Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #86 Inschrijvingen.

+7
basserbas
Natjuh89
Hank1705
Den Bever
Miejster
Tachondar
graafoto
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 19:32

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Stel dat ze zich in gaan schrijven op dit forum; dan kunnen we helaas niet meedoen met deze ronde. We gaan namelijk op 17 augustus voor anderhalve week naar Engeland zonder wifi. Sad 

52Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 20:36

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

De rondes duren hier niet zolang als op weerwolven.be indertijd.
Met 8 deelnemers schat ik een dikke week.

53Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 21:43

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

zoiets ja

54Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 21:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Door het doolhof (43) op zo aug 21, 2011 4:41 pm

Hier komt dus de eerste ronde die ik zal leiden.
Ik neem jullie mee door de doolhof van je leven en hoop er iets fijns van te maken ^^

Dat was mijn eerste ronde die ik ooit heb geleidt ^^
Ik ben ondertussen al 7 keer leider geweest, of 8 keer als je 55 tweemaal meetelt, want blijkbaar hebben we die destijds na een grote blunder van me hergestart

55Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 09:01

Moustache

Moustache
Junior spammer

ik kreeg een wanhopig berichtje over het schrikwekkende dalende aantal weerwolven.... Zal ik dan ook weer eens meedoen? Ben eigenlijk te druk maar als jullie het allemaal eenvoudig houden.... Leiden ga ik het niet, want de twee keer dat ik het gedaan heb herinner ik me vooral veel boosheid over de beslissingen die ik als spelleider maakte.....

56Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 09:49

faleria

faleria
Aanstormend spammer

O.k. schrijf mij dan ook maar in. Als het niet meer dan een dikke week duurt kan het net. Dan zijn we nu met 9 personen en kan het spel beginnen. Very Happy 
Ik ben benieuwd.

57Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 10:02

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Kan iemand bevertje de rechten geven?
Ik ben niet thuis en met een gsm is dit iets moeilijker.

58Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 12:07

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Joepie, Moustache is terug! Razz

Hank kan de rechten wel geven denk ik, Dorien kan ik niet meer bereiken want ze heeft me opnieuw van haar vriendenlijst op facebook geschopt en aanvaard geen nieuwe request meer (geen idee waarom)
en Stefan is ook altijd moeilijk te bereiken.

59Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 13:47

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Welkom terug Moustache Very Happy Vroeg me al af waar je zo plots heen was, leuk dat je terug bent Smile
En andere namen die ik hier even mis (A)

Heb Den Bever de rechten gegeven & de groepen alvast klaargezet, dus als hij vandaag online komt kunnen we morgen in principe de moordloze nacht hebben

60Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 14:28

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

succes wolfjes en mensjes Smile

altijd leuk om straks te zien wie wat is en hoe ze liegen om het verborgen te houden Smile

61Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 15:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

stefan003 schreef:succes wolfjes en mensjes Smile

altijd leuk om straks te zien wie wat is en hoe ze liegen om het verborgen te houden Smile

Wrm doe jij niet eens mee voor de verandering? Razz

62Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 16:28

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Omdat ik zijn speelaccount gewist heb ? Sad

63Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 16:47

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Doen jullie niet aan BM stemmingen? Ik heb een paar potjes teruggelezen maar daar beginnen jullie direct met wegstemmen.

Maar ik ben benieuwd hoe ik het ervan af breng.

64Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 18:01

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat hangt nogal van de spelleider af faleria Wink
Ik denk dat we vaker zonder dan met spelen.

65Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 18:24

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Wat is daar dan de reden voor?
Het is zonde om zomaar een naam te moeten noemen. Het kan heel wat zeggen waarom iemand BM wil worden en ook waarom niet.

66Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 20:05

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Een BM verkiezing was interessant op ww.be omdat iedereen daar nogal voorspellend te werk ging.
Hier zit ik nu al veel langer op en nog steeds kunnen ze mij verrassen hier.
Iemand die nooit voor bm gaat terwijl die wolf is kan ineens van gedacht veranderen zonder enige reden.
Er zijn een paar uitzonderingen maar de meesten zijn hier moeilijk te doorgronden.
Vooral Hank, Dorien, Moustache en Tachondar zijn moeilijke spelers.

Nu Den bever nog proberen wakker te schudden.

67Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 20:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik ben nog nooit voor BM gegaan, ongeacht welke rol ik had. Persoonlijk vind ik dat een te groot risico. Als je een goede rol hebt en je wordt BM, heb je de kans dat de wolven meteen zich op je gaan fixeren.
Als je een slechte rol hebt en je wordt BM, is dat altijd mooi meegenomen, maar vestig je zoiezo veel aandacht op jezelf.
Ik heb het nooit gedaan omdat het nogal een schijnwerpereffect op je persoontje in het spel heeft. En als je dan niet wordt verkozen, zullen de anderen nog steeds denken van, hij/zij was ook kandidaat maar nu blijkt toch dit, of dat en.... Ze houden je sowieso sterker in de gaten.
Maar het hangt af van de spelleider of er een BM of niet in het spel zit en van de hoeveelheid spelers. De spelleider kiest gewoonlijk of hij die rol erin wilt of niet.

Nou zeg Graaf, ik voel me vereerd dat ik bij die 4 namen sta xD

68Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 20:59

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Wel, ik zal mijn best doen zodat jullie mij niet goed kunnen doorgronden in de spellen hier.Wink 

69Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 21:02

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Ik ben wakker ik ben wakker... manlief! Even de wielertourist uitgehangen vanavond.

Morgenavond maak ik de groepen aan + toedeling/rollenverdeling + eerste verhaaltje... etc! stay tuned!

70Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 21:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

^^
LETS GOOO
eindelijk een andere ronde Razz
Ik vraag me af of het ervan zou gekomen zijn als ik geen R.I.P had gezet

71Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. di 06 aug 2013, 21:06

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Hahaha, ik ga even inspiratie opdoen voor deze ronde. Het gaat ofwel een Top Gear thema zijn ofwel iets met een redactie van een grote tv zender

72Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. wo 07 aug 2013, 00:46

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

het is mij eender ^^

73Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. wo 07 aug 2013, 01:20

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

graafoto schreef:Omdat ik zijn speelaccount gewist heb ? Sad

uhm.. ja, dat is het ja Very Happy

geen tijd voor, maar kijk wel met grote regelmaat hoe het hier gaat hoor Smile

74Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. wo 07 aug 2013, 01:23

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Tachondar schreef:Wrm doe jij niet eens mee voor de verandering? Razz

omdat ik niet meer welkom ben, mij speel account is gewist Very Happy

75Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 3 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. wo 07 aug 2013, 02:09

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry Stefaan, ik zou het ongedaan maken als ik het kon.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum