Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Vragen over het spel.

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Vragen over het spel. Empty Vragen over het spel. di 07 sep 2010, 15:19

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dames en heren,

Afgelopen ronde maar ook voorgaande rondes, doken er veel vragen op mbt de uitleg van de spelregels. Sommige dingen kunnen nu eenmaal op verschillende manieren geïnterpreteerd worden, plus dat verschillende spelleiders er verschillende ideeën op nahouden.
Om verwarring te voorkomen, lijkt het me handig al die onduidelijkheden te verhelpen en met z'n allen op één lijn te gaan zitten.

Ik heb dus een aantal enquêtes gestart met vragen die op zijn gedoken. Stem vooral, motiveringen van jouw antwoord zijn ook welkom. Ik denk dat we op een gegeven moment maar gewoon een 'meeste stemmen gelden'-hantering moeten doen, en de speluitleg moeten aanpassen/verduidelijken.

Stel vooral ook je eigen vraag.

De huidige ronde zal vandaag of morgen eindigen. De volgende ronde zal dan hopelijk alles duidelijk zijn.

Mee eens?

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Vragen over het spel. Empty Re: Vragen over het spel. di 07 sep 2010, 17:18

morkreb

morkreb
Junior spammer

Dat de ziener en sjamaan pas na de lunch wat te horen krijgen is ook zo'n puntje.
Net zoals dat priesters en beulen hun rol wel of niet gelijktijdig met de lynch uitvoeren en wel/niet midden op de dag.
Overigens zou het fijn zijn als je al die dingen dan na het stemmen zou willen updaten in het algemene overzicht Razz

3Vragen over het spel. Empty Re: Vragen over het spel. di 07 sep 2010, 17:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

dat zal ik doen ja Wink

Je bedoelt dat beul en priester wel of niet al 's nachts moeten doorgeven dat ze hun trucje in willen zetten?

maak vooral een enquête aan zou ik zeggen =)

https://weerwolfenco.actieforum.com

4Vragen over het spel. Empty Re: Vragen over het spel. di 07 sep 2010, 20:06

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Erg vreemd maar als de heks (die te horen krijgt wie die nacht gaat overlijden) en de beschermengel samen werken, zullen ook veel slachtoffers gespaard blijven.
Kan de regel niet zo zijn dat beshermengel voor 6 uur moet opgeven wie hij beschermd en de heks erna pas hoort wie zou dood gaan.

5Vragen over het spel. Empty Re: Vragen over het spel. di 07 sep 2010, 22:07

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik vind eigenlijk dat de beschermengel gewoon vóór het begin van de nacht moet aangeven wie hij/zij beschermt.

https://weerwolfenco.actieforum.com

6Vragen over het spel. Empty Re: Vragen over het spel. wo 08 sep 2010, 10:36

morkreb

morkreb
Junior spammer

Owja, nog ff wat anders, is het mogelijk om het postvak in groter te maken of zo? Buiten het feit dat niemand van de burgers en of ww's toch geen contact met me te durfen maken had ik de grootste moeite om alleen al de berichten van Karina en Gert kwijt te kunnen.

7Vragen over het spel. Empty Re: Vragen over het spel. wo 08 sep 2010, 11:24

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik kan even kijken maar denk het niet. Wel heb je het burgerbloktopic hè. Als mensen daar graag gebruiken van willen maken (en wie dat nog meer mag zodat er geen 'ongewenste' personen in terecht komen.

Ik denk niet dat ik het postvakgevalding groter kan maken.

https://weerwolfenco.actieforum.com

8Vragen over het spel. Empty Re: Vragen over het spel. wo 08 sep 2010, 11:25

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

doe dit :
verwijder alle berichtjes die je zelf verzend (en die dat je ervoor al beantwoord hebt) -> hou je er maar 1 over (het nieuwe die je net beantwoord hebt)
+
de belangrijke steek je in archief

9Vragen over het spel. Empty Re: Vragen over het spel. wo 08 sep 2010, 12:34

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb dit keer ook een aantal keer met een vol postvak gezeten.
Maar ik denk idd dat je dit niet groter kunt maken.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum