Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #5 - Inschrijftopic

+10
roger_ke
karina
howlin graveyard
v8power
Black Knight
Kauna
Moustache
bluzz
Roel
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic di 25 mei 2010, 16:32

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

off topic,

deze ronde zal ik jammer genoeg niet me doen omdat ik verwacht niet genoeg online te kunnen zijn. maar de volgende hoop ik er echt weer bij te zijn!

27Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic di 25 mei 2010, 18:15

Gast


Gast

Heerlijk vakantie, Beb is er echt aan toe.

28Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic di 25 mei 2010, 18:27

Roel


Junior spammer

Hehe, ik ook, zo na de examens Smile

29Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic di 25 mei 2010, 20:49

Gast


Gast

ow mn zonnebrand nie vergeten, wie weet

30Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic di 25 mei 2010, 21:46

AxeT


Poging tot spammer

ik doe mee!

31Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic di 25 mei 2010, 23:22

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Count me in, ik ben aan het afkicken van ons oude ww spel Sad

32Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic wo 26 mei 2010, 00:01

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ciao a tutti. Ik doe ook mee. Een reisje Italië pik ik uiteraard zeer graag mee.

33Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic wo 26 mei 2010, 09:17

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

DEZE INSCHRIJVING SLUIT WOENSDAGAVOND 23:00

Voor de mensen die er nog bij willen: geef je op!
Voor de mensen die er al bij zitten: controleer ajb eventjes of je naam wel op de lijst staat.


Zin in de treinrit van jullie leven? Twisted Evil Twisted Evil

https://weerwolfenco.actieforum.com

34Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic wo 26 mei 2010, 11:23

Roel


Junior spammer

Kom maar op! Ik kom er toch wel levend vandaan! ( hoop ik... )

35Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic wo 26 mei 2010, 11:26

Gast


Gast

ah joh roel laat je nie gek maken door die conductrice tuurlijk kom je er levend vandaan hallo we gaan op vakantie he Wink

36Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic wo 26 mei 2010, 12:50

Moustache

Moustache
Junior spammer

De rust in de coupé was van korte duur. In elke coupé waren 6 bedden, dus dat betekende ook zes reizigers per coupé. Hadden Moustache en v8power eerst nog het rijk alleen, al gauw was de coupé vol. Een moeder met twee lawaaiïge kinderen die nadrukkelijk aanwezig waren en iemand die zich voordeed als verslaggever van ''de Autograaf''.
Grappig, dacht Moustache, ik wist niet eens dat het blad bestond.
Maar gelukkig was het een aardige en spraakzame man, en ontstond een boeiend gesprek over jachthavens, bootjes, baggeren,etc. Moustache kreeg zelfs een present-exemplaar van de Autograaf ( http://www.mvogroep.nl/admin_assets/content/content_files/public/Autograaf%2037_web.pdf ).
Ook v8power kwam in gesprek met de moeder van de twee kinderen. Vooral toen ze erachter kwam dat ze een gedeelde hobby (make-up) hadden.
De kids gingen de conductrice plagen. Toch nog een aangenaam begin van de reis.

37Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic wo 26 mei 2010, 15:16

Gast


Gast

We gaan bijna vertrekken, maar ik mis eigenlijk Gert, gaat die niet mee deze reis?

38Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic wo 26 mei 2010, 16:57

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Gert/Miejster doe mee maar heeft problemen met zijn compu...ehh...staat in de file, wees gerust, de trein haalt ie nog wel.

https://weerwolfenco.actieforum.com

39Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic wo 26 mei 2010, 18:21

Miejster

Miejster
Senior spammer

Inderdaad Beb, hier ben ik! Bij de weerwolven speel ik onder mijn bijnaam Miejster, maar het is Gert hier! Morgen wordt de modem hersteld (hopelijk) en kan ik me weer volop laten gaan...

Leuk dat je zo aan me denkt, Beb! cheers

40Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic wo 26 mei 2010, 20:41

Roel


Junior spammer

Ah, daar is Gert! Fijn dat ook onze sportman er is.

41Ronde #5 - Inschrijftopic - Pagina 2 Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic wo 26 mei 2010, 23:51

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Deze inschrijving is gesloten

De rollen zullen worden verdeeld.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum