Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Welp opnieuw invoeren?

+3
artishocking
Mattio
Backslide
7 plaatsers

De welp invoeren bij komende rondes?

Welp opnieuw invoeren? I_vote_lcap100%Welp opnieuw invoeren? I_vote_rcap 100% [ 9 ]
Welp opnieuw invoeren? I_vote_lcap0%Welp opnieuw invoeren? I_vote_rcap 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 9


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Welp opnieuw invoeren? Empty Welp opnieuw invoeren? ma 09 mei 2011, 13:57

Backslide

Backslide
Junior spammer

Beste forumgenoten,

ik heb begrepen dat vorige ronde er weer een wijziging is geweest wat betreft het pm'en met onbekende mensen. Ik had het zelf niet begrepen, maar hoorde het via Dorien. We kwamen tot de conclusie dat er dus niet te vroeg gehint mag worden. Natuurlijk kunnen we aan iedereen vragen zich hier aan te houden, maar ik kwam zelf met het idee dat we ook wel de welp (weer) kunnen gaan gebruiken. Deze kan de eerste 3 nachten (Is dit inclusief de moordloze nacht? Want die is dan niet echt moordloos meer.) een aanslag plegen op mensen waarvan hij denkt de rol te weten. (Hele uitleg staat op de uitlegpagina)

Mijn vraag: Willen jullie de welp in de komende rondes gebruiken of niet?

2Welp opnieuw invoeren? Empty Re: Welp opnieuw invoeren? ma 09 mei 2011, 14:01

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik heb de rol van Welp nooit gezien (noch in het spel, noch in de uitleg) maar nu ik hem zo lees, lijkt het me een erg leuke rol die extra diepgang aan het spel geeft, doordat men niet in de eerste dagen zal willen hinten (tenzij het is om verwarring te zaaien - doen of je iets anders bent dan je in werkelijkheid bent, zo de Welp lokken en hem 1/3 moord afnemen).

Ik wist niet dat deze rol in de ban gedaan was, maar ik ben ervoor hem weer terug toe te laten.

3Welp opnieuw invoeren? Empty Re: Welp opnieuw invoeren? ma 09 mei 2011, 14:09

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik heb wel eens gespeeld met de welp

4Welp opnieuw invoeren? Empty Re: Welp opnieuw invoeren? ma 09 mei 2011, 15:50

xJero3n

xJero3n
Poging tot spammer

Nog nooit mee gespeeld met een welp, ik heb dan ook pas 1 ronde gespeeld (A). Maar het lijkt me een leuk idee Razz

5Welp opnieuw invoeren? Empty Re: Welp opnieuw invoeren? ma 09 mei 2011, 16:12

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik heb voor zover ik het weet, de eer en het genoegen gehad om alle niet gebruikelijke personages te hebben gebruikt bij mijn verhaaltje? :p

6Welp opnieuw invoeren? Empty Re: Welp opnieuw invoeren? ma 09 mei 2011, 18:18

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik kan me herinneren dat iemand (howlin?) ooit welp was, maar geloof ook dat er toen nauwelijks gebruik van is gemaakt... lijkt mij een prima toevoeging. Laten we dan zeggen dat dit alleen in nacht 2 en 3 kan. Hij hoeft er natuurlijk niet standaard in te zitten, maar zou in ieder geval weer wat vaker op het lijstje van de spelleider mogen staan, om het gehint een klein beetje in te tomen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

7Welp opnieuw invoeren? Empty Re: Welp opnieuw invoeren? ma 09 mei 2011, 18:22

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ja ik was degene die hem toen de rol van welp had toebedeeld, maar het was de 1e keer, dus het is niet lekker uit de verf gekomen toen

8Welp opnieuw invoeren? Empty Re: Welp opnieuw invoeren? ma 09 mei 2011, 18:31

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik ben voor,
ik had mezelf al voorgenomen om niet meer te gaan hinten of om naar hints te zoeken, maar met de welp wordt iedereen nog voorzichtiger Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Suggestie: Aanpassen welp

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum