zoiezo mogen de wolven van te voren niet op de hoogte zijn dat er een wolf dood gaat lijkt me.

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

morkreb schreef:Nee, zoiezo mogen de wolven van te voren niet op de hoogte zijn dat er een wolf dood gaat lijkt me.

v8power

v8power
Spammer i.o.

nee ze mogen er niet van op de hoogte zijn dat er een wolf sneuvelt
maar er kan wel in het wolvenblok aangeven worden als we de groenteboer per ongeluk eten mag
vb de gewone wolf eruit
dit moeten ze dan meteen bekendmaken

Moustache

Moustache
Junior spammer

nee, ben er geen voorstander van, 't zal door loting bepaald moeten blijven worden.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik zeg nee. Door zoiets van te voren aan te geven maken de wolfjes het zichzelf wel érrug gemakkelijk: gewoon zodra een wolf er verdacht is bij de burgers die aangeven in het topic. Mooie van de groenteboer is juist dat hij volledig random en (hopelijk) onverwacht de wolfjes een opdonder geeft.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

HAhhaah oke oke is duidelijk Antwoord is neej Very Happy

Hahahah dan sluit ik em wel weer Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum