Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #93 - inschrijving

+8
δόριεν
Debby
Tachondar
graafoto
Backslide
Im_possible
Mattio
Moustache
12 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1Ronde #93 - inschrijving  Empty Ronde #93 - inschrijving ma 30 okt 2017, 12:19

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dusss zijn we direct klaar voor een volgende ronde of beginnen we op 1 december met het nieuwe regime Smile ik wil best direct door!

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving ma 30 okt 2017, 12:51

Backslide

Backslide
Junior spammer

Kies mij! Kies mij!!

3Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving ma 30 okt 2017, 13:28

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik pas voor deze beurt.

4Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving ma 30 okt 2017, 16:40

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik kan pas vanaf 10 november

5Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving ma 30 okt 2017, 16:58

Moustache

Moustache
Junior spammer

't Is hier al weer wat drukker zie ik.... maar ik doe helaas niet mee, want mijn hoofd staat er eigenlijk niet meer naar......

6Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving ma 30 okt 2017, 17:19

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Als er genoeg mensen mee willen doen, stap ik zeker graag in, dus schrijf mijn naam maar op!

7Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving ma 30 okt 2017, 18:43

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ook geen zin in Travian moustache?

8Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving di 31 okt 2017, 06:26

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hey moustache leuk om je te zien! Het idee is nu elke eerste van de maand tr starten als er genoeg mensen zijn dus mocht je er over een poosje wel weer aan toe zijn...

https://weerwolfenco.actieforum.com

9Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving wo 01 nov 2017, 20:09

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Count me in

10Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving wo 01 nov 2017, 23:07

Miejster

Miejster
Senior spammer

ik doe mee

11Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving do 02 nov 2017, 08:25

Debby

Debby
Senior spammer

Ik doe ook weer mee

12Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving vr 03 nov 2017, 13:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik doe mee Ronde #93 - inschrijving  17387

13Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving vr 03 nov 2017, 17:50

Backslide

Backslide
Junior spammer

Voor de goede orde, de mensen die meewillen doen:

Dorien
Backslide
Tachondar (na 10 november)
Mattio
Graafoto
Miejster
Debby
Hank

Is het een idee om 11 November met deze club te starten? Kan dat wat jou betreft ook Tachondar? Natuurlijk zijn andere mensen ook welkom! Hoe meer zielen, hoe meer te eten voor de wolfjes!

14Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving vr 03 nov 2017, 23:42

Miejster

Miejster
Senior spammer

Dasgoed voor mij

15Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving za 04 nov 2017, 00:03

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

11 nov starten is prima
Heb dan wel een paar drukke dagen, maar zou wel online moeten kunnen komen als ik er aan denk ;D

16Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving di 07 nov 2017, 10:31

Miejster

Miejster
Senior spammer

Wie gaat dit rondje leiden? Is er eventueel een optie om dit via Facebook of iets anders te spelen zodat die meldingen makkelijker binnenkomen en ik minder makkelijk kan vergeten om eens te komen kijken?

17Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving di 07 nov 2017, 15:18

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Miejster schreef:Wie gaat dit rondje leiden? Is er eventueel een optie om dit via Facebook of iets anders te spelen zodat die meldingen makkelijker binnenkomen en ik minder makkelijk kan vergeten om eens te komen kijken?

Dat vind ik geen slecht idee. Ik merkte bij het vorige potje steeds dat het gewoon niet meer in mijn routine zat om hier braaf dagelijks te checken. Nou weet ik alleen niet of je op Facebook een beetje op zo'n manier een pagina kunt aanmaken dat-ie als forum zou kunnen fungeren. Bovendien maakt de spelleider gebruik van sommige forumopties hier, zoals threads die alleen voor de wolven of de doden+medium zichtbaar zijn.

18Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving di 07 nov 2017, 19:32

Backslide

Backslide
Junior spammer

Zelf ben ik niet zo'n groot voorstander van het spelen op facebook, sowieso vanwege het gebrek aan opties van wat Mattio beschreef en daarnaast denk ik niet dat het heel overzichtelijk wordt.
Waar ik wel voorstander van zou zijn; een upgrade voor het forum? Ik weet niet hoe makkelijk het is, maar iets van een nieuw likje verf kan dit forum wel gebruiken denk ik?

19Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving wo 08 nov 2017, 08:18

Debby

Debby
Senior spammer

Facebook zou handig zijn, maar ik denk dat het niet haalbaar is om verschillenden groepen te maken en in te delen. (Burgerblok en Wolvenblok)

20Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving do 09 nov 2017, 13:53

Backslide

Backslide
Junior spammer

Starten we nog steeds de 11e? Niet heel veel mensen hebben instemmend gereageerd en ik kan zelf geen herinneringsmail sturen

21Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving do 09 nov 2017, 21:48

Miejster

Miejster
Senior spammer

Graag...

22Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving vr 10 nov 2017, 13:49

Backslide

Backslide
Junior spammer

Beste mensen,

Helaas blijven we maar met zeven mensen over die 11 november (morgen) zouden willen beginnen, wat neerkomt op zes personen + één spelleider. Aangezien dit wat aan de weinig kant is denk ik dat het het verstandigst is om gewoon te wachten tot 1 december en dan "lekker los gaan" (Dorien, 10 Nov. 2017)!

23Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving vr 10 nov 2017, 14:09

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ben terug uit zee ^^

Misschien kunnen we wel een chatgroep op facebook maken, gewoon voor meldingen van de spelleider, of om te vragen wie mee wilt doen (daar kunnen we dan ook nicknames over onze namen zetten, dan weten we wie wie is). Zolang er daar niet in gespamd wordt (want daar hebben we ons forum voor) zou dat overzichtelijk kunnen blijven.
Of we maken een pagina aan waar we ook met elkaar overleggen zoals een datum zoeken (met een poll dan)
Tal van mogelijkheden met facebook waar je het ook overzichtelijk kan houden. Ik ben wel een voorstander ervan eigenlijk.
Stel dat iemand niet op tijd stemt, kan dat ook in die chatgroep worden gemeld.

24Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving ma 13 nov 2017, 00:13

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Tachondar schreef:ik ben terug uit zee ^^

Misschien kunnen we wel een chatgroep op facebook maken, gewoon voor meldingen van de spelleider, of om te vragen wie mee wilt doen (daar kunnen we dan ook nicknames over onze namen zetten, dan weten we wie wie is). Zolang er daar niet in gespamd wordt (want daar hebben we ons forum voor) zou dat overzichtelijk kunnen blijven.
Of we maken een pagina aan waar we ook met elkaar overleggen zoals een datum zoeken (met een poll dan)
Tal van mogelijkheden met facebook waar je het ook overzichtelijk kan houden. Ik ben wel een voorstander ervan eigenlijk.
Stel dat iemand niet op tijd stemt, kan dat ook in die chatgroep worden gemeld.

Ben ik voorstander van. Zo'n chatgroep hoeft niet de gezellige babbelfunctie van het forum over te nemen, maar kan bijvoorbeeld door de spelleider worden gebruikt om te zeggen: 'Verhaaltje geplaatst, wie zou er dood zijn? Stemmen jullie voor morgen 22:00 wie jullie willen lynchen?' Bij wijze van reminder.

25Ronde #93 - inschrijving  Empty Re: Ronde #93 - inschrijving ma 13 nov 2017, 15:50

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Facebook voor reminders zou zeer handig zijn, wel voorstander om gewoon het forum te blijven gebruiken voor de rondes zelf.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum