Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Conversie: Vervolg van spel wanneer de conversie tegelijk plaats vind met de dood van de laatste wolf?

+6
Telemachus (killer)
artishocking
Mattio
Hank1705
δόριεν
morkreb
10 plaatsers

Vervolg van spel wanneer de conversie tegelijk plaats vind met de dood van de laatste wolf?

Conversie: Vervolg van spel wanneer de conversie tegelijk plaats vind met de dood van de laatste wolf? I_vote_lcap54%Conversie: Vervolg van spel wanneer de conversie tegelijk plaats vind met de dood van de laatste wolf? I_vote_rcap 54% [ 7 ]
Conversie: Vervolg van spel wanneer de conversie tegelijk plaats vind met de dood van de laatste wolf? I_vote_lcap46%Conversie: Vervolg van spel wanneer de conversie tegelijk plaats vind met de dood van de laatste wolf? I_vote_rcap 46% [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 13


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

morkreb

morkreb
Junior spammer

Toch maar even zo'n mooie Enquête Very Happy
Ik vind dit toch een beetje lastig onderdeel. Je krijgt dat het spel alleen gewonnen kan worden als de laatste wolf wordt gelynched direct na de nacht dat de conversie plaats vind. Maar ik heb toch al heel wat potjes met jullie mee mogen spelen en er is al een aantal keer voor gekomen dat er is gewonnen zonder een geconverteerde wolf. Was dat dan altijd een win direct na het bijten? Ik weet het niet.... Maar zeker na ons laatste potje denk ik dat Ellen gewoon gelijk zou moeten hebben. Er vind namelijk geen gat plaats. De lunch die snachts door wolven wordt uitgevoerd kan gewoon door blijven gaan.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik heb nee gestemd.
Waarom?
In mijn ogen vindt de verandering plaats na afloop van de dag, bij aanvang van de 3e nacht sinds de beet. Je hebt dus eerst de lynch en daarna (ook al is 'daarna' dan misschien in theorie een seconde). Op het moment dat de laatste wolf dood is, is het spel ten einde en vindt er dus geen conversie plaats.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik vind van wel Wink
de lynch vindt plaats aan het eind van de dag, in de overgang van de dag naar de nacht.
In diezelfde overgang verandert de gebeten burger in een weerwolf.

En het geeft alleen maar een extra leuke draai aan het verhaal Razz

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik heb nee gestemd, maar wil dat eigenlijk veranderen in "ja". Het spel is in Doriens hypothetische geval weliswaar een fractie van een seconde afgelopen, maar de conversie kan niet teruggedraaid worden. Gebeten is gebeten, of je belager later nou sterft of niet. Het wordt een ander verhaal als er zowel een nacht als een dag voor de verandering zit.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Daarom had ik ook de poll geeopend:
Conversie na 1 of 2 nachten.

Het is nu eigenlijk steeds zo dat het spel al klaar is voordat de conversie een feit is.

Ik kreeg door aan info : -aan het einde vd dag laten weten dat pietje vanaf nu een wolf is.
Het einde vd dag is voordat ik het verhaal plaats, want zodra het verhaal erop staat is het nacht.
In het verhaal sterft de wolf...dus nadat de geconverteerde een mail kreeg dat hij wolf is.
In mijn ogen klopt alles...zeker als er ook geen hulpjes meer zijn.

Het geeft wel een aparte draai aan het verhaal...
Maar als de burgers graag willen winnen na de dood van de laatste ''echte'' wolf vind ik het ook best.



Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

morkreb

morkreb
Junior spammer

tja, er zit ook wel iets in dorien's theorie... silent

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Conversie: Vervolg van spel wanneer de conversie tegelijk plaats vind met de dood van de laatste wolf? Fresse

https://weerwolfenco.actieforum.com

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik vind van wel
makt het spel spannender
(en 'nu als een geschift zotje denken dat in weerwolfjes en vampiertjes gelooft xD" moest dat in het echt zijn zou die conversie dan niet automatisch doorgaan?)

maar misschien een nieuwe rol met een dagkracht --> iemand die een gebeten burger weer normaal kan maken
is misschien wel een pure gisrol maar toch xD

Miejster

Miejster
Senior spammer

artishocking schreef:D
Ik kreeg door aan info : -aan het einde vd dag laten weten dat pietje vanaf nu een wolf is.
Wie is Pietje? Razz


Een conversie kan, volgens mij, alleen als er nog een wolf is. Als alle wolven dood zijn is er op dat moment geen wolf meer en is het spel gedaan.

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ok...dus als jij geprikt word door een wesp...en je slaat hem dood...dan krijg je dus geen bult(of een anafylactische shock)
Handig om te weten..Razz

De conversie vond plaats toen er nog wel een wolf was Wink

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik zou wolf geworden zijn op het moment dat dorien gelynchd werd.
gelijktijdig, dus er bleef minimaal 1 wolf over Wink

dus eigenlijk had het spel door moeten gaan.

EDIT: ik vermoordde dorien met mijn waterballon, dus het spel was afgelopen terwijl het dag was. zou ik mijn waterballon niet gebruikt hebben zou dorien gelynchd worden, en zou het spel wél verder zijn gegaan.
(ik was priester)

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

Naar mijn weten wordt nog altijd in het dag gedeelte gelyncht. Er is dus op dat moment geen andere wolf meer.
De conversie gebeurd pas snachts.

Dit zijn na mijn weten de 2 delen van dit spel en dan maakt het niet uit dat pas gelyncht wordt aan het einde van de dag. Het einde van de dag is namelijk nog steeds dag en niet nacht Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ben het met Roger_ke eens.

morkreb

morkreb
Junior spammer

ehmmm, en dat is dus Dorien's theorie en dus een nee?

Debby

Debby
Senior spammer

Klopt als een bus.

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

morkreb schreef:ehmmm, en dat is dus Dorien's theorie en dus een nee?

klinkt inderdaad als mijn theorie, maar dan korter en begrijpelijker uitgelegd door Roger Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

Debby

Debby
Senior spammer

Zo had ik m ook in mijn hoofd,maar kwam er niet uit.
Erg duidelijk deze.

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik stem ja, wolven hebben al genoeg nadelen zonder dat deze erbij komt Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum