Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #5 - Inschrijftopic

+10
roger_ke
karina
howlin graveyard
v8power
Black Knight
Kauna
Moustache
bluzz
Roel
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

1Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Ronde #5 - Inschrijftopic zo 23 mei 2010, 22:30

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Reizigers met een OV-Chipkaart: vergeet niet om uit te checken.' Galmde een beleefde vrouwenstem over het station.
Het was 2 uur 's middags en een enorme drukte. Over een half uur zou de slaaptrein naar Italië vertrekken en overal sjouwden mensen verwoed met enorme koffers en tassen.

'Schiet nou op joh,' zeurde Roel tegen zijn moeder die bleef staan bij een spiegelende wand en gauw haar kapsel nog eventjes in orde probeerde te brengen. Op hetzelfde moment glipte de koffer uit zijn hand op de grond en knalde open.
'Roehoel!' riep Linda boos uit toen kleren, boeken, batterijen, computerspelletjes, knuffels, tandenborstel, gel, zwembroek, en nog een hele hoop rotzooi de grond bezaaiden.
'Oepsie,' zei Roel.

V8power en Kauna liepen gezellig pratend naast elkaar door tot de roltrap, toen namen ze afscheid van elkaar. Voor het eerst sinds jaren zouden de twee vriendinnen niet samen op vakantie gaan. V8power ging met haar nieuwe vriend Moustache, die beneden bij de bagage al ongeduldig stond te wachten, en Kauna ging met haar zoon Marksman naar haar man toe die voor archeologisch onderzoek in Ethiopië zat.

De trein was nog bijlange na niet vol toen ze instapten, maar de trein vertrok ook pas over 23 minuten. Er zouden er vast nog meer bij komen.

Passagierslijst:
V8power
Moustache
Roel
Linda
BlackKnight
Bluzz
Beb
Howlin
Karina
Roger
AxeT
Graafoto
Miejster



Laatst aangepast door Dorien op wo 26 mei 2010, 09:05; in totaal 7 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

2Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic zo 23 mei 2010, 23:08

Roel


Junior spammer

Ik doe mee Roel

En qua thema maakt het me niet veel uit. Het zal echt wel een leuke ronde worden Smile

3Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic zo 23 mei 2010, 23:28

bluzz

bluzz
Beginnend spammer

Ik ben er ook weer bij, Kun je niet het thema 'Op vakantie' doen? met de bus ofzo

4Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic zo 23 mei 2010, 23:34

Moustache

Moustache
Junior spammer

Moustache doet uiteraard ook mee.

Als thema heb ik een aantal ideeën:

- een zeiltocht voor randfiguren en ander werkschuw tuig door een fictieve maatschappelijke hulporganisatie (Stimsail.org bijvoorbeeld=Stimulation by Sailing).
- een ruimtereis naar Mars (ala 2001 A Space Odyssee)
- We beklimmen de mount Everest
- Robinson Crusoë ad 2010
- Een nieuwe remake van ''Flight of the Phoenix''
- De beruchte watersnoodramp van 2013, waarbij Urk weer een eiland werd en dagenlang onbereikbaar voor hulporganisaties
- Een nieuwe remake van ''Mutiny on the Bounty'' op Pitcairn Island.
- karavaan door de Gobi-woestijn (of een andere woestijn)
- Waar gebeurd: het ''verschrikkelijke'' verhaal over de werknemers van de krabbeninblikfabriek op het geïsoleerde Amsterdam Eiland welke failliet ging na het droppen van de werknemers op Amsterdam Eiland.
- We zitten in de trein. De trein stopt door een brandje. Samen met 10-tallen mensen zit je nu vast in de kanaal-tunnel en beleeft 12 verschrikkelijke uren (als je geluk hebt tenminste)....
- Een nieuwe remake van ''Het eiland van dr. Moreau''.

5Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic zo 23 mei 2010, 23:36

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik sla deze ronde even over omdat ik donderdag voor een week op vakantie ga. Daarnaast wil ik wel even zien of iedereen ook echt meegaat doen want de vele afwezigen de afgelopen rondes zijn niet leuk voor het spel en voor mijn spelplezier.

6Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic zo 23 mei 2010, 23:39

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Oké Kauna, fijne vakantie dan! Wink

En ja, de inactiviteitsregel zal weer van toepassing zijn want vorige ronde was inderdaad niet echt leuk meer op het einde.

Dat van die trein in een tunnel vind ik wel een leuke Moustache. Hmm, kijken of ik nog iets met een van de anderen kan/zelf inspiratie heb, anders wordt het dat.

https://weerwolfenco.actieforum.com

7Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic zo 23 mei 2010, 23:49

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Black Knight is weer van de partij Smile

8Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 00:10

bluzz

bluzz
Beginnend spammer

ik ben voor het treinritje

9Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 02:14

Gast


Gast

Yep Beb is er ook weer bij. cheers

10Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 09:28

Moustache

Moustache
Junior spammer

Dorien schreef:Dat van die trein in een tunnel vind ik wel een leuke Moustache. Hmm, kijken of ik nog iets met een van de anderen kan/zelf inspiratie heb, anders wordt het dat.
Met die trein moeten we nog wel iets vinden voor het donker/licht-gebeuren van het spel. In de tunnel is het natuurlijk wel donker, maar af en toe moet het ook licht zijn, anders wordt iedereen meteen opgegeten door de wolven....

11Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 10:06

Gast


Gast

dorien maakt van elke thema wat leuks dus het zal wel goed komen Wink
ik doe ook weer mee

12Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 12:39

v8power

v8power
Spammer i.o.

ik doe mee

13Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 13:49

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Moustache schreef:
Dorien schreef:Dat van die trein in een tunnel vind ik wel een leuke Moustache. Hmm, kijken of ik nog iets met een van de anderen kan/zelf inspiratie heb, anders wordt het dat.
Met die trein moeten we nog wel iets vinden voor het donker/licht-gebeuren van het spel. In de tunnel is het natuurlijk wel donker, maar af en toe moet het ook licht zijn, anders wordt iedereen meteen opgegeten door de wolven....

Gelukkig is er één luchtschacht waardoor er wat licht en lucht binnenkomt... de enige die klein genoeg is om er doorheen te kunnen klimmen, is jullie allerliefste conductrice natuurlijk. Veel geluk jongens Twisted Evil

https://weerwolfenco.actieforum.com

14Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 13:51

Roel


Junior spammer

Haha, hebben wij even pech zeg... Razz Wanneer begint de ronde eigenlijk?

15Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 16:36

bluzz

bluzz
Beginnend spammer

als er genoeg mensen zijn lijkt mij

16Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 16:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Inderdaad Razz
Goed, ik heb een verhaaltje geschreven en nu maar wachten tot de inschrijvingen binnen gaan stromen... ik reken ook nog altijd op Barbara en Roger, maar die hebben nu twee keer het bericht gelezen en niet beantwoord. Misschien een sitter.
Karina heeft zich gisteren ook aangemeld dus die komt er ook nog bij.

https://weerwolfenco.actieforum.com

17Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 19:40

Gast


Gast

Dorien schreef:
Moustache schreef:
Dorien schreef:Dat van die trein in een tunnel vind ik wel een leuke Moustache. Hmm, kijken of ik nog iets met een van de anderen kan/zelf inspiratie heb, anders wordt het dat.
Met die trein moeten we nog wel iets vinden voor het donker/licht-gebeuren van het spel. In de tunnel is het natuurlijk wel donker, maar af en toe moet het ook licht zijn, anders wordt iedereen meteen opgegeten door de wolven....

Gelukkig is er één luchtschacht waardoor er wat licht en lucht binnenkomt... de enige die klein genoeg is om er doorheen te kunnen klimmen, is jullie allerliefste conductrice natuurlijk. Veel geluk jongens Twisted Evil

en wat dacht je van mini Razz

18Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 21:01

howlin graveyard

howlin graveyard
Aanstormend spammer

als er nog een plaatsje is voor mij, wolf ik ook nog een keertje mee

19Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 21:06

karina

karina
Veelbelovend spammer

hey hallo allemaal





Very Happy Very Happy Ik doe graag weer mee

20Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic ma 24 mei 2010, 22:26

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dorien schreef:
V8power en Kauna liepen gezellig pratend naast elkaar door tot de roltrap, toen namen ze afscheid van elkaar. Voor het eerst sinds jaren zouden de twee vriendinnen niet samen op vakantie gaan. V8power ging met haar nieuwe vriend Moustache, die beneden bij de bagage al ongeduldig stond te wachten, en Kauna ging met haar zoon Marksman naar haar man toe die voor archeologisch onderzoek in Ethiopië zat.
Ja sorry V8 maar je gaat het vast leuk hebben zo samen met Moustache Very Happy
En in RL gaat mijn reis niet verder dan Kreta, maar is ook leuk.

21Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic di 25 mei 2010, 01:08

karina

karina
Veelbelovend spammer

he lekker die warmte van vandaag he , alvast een voorproefje voor het lekkere weer in Italie. Ik heb deze vakantie echt verdiend en heb er zin in. sunny

22Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic di 25 mei 2010, 01:19

roger_ke

roger_ke
Aankomend spammer

ik doe ook mee dorien Very Happy

23Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic di 25 mei 2010, 01:25

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

cheers
ik zet je erbij!

https://weerwolfenco.actieforum.com

24Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic di 25 mei 2010, 09:44

Moustache

Moustache
Junior spammer

Voor Moustache was het een soort deja-vu. Twintig jaar eerder had hij hier op dezelfde plek voor deze trein gestaan, maar wel met ander gezelschap. Hij was toen nog op en top sportman, en samen met zijn team op weg naar de Europese Kampioenschappen in Rimini. En later, samen met een vrouwelijke supporter, hadden ze er een weekje vakantie aan vastgeknoopt, San Marino bekeken, etc. Ook toen ging de reis per trein, de heenreis werden er voornamelijk gokkaartspelletjes gedaan als zwikken, potten, azen etc. Bern werd nog net wakker gehaald (of was het toch Basel?), maar de bergen en de tunnels werden slapend gepasseerd, tot kort voor Milaan. Daar overstappen op de intercity naar Rimini. De enthousiaste verhalen van Moustache over deze fantastische weken in Italië hadden zijn nieuwe vriendin over de streep gehaald, zodat ze deze ''trip through memory-lane'' samen konden beleven.
Vergeten was die nare periode in die kliniek, welke achteraf gelukkig niets meer dan een verschrikkelijke droom bleek te zijn geweest. Moustache was genezen van zijn verzamelverslaving (en van zijn vrouw), en v8power keek alleen nog maar bij uitzondering in de spiegel om haar make-up bij te werken. Hills-clinic was toch niet zo slecht geweest. De toekomst lag voor hen, en wat voor toekomst....
De koffers werden onder de bedbanken in de slaapcoupé geplaatst, nog wat folders werden met een half oog bekeken, de tickets en andere papieren voor de 16-de keer gecontroleerd, de vakantie kon nu echt beginnen.
Moustache kon zijn glimlach niet meer onderdrukken...

25Ronde #5 - Inschrijftopic Empty Re: Ronde #5 - Inschrijftopic di 25 mei 2010, 11:58

v8power

v8power
Spammer i.o.

heerlijk we gaan eindelijk op vakantie even er tussen uit
het zal wel anders zijn nu ik zal kauna best missen we hebben leuke tripjes gemaakt
nu met moustache zal het ook vast gezellig worden en we gaan vast heel gelukkig worden samen


@kauna veel plezier op kreta

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum