Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Inschrijving Ronde #14.

+11
Hank1705
karina
Mattio
morkreb
Julie
δόριεν
artishocking
Тхенекаъ
Xavyre
Miejster
Debby
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 00:05

morkreb

morkreb
Junior spammer

Volgens mij waren er genoeg dooien om mee te overleggen Razz
Komt die groenteboer al? Twisted Evil

27Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 08:08

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

artishocking schreef:
Oh alvast 1 tip : Graafoto is geen medium Very Happy
Whoehoe cheers

28Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 10:45

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

morkreb schreef:Volgens mij waren er genoeg dooien om mee te overleggen Razz
Komt die groenteboer al? Twisted Evil

Groentenboer!! Very Happy

29Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 11:18

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

artishocking schreef:Ik vind het geweldig leuk om een keer een spel te leiden.
Het thema word Wink

Dorien's Sweet 17 Party
het was een idee van Miejster, en ik vond het eigenlijk wel een heel goed thema om een slekker mee te gaan brainstormen.

Oh alvast 1 tip : Graafoto is geen medium Very Happy

Laughing

zal ik maar vast cadeautips gaan geven dan?
Ik wil graag:
- één pistool
- een heleboel zilveren kogels
- weerwolfvrijvest
- een beschermengel
- chocola
- een levensverzekering

ja? Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

30Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 11:47

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

en als we jou nu persé het genot willen geven om een hele ronde op je gemak (aka dood) te zijn?

31Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 12:06

morkreb

morkreb
Junior spammer

Heeft Ellen ook rechten om ons in te delen op het ww gedeelte en het burgers gedeelte?

32Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 12:09

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Nee, die heeft ze niet, omdat Dorien die fora per definitie kan zien met haar übermodpowers (tenzij ze Stefan vraagt of hij die haar tijdelijk kan afnemen). Hierdoor is het voor haar geen kunst om te zien op wie ze moet stemmen. Immers: ze hoeft het forum maar te openen en ze ziet dat Pietje de laatste was die in het WW-deel antwoordde. Rarara, aan welke kant zou Pietje staan? Laughing

33Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 12:11

Debby

Debby
Senior spammer

Ja,das hetzelfde probleem als dat ik had.
Als wij spelleider zijn,kunnen we die gedeeltes niet gebruiken.

34Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 12:32

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Theneka schreef:en als we jou nu persé het genot willen geven om een hele ronde op je gemak (aka dood) te zijn?

dan mag je niet op m'n feestje komen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

35Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 12:35

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Klopt, Stefan kan als mod ook zowel burger als weerwolftopic zien, ook al is hij niet aan die groepen toegevoegd. Ik kan kijken of ik die topics op de een of andere manier voor mezelf kan verbergen door Arti er moderator van te maken. Dat kan ik dan zelf ook weer veranderen waarschijnlijk, maar ik beloof plechtig niet te zullen spieken, maakt het spel er hoe dan ook niet leuker op.

Ik zal er eventjes mee experimenteren zodra ik tijd heb (vanavond hoop ik)

Nu heel erg hard tiramisu gaan maken. Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

36Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 12:48

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dorien schreef:Nu heel erg hard tiramisu gaan maken. Very Happy

Ik hou van tiramisu!!! Kun je dat zelf maken??? Shocked

37Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 13:35

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Zie msn voor het recept Wink

https://weerwolfenco.actieforum.com

38Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 14:23

artishocking

artishocking
Junior spammer

Jammie, dat is alvast een goed gerecht voor op het feestje...dan maken de anderen ook iets Razz

Tot nu toe hebben deze mensen bevestigd dat ze aanwezig zullen zijn op het feest van het jaar: (Debby heeft het netjes voor me bijgehouden in het topic wat zij opende..tnx)

- Miejster
- Xavyre
- Theneka
- Debby
- rentry
- Dorien
- Julie
- Mattio
- Hank1705
- Morkreb
- Graafoto
- Howlin Graveyard

Ik heb net een bericht ontvangen.
De groentenboer is ook van de partij...hij maakt de tafelstukken met vers fruit.

Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Tablepiece





Laatst aangepast door artishocking op za 18 sep 2010, 23:18; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : feestgangers toegevoegd)

39Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 16:49

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

tiramissu is easy en heerlijk Very Happy
btw, opdate op mijn internet: vanaf morgen gaat mijn computer naar mijn kot, dus tot dins of woensdag hoor je hoogst wss niets van mij xD

40Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 17:11

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

volgens mij krijg ik een héél tof feestje cheers

(en nee, dat sloeg niet op theneka's afwezigheid maar op de groenteboers aanwezigheid!)

https://weerwolfenco.actieforum.com

41Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 21:15

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Theneka heeft juist gemerkt dat de kotbaas op weekend is en dus pas woensdag terug is :p leve nolifen voor de computer xD

42Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 21:18

artishocking

artishocking
Junior spammer

De deur van de kamer van Julie staat op een kiertje
Vrolijk gelach klinkt vanuit de kamer...Julie en haar vriendin Debby zitten samen achter de laptop en shoppen nog snel op het net voor een wrede outfit.
De telefoon gaat...het is Xavyre, die samen met Graafoto en Theneka druk aan het shoppen is voor het perfecte kado.
Julie zet de telefoon op speaker en met zn 5en bespreken ze het kado voor Dorien.
We verlaten dit tafereeltje even om een kijkje te nemen bij 3 andere feestgangers

Miejster Mattio en Morkreb zijn druk aan het repeteren voor een leuke surprise act onder deskundige begeleiding van Hank en Rentry, die ook de versieringen voor hun rekening zullen nemen.

Er zijn nog een paar vrienden die nog geen bericht hebben gestuurd of ze komen...
Gelukkig is er nog tijd tot zaterdagavond 23.00 om door te geven of ze getuige willen zijn van het vetste feest van 2010!!!

Iedereen is op zijn manier bezig met de voorbereidingen voor het feest, ook de bijna jarige Dorien kijkt erg uit naar haar feestje waar al haar vrienden zo druk mee zijn.

En de groentenboer?
Die doet gewoon zijn ding.... What a Face

43Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 22:18

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Vervang de lange vingers door speculaasjes en doe erbovenop speculaarkruimels i.p.v. cacao Smile Ik ben nog niemand tegengekomen die gewone tiramisu beter vindt dan de speculaasversie.

44Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 22:20

Debby

Debby
Senior spammer

Julie

Ik denk dat het deze outfit gaat worden.

Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Lc7960

45Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 22:23

Debby

Debby
Senior spammer

Alhoewel
Deze is ook te wreed.

Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Lf11172

46Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 22:30

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

Net op tijd mijn bavaroiskes kunnen afwerken. Ik kom er zo meteen aan.

Count me in.

47Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 23:12

artishocking

artishocking
Junior spammer

De inschrijving is gesloten...en ik ga de rollen verdelen!! What a Face

48Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. za 18 sep 2010, 23:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Jaaaa!! feest! feest! feestfeestfeestfeestfeestfeest!!!

cheers

https://weerwolfenco.actieforum.com

49Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. zo 19 sep 2010, 12:29

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

srry dorientje dat ik er niet was voor mee te doen aan je feestje xD
maar ik heb speciaal voor jou het ganse week-end (dag en nacht) gefeest Laughing (vergeef je mij xD?)

enne met een beetje vertraging: happy birthday

50Inschrijving Ronde #14. - Pagina 2 Empty Re: Inschrijving Ronde #14. zo 19 sep 2010, 14:37

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Shame on u killer :p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum