Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #86 Inschrijvingen.

+7
basserbas
Natjuh89
Hank1705
Den Bever
Miejster
Tachondar
graafoto
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 4]

26Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. za 03 aug 2013, 16:45

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ik kreeg de mail van Graafoto. Eerlijk gezegd was ik dit weerwolvenforum uit het oog verloren. (schaam, schaam) En ben wat anderen dingen gaan doen toen weerwolven.be er tijdelijk mee ophield.
Maar goed. Redelijk nieuw ben ik op dit forum, ja, maar niet onbekend met het spel.
Ik kom van Weerwolven.be af, maar woon in Nederland, Gelderland. Verder zal ik mij in het juiste topic introduceren binnenkort.

EDIT Gedaan!

Maar dit forum is toch nog niet dood? Met vakantie ja, maar niet dood. Misschien kan ik er wel nieuw leven in blazen als ik de kans krijg. Wink 

27Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. za 03 aug 2013, 19:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ach, 2 jaar geleden konden we met meerdere leden een hele middag in de cafetaria spammen, sindsdien gaat het bergaf :p

28Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. za 03 aug 2013, 20:52

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

toen ik erbij kwam is alles blijkbaar bergaf gegaan Sad

29Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. za 03 aug 2013, 23:10

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hmm, wel, Hank zegt al altijd dat hij het 'druk' heeft, Dorien ging in die tijd naar Barcelona en ik heb een periode koppig niet meer willen reageren op het cafetaria omdat ik en Dorien een zoveelste ruzie hadden gehad (dat was altijd gieren xD)
Het laatste lid waarvan ik weet dat die nog de tijd heeft meegemaakt met een actief spammende cafetaria was DrWho.

30Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. za 03 aug 2013, 23:22

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Maar ik kom hier met name om te weerwolven, Tachondar. En ik weet niet of dat bergafwaarts gaat. Het is blijkbaar nu zeer rustig hier, maar dat heeft een reden. De zomervakantie. Wink 

31Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. za 03 aug 2013, 23:29

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb een paar undelivered mails terug gekregen.
Ik controleer even van wie die mails zijn en als ze inderdaad inactief zijn kuis ik het ledenbestand op.

32Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. za 03 aug 2013, 23:39

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

We hebben jammer genoeg afscheid genomen van 6 oud leden waarvan het e-mail adres niet meer actief is en die al minstens 3 jaar niks meer gepost hebben.
Die leden zijn

Mini
Debs
Beb
Subzero
DjRubble
Rentry

33Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. zo 04 aug 2013, 00:21

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Debs? als in Debby?

Ik heb btw geen mail gekregen! :O

34Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. zo 04 aug 2013, 10:04

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Djrubble was stefans ronde account, zoals djali dat voor dorien is. Ik weet niet of hij nog wel eens mee wil doen, maar hij neemt af en toe wel een kijkje Wink (stefan003 dacht ik, weet zn precieze naam niet :p )

Staat de mail niet tussen ongewenst tach?

35Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. zo 04 aug 2013, 10:26

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ik vind jullie nu al wel een beetje negatief. Ik las dat de vorige ronde rond 20 juli eindigde. Het is nu begin augustus. Volop zomervakantie en prachtig weer in Nederland. Begin september begint iedereen weer op de scholen en universiteiten en ik denk dat er dan weer een hoop hier zullen gaan weerwolven.
Mark my words.

36Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. zo 04 aug 2013, 12:35

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

tuurlijk is de terugstroom in september. :DDrwho is bijna terug in het land btw

37Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. zo 04 aug 2013, 13:21

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry Stefaan maar er waren maar 21 berichtjes gepost met je account, 3 jaar geleden en het mailadres bestond niet meer.

Tachondar heb ik het email adres gestuurd in pm, weet niet of de anderen deze mogen weten.
Kijk het eens na !!!

38Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. zo 04 aug 2013, 14:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

heb ander email adres in de tussentijd, msn vond het zo nodig om mijn oorpsornkelijke te blokkeren toen ik in zee was...

39Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. zo 04 aug 2013, 15:26

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

@Tachondar
e-mail is aangepast en zou nu in orde moeten zijn.

40Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. zo 04 aug 2013, 18:28

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ok bedankt

41Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. zo 04 aug 2013, 20:20

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

faleria schreef:Ik vind jullie nu al wel een beetje negatief. Ik las dat de vorige ronde rond 20 juli eindigde. Het is nu begin augustus. Volop zomervakantie en prachtig weer in Nederland. Begin september begint iedereen weer op de scholen en universiteiten en ik denk dat er dan weer een hoop hier zullen gaan weerwolven.
Mark my words.
Normaal gesproken had ik je mening gedeeld, maar het probleem is/was dat we de laatste paar rondes al moeite hadden de deelnemers bijeen te sprokkelen;) 

Maar goed, we zullen het maar gewoon afwachten en proberen extra mensen te recruteren, dat kan nooit kwaad Razz

42Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. zo 04 aug 2013, 23:20

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:
faleria schreef:Ik vind jullie nu al wel een beetje negatief. Ik las dat de vorige ronde rond 20 juli eindigde. Het is nu begin augustus. Volop zomervakantie en prachtig weer in Nederland. Begin september begint iedereen weer op de scholen en universiteiten en ik denk dat er dan weer een hoop hier zullen gaan weerwolven.
Mark my words.
Normaal gesproken had ik je mening gedeeld, maar het probleem is/was dat we de laatste paar rondes al moeite hadden de deelnemers bijeen te sprokkelen;) 

Maar goed, we zullen het maar gewoon afwachten en proberen extra mensen te recruteren, dat kan nooit kwaad Razz


we zeggen al een jaar lang dat we gaan rekruteren, maar vanwaar halen we ze nog? Normaal hadden we een regelmatige instroom vanuit Travian toen we allemaal in DDYN, BHM en LEV zaten (goede tijden)

43Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 09:46

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Misschien word het tijd om weer te gaan traviannen ._.

44Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 12:38

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hmmm... dat is ook een idee, maar de meesten die indertijd toen met ons travianden zijn OF gestopt OF hun eigen weg op gegaan.

45Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 12:44

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

eeey,
kzal mij ook nog maar is laten zien zkr? (heb nu pas mailtje geleze xD)
maar kzou niet willen dat dit forum doodgaat ... ondanks dat ik er zo weinig op zit :'(
en ik kan misschien wel meedoen? (maar periode van 18 tot 21 ga ik het te druk hebben en zal ik wrs niks knn doen :s ben de vorige keer der ook uit gesmeten wegen gele kanaries omdat ik niet genoeg online kon komen :s, vrees daar nu weer voor :s)

voor de rest ... mja, nieuwe spelers zoeken? maar van waar?
had effe gehoopt op een pak spelers toen die weerwolven.be site platlag maar dat is er precies niet van gekomen :s

mo kom, we zien wel?
nu eerst deze ronde spelen Razz

46Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 15:16

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ronde 100 zullen we wel nooit bereiken lol

47Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 15:57

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ik zal mijn kids van 14 en 16 ook eens vragen. Zij zaten ook op Weerwolven.be.

48Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 17:58

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat zou fantastisch zijn faleria Smile
Als iedereen dan nog steeds mee wil doen kunnen we in ieder geval deze ronde spelen Cool

49Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 18:06

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik geloof dat ik twee jaar geleden in begin augustus mijn eerste ronde als spelleider ook had gedaan, hopelijk spelen we dus nu ook een ronde ^^

50Ronde #86 Inschrijvingen. - Pagina 2 Empty Re: Ronde #86 Inschrijvingen. ma 05 aug 2013, 19:23

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik heb een ally bericht verstuurd binnen mijn alliantie.

Eens zien wat er van in huis komt.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum